Hop til indhold

Ateo's blog

Torsdag, 13. august 2009 kl. 08:53 / irak, kristendom, lov, politik, religion, samfund

Religion under loven...

155 kommentarer | Rapportér/anmeld | Send til en ven

parenthetical_exclamation.jpg

Her til morgen tænder jeg for TV'et.

Den store nyhed(?) er åbenbart at loven er blevet fulgt.

De røde disker op med følelses porno som sædvanligt, de er jo kendte for at vende det blinde øje til når de militante politiske brødre bryder loven, mens de piver op om andre.

Men vi kender jo alle deres dobbeltmoral, logiske fejlutninger og hjernedøde udtalelser...det nye er at de har fundet en "våbenfæller".De religiøse tåber.De tåber som tror at fordi man gemmer sig i et nissehus er loven sat ud af kraft.

De tåber opponere nemlig imod en tilbagevenden til religion som den absolutte magt, fredet i klasse A.

Sidste gang vi havde de tilstande, var i den mørke middelalder....eller mellemøsten i dag.Ikke et kønt billede, men ikke desto mindre er dette hvad nissetosserne prøver at argumentere for.Og når præster prøver at tale imod gældende dansk lov, så viser jeg tænder.

Fuck jer....kort og godt.

Jeres OVERTRO betyder ikke at loven ikke gælder.Jeres OVERTRO betyder ikke at man kan lave "helle" imod loven.

Hvad staten burde gøre er at smække statskassen i for dem som opponere imod gældende dansk lov.

Man kan ikke både modtage penge fra staten (selv os der ikke er medlem af nissenklubben, tvinges til at betale til nissetosserne) og så sætte sig op imod gældende dansk lov.Det kaldes hykleri.Og i dette tilfælde forsøg på teokrati via bagvejen.

De næste mange dage vil vi så nissetåber protestere imod at loven blev fulgt.De vil få følgeskab af røde kegler, som heller ikke mener loven skal holdes.

Og afviste ansylansøgere, der med børn hængende i skørterne og tårer i øjnene vil levere følelsesporno.

Alt sammen for at opponere imod at loven følges.

AFVIST betyder AFVIST!

Vi gentager for de fatsvage røde:AFVIST betyder AFVIST!

Og endnu engang for de fatsvage nissetåber:AFVIST betyder AFVIST!

Og en sidste gang for de fatsvage AFVISTE asylansøgere:

يعني مرفوض مرفوض

Jeg er glad for at loven er blevet fulgt.For ellers ville vi åbne dørene for totalt anarki.

Med lov skal land bygges.Ikke med nisse-helle.Ikke med følelsesporno.

Jeg er glad for signalet dette sender til indvandrene.Dette viser at det ikke bare er islam der er under loven herhjemme.Det er skam også kristendommen...og alle andre hjernedøde religion.

Så de kan ikke bræge op med deres yndlings vildledning...nemlig racisme.Loven er nemlig blind...og kristendommen står IKKE over loven.

Men jeg har også et par skarpe skud til politiet.

1) I brugte for mange folk...tåregas i kirken ville have reduceret behovet for betjente.

2) Bussen skulle bare have kørt...uden at stoppe. Stiller man sig i vejen for politiets køretøjer beder(pun intended) man selv om det.

3) 5 anholdte er for lidt...ALLE skulle være anholdt og sigtet for hindring af politiets arbejde..ram de røde svin på deres straffeattest!

Men jeg har også ondt af politiet.

Nu skal de lægge ryg til de rødes smædekampagne...fordi loven blev fulgt.

Nu skal de lægge ryg til nissetossernes hyleri...fordi loven blev fulgt.

Og hvordan kan de være at i Danmark, anno 2009, at folk har svært ved at forstå simple ting:

- Når man får afslag på asyl...så skal man ikke blive i Danmark.- Religion er UNDER loven i Danmark.- Følelsesporno ikke ophæver loven.- Politiet skal håndhæve loven.

Så man kan ikke som afvist asyalanøger gemme sig i en kriske og så tro at den helleige grav er velforsvaret.

Og så sidder jeg lige og ser Enhedslistens Johanne Schmidt-Nielsen stå og lukke mundlort.

"irakerne taget som gidsler..."

BULLSHIT.Det var irakerne der prøvede at tage dansk lovgivning som gidsel!

"...de burde få asyl..."

Hvorfor? Fordi de piver? *rollng eyes*

"..Kynisme fra regeringens side af..."

Du burde ikke bruge ord du ikke forstå, rogntæve...kynisme er når man bruger følelseporno til at forsøge at omgå loven, alt imens man hyler op andre steder fordi man ikke mener love bliver overholdt.

Men at enhedslisten og de religiøse nu har fundet hinanden kommer ikke bag på mig.Lige (hjernedøde) børn leger bedst.Verden har så sandelgie ændret sig siden murens fald...

Ateo - Følg loven...eller forland landet...logik for burhøns...men åbenbart ikke for de røde eller de religiøse.




155 kommentarer

Skriv kommentar
1. ledrake 13-08-2009 09:04Rapportér/anmeld
jeg kan squ kun sige..."flot vi er ikke enige i alt men.F*** det er flot...."
2. livsglad_q 13-08-2009 09:14Rapportér/anmeld
*****
3. ateo 13-08-2009 09:15Rapportér/anmeld
#1:
Hvis vi underminere loven, underminere vi det samfund vi har opbygget...farlig glidebane.

#2:
Takker
4. livsglad_q 13-08-2009 09:16Rapportér/anmeld
#3,1
PRÆCIST!
5. ateo 13-08-2009 09:19Rapportér/anmeld
Jeg kan se de de radikale nu melder sig i hylekoret og siger "piv-iv...det kan godt være det er lov...men: piv, piv, piv, piv, piv, piv, piv..."

De røde, de reliøse og de radikale...sikke en uhellig union...
6. ledrake 13-08-2009 09:30Rapportér/anmeld
#5
frygt ej...nu kommer der nok snart en støtte koncert med frk Helger som konferencier og johanne på talerstolen...
7. ateo 13-08-2009 09:38Rapportér/anmeld
#6:
Det må du ikke engang spøge med.

Det værste er de radikales fporsøg på at gøre dette til Pias "skyld"...at loven bliver fulgt.

Hvem er det liiiiige der mudrede sagen nu og prøver at gemme det faktum at det var loven der blev overholdt, i et ynkligt forsøg på indrigspolitisk valgflæsk.
8. ateo 13-08-2009 09:41Rapportér/anmeld
SEEEEEEEEEEEEEEELVMÅÅÅÅÅÅÅÅÅL for de radikale!

Politiet står nu på TV2 news og siger det var POLITIETS beslutning og ikke en politisk beslutning!

Men vil i vædde med at dette faktum ikke vil ændre pivekoret løgne?!
9. southdarfur 13-08-2009 09:52Rapportér/anmeld
Jeg troede ikke at præster må lyve. Præsten Per Ramsdal siger: i hele kirke gik en masse betjente med skjolde og hjelme.
Sjovt nok, så ser man Politiet gå ind i kirken i ganske alm. tjenesteuniform og ingen skjolde og hjelme.

Præsten:
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/art...

Politiet:
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/art...

Video:
http://ekstrabladet.tv/nyheder/112/article...
10. ateo 13-08-2009 09:56Rapportér/anmeld
#9:
Mig bekendt lyver præster hele tiden...men altid rart at se det dokumenteret.

Så ikke blot er loven smidt på offerbordet i de røde/hellige/radikales korstog...sandheden er også ofret...velkommen til hallal-danmark
11. formerly.known.as.pushed 13-08-2009 10:04Rapportér/anmeld
Og så steg Geert Wilders ellers ned fra talerstolen....

Når man læner sig op af loven som eneste redskab, når man skal leve sin kynisme ud, så er der noget galt med loven.

Dit menneskesyn skraber bunden og så lugter de tænder du viser gevaldigt meget af mundlort.

Nu blacklister du mig jo så, fordi du ikke magter dialog med dem som er uenige. Dit indlæg er så klamt, at du faktisk selv skulle have lov til at opleve en lignende skæbne som disse irakere. Det er nok eneste måde at en blokpsykopat som dig vil indse verdens tilstand.

I øvrigt er Irak ikke klar til at tage imod deres landsmænd, så forestillingen er nok ikke slut endnu.

Imens tude-ateo viser tænder og lukker mundlort ud, aå er volden igen stigende i Irak, men det overser sådan en tosse som ham sikkert bare loven bliver overholdt.
12. southdarfur 13-08-2009 10:04Rapportér/anmeld
10. ateo,
Jamen du ved Ateo, at jeg er en god from kristen så jeg er rystet i mine grundvolde og grundholdninger, jeg må vist melde mig ud af folkekirken nu, nååååååå nej, det gjorde jeg jo allerede i d.14 September 1991 efter den forrige besættelse :)
13. livsglad_q 13-08-2009 10:06Rapportér/anmeld
#11
De er da klar til at tage dem fra Sverige?
14. southdarfur 13-08-2009 10:07Rapportér/anmeld
11. formerly.known.as.pushed,
Hva fanden, er du blevet rehabiliteret siden du er former Pusher????
Med Lov skal land bygges og ikke en lov efter tilfældige menneskers forgodtbefindende....fat det.
15. ateo 13-08-2009 10:08Rapportér/anmeld
#11:
Læg din lort i din egen blog...*vinker*
16. ledrake 13-08-2009 10:08Rapportér/anmeld
"11
Imponerende... det lykkes dig i et lille indlæg at sige mere om dig selv end om det det drejer sig om..
tag en kiks perle og lad de voksne snakke...
17. ateo 13-08-2009 10:12Rapportér/anmeld
#13, #14, #16:

Han er bare en troll...læg mærke til hvordan han prøver at dække det faktum at loven blev holdt til med intet andet end Ad Hominem...han kan forsætte hans forkærlighed for fæces i hans egen blog.

Og spørg jer selv om dette:
Hvis man rykkede ham rundt, fordi man mente at straffelovens paragraffer om vold ingen mening giver...hvor hurtigt ville han så melde dig for vold?

Vi har fat i hykler-morale her ;)
18. ateo 13-08-2009 10:13Rapportér/anmeld
#12:
I know ;)
19. ateo 13-08-2009 10:15Rapportér/anmeld
.oO(Hvis nu politiet havde delt muhammed-tegninger ud til besætterne, ville de så have blevet sure nok til selv at forlade landet?))
20. e-zen 13-08-2009 10:19Rapportér/anmeld
Endnu engang har politiet vist hvem de tilhører, staten. Dejligt at vi har langt til Burma og Kina hvor det er renlevet fascisme, her er det bare grød.
21. allanzo 13-08-2009 10:20Rapportér/anmeld
#17

www.kirkeasyl.dk

Her kan i jo eventuelt støtte op om et nej tile hjemsendelsen. Fascisten er ikke til dialog men kun monolog. Hans lange grimme næse gør dog, at han ikke kan være hverken Hitlers eller Mussolinis barnebarn. Pingvinfjæset er nok mere avlet på sydpolen.

Hvis der skulle være nogen, som er imod

Du er i øvrigt velkommen til at forsøge at rykke ham rundt. Læg en mail i hans profil og så finder vi ud af den del. Han bor selv i Jylland, så det kan vi hurtigt ordne.
22. ateo 13-08-2009 10:28Rapportér/anmeld
#20:
Hvis politiet ikke skulle "tilhøre" staten hvem skulle de så "tilhøre"?

Enhedslisten?!
23. otolbro 13-08-2009 10:29Rapportér/anmeld
11. formerly.known.as.pushed

Naive tåbe.
De ufviste Irakkere burde indse, at de burde rejse hjem og stemme på en demokratisk regering og bekæmpe imod de religiøse fanatikere der ønsker landet tilbage til stenalderen. Så ville de gøre noget godt for deres hjemland.
24. ateo 13-08-2009 10:29Rapportér/anmeld
#21:
Sjovt som anakister altid kalder alle der ikke er enigme ed dem for facister *host*

Og at du ikke engang kan kende en simpel analogi når du ser er bare for morsomt...men tak fordi du bekræfter mine tidligere udsagn om at de røde svin ikke er andet end voldsbøller ;)
25. e-zen 13-08-2009 10:33Rapportér/anmeld
#22,
Politiet skal ikke være demokratiets forlængede voldsapparat !
26. frodess 13-08-2009 10:33Rapportér/anmeld
#9. southdarfur

Der findes ikke nogen der lyver så meget som præster gør. De lever af at lyve og de lever på en løgn.
27. allanzo 13-08-2009 10:40Rapportér/anmeld
#24

Du bragte selv emnet på banen ved forestille dig at man rykkede mig rundt. Det ville jeg så bare give dig muligheden for, hvis lysten skulle være der.

Når du kommer med den slags eksempler og samtidigt støtter op om at man tømmer en kirke på den måde, som det blev gjort i nat, så tror jeg sgu ikke du skal kaste sten efter andre. Du er et latterligt menneske, og jeg giver dig kun igen på samme måde, som du selv giver.

Nu kan vi så blive hånet og latterliggjort rundt om i verden igen, fordi vi ikke fatter at behandle mennesker med respekt. Det værste er at en del danskere kun læser en linje, når de læser nyheder og derfor fanger avisernes tumpede overskrifter lidt for mange tosser som dig.
28. frodess 13-08-2009 10:46Rapportér/anmeld
#0-26

Der findes næppe et sted i DK hvor der lyves og svindles mere end i den danske statskirke.
Alene de midler der gå til drift og investeringer i byggeri og ombygninger ved hjælp af skattekroner fra ikke troende og ikke medlemmer af religiøse samfund, overgår folks vildeste fantasier.
I det sogn hvor jeg bor, er der brugt ca. 20 millioner skattekroner på om- og tilbygninger inden for de sidste 5 år. I virkeligheden er det rent svindel. Iscenesat som renovering på baggrund af konsulentrapporter begået af venner og hildede medlemmer af de religiøse sekter. Men fordi det er kirken, bliver det ikke undersøgt, hvordan midlerne anvendes og til hvem. Nepotisme og overforbrug er kendetegnende, som korruptionen er det i menighedsrådene. Hvis der fandtes en kritisk journalist i det danske pressekorps, ville der være nok at tage fat her og en Cavling pris i sigte.
29. frodess 13-08-2009 10:49Rapportér/anmeld
#23. otolbro

Når de kommer hjem stemmer de på partier der til forveksling ligner DF, viser undersøgelser.
30. ateo 13-08-2009 10:49Rapportér/anmeld
#25:
Nu er jeg træt af dit udenoms vævl...definer hvad du mener "politi" står for, jeg har brug for en god griner..
31. ateo 13-08-2009 10:51Rapportér/anmeld
#27:
Modsat jer løgnagtige røde svin er jeg ikke voldlig anlagt.

Men siden DU bragte kirkeasyl på banen:

Skal lov holdes? Ja/Nej

Terra - Skal vi vædde med jeg ikke får andet end udenomssnak?
32. e-zen 13-08-2009 10:51Rapportér/anmeld
#30
hvis du ikke kan læse indenadtil, så er det ikke min skyld.
33. frodess 13-08-2009 10:51Rapportér/anmeld
#19. ateo

Provokations kunst som Pia Kjærsgaard nok vil støtte...
34. jehekn 13-08-2009 10:52Rapportér/anmeld
#0: ENIG!

Og hvor er det sørgeligt, at der er så mange personer, som stoler BLINDT og UKRITISK på alt det pladder, der bliver lukket ud af de danske medier... Gang på gang bliver det jo påvist, at man ikke kan stole på det, de danske medier fortæller os...
35. ateo 13-08-2009 10:53Rapportér/anmeld
#32:
Så du ved ikke hvad "politi" betyder.

Så ved du sikker heller ikke hvad lovgivende, udøvende og dømmende magt betyder...du ved tredeling af magten, en af grundpiller i vores demokrati.

Men tak fordi du lige har bevist at det ikke kun er på TV at røde svin lyver og snakekr udenom ;)
36. ateo 13-08-2009 10:55Rapportér/anmeld
#34:
Ja, prøv at se på de 2 sider:

De røde svin:
- Politiet trængte kampklædte ind.
- Iraker ville kaste sig ud fra kirketårnet.

Virkeligeheden:
- Politiet brugte timer på at få dem ud fredeligt...de ville ikke.
- Iraker klatrede op på krikeorgel og råbte.

Så det er ikke så meget medierne man ikke kan stole på, men i det her tilfæde er det de røde svin og pæsten der lyver...oh the irony ;)
37. e-zen 13-08-2009 10:56Rapportér/anmeld
#35
og du er ikke blevet klogere heller, røde svin har du drukket af natpotten ?
38. lillelolalina 13-08-2009 10:56Rapportér/anmeld
I sådanne sager kommer det grimme frem i folk.. Det er mennesker det handler om.. Fy for fanden..
39. ateo 13-08-2009 10:58Rapportér/anmeld
#37:
Du væver stadig udenom...kom igen når du forstår det danske demokratis opbygning.
40. ateo 13-08-2009 10:59Rapportér/anmeld
#38:
Forkert, det handler om at lov er lov...ikke følelsesporno.
41. jehekn 13-08-2009 11:01Rapportér/anmeld
#38
Ja, det er mennesker det handler om... Men disse mennesker vælger åbenbart ikke at følge dansk lovgivning, men ignorerer gentagende beskeder om, at deres asylansøgning er blevet afvist, og de skal rejse hjem... Og når de så vælger at tage benene på nakken og flygte, ja så må man jo tage hårdere midler i brug...
42. lillelolalina 13-08-2009 11:03Rapportér/anmeld
Ateo, ja, ingen skal bryde lovene, men kæmpe for at ændre dem hvis de ikke er rigtige..
Der er noget helt galt her.. Det er stadigvæk mennesker det handler om.. Jeg bliver nødt til at gå.. Vender tilbage senere.. Hvis jeg har mere at komme med..
43. lillelolalina 13-08-2009 11:04Rapportér/anmeld
Jehekn, svarer senere.. :)
44. ateo 13-08-2009 11:14Rapportér/anmeld
#42:
I et demokrati "kæmper" man med sin stemme...lovligt.
45. allanzo 13-08-2009 11:24Rapportér/anmeld
#31

Modsat jer løgnagtige røde svin er jeg ikke voldlig anlagt.

Nej, men du leger jo med tanken om at være det. Du har ikke noget imod at sender mennesker til i en uvis skæbne, men kan jo være du så ikke helt selv føler blodet på dit tøj? Du har det måske bare fint med at lade andre lave volden for dig?

Skal lov holdes? Ja/Nej?

Er verden sort/hvid? Ja/Nej?

Har du selv overtrådt loven Ateo? Har du haft bilen oppe på 55, hvor du må køre 50?

Eller er du så sygelig fokuseret på loven, at du er et rent lam?

Jeg har ikke en skid mod at bryde en lov, hvis det kan medføre noget godt. Loven er et makværk, som selv de forskellige instanser ofte ikke er enige om, og derfor ser jeg det ikke som noget helligt skrift. Jeg vælger derimod at forholde mig til de skæbner der kan rammes af åndsvage love. Jeg forholder mig til, at vi er ved at opbygge en politistat, og at de fleste åbenbart trives med det. Kan jeg redde et andet menneske ved at bryde en lovparagraf, så gør jeg det sgu gerne. Alt andet er jo idioti.

Jeg tør i øvrigt godt vædde med at din tilgang til denne sag bunder mere i din frygt og dit had til muslimerne, mere end det lovmæssige. Du er en hykler!
46. ateo 13-08-2009 11:40Rapportér/anmeld
#45:
"Nej, men du leger jo med tanken om at være det."

google: "analogi"

Når du har gjort det...og læst og forsået så kan vi tage fat på dit andet bræk.

Trin for trin..kan du ikke svare, men forventer svar, så bliver du skuffet...
47. ateo 13-08-2009 11:42Rapportér/anmeld
Dagens skæve:

Det lader til at danskerne har mere ondt af afskaffelsen af kamphunde end at irakerne blev smidt på porten....now that is funny!
48. livsglad_q 13-08-2009 11:47Rapportér/anmeld
#45
Men de tager imod dem, der hjemsendes fra Sverige. Hvordan forklarer du det?
49. gnh2009 13-08-2009 11:55Rapportér/anmeld
På de Kristnes bønner igennem tiden har Gud velsignet vores land, Danmark. Her er du født? og her har du del i den velsignelse som er blevet givet af ham som du ustandselig spotter.

Hvad hvis det var dig der blev sendt til et land hvor der er sikker vished om, at det var den visse død med krudt og kugler?

Atheisten blev syg og opgivet af lægerne, en Kristen bad for ham og han blev helbredt, Atheisten blev en Kristen-
Videnskaben må bøje knæ for troen.

Jesus Kristus Lever og han gør sin gerning i mig.

Denne kommentar er og bliver en kommetar, den er ikke til diskusion.

Kærlig hilsen
Gitte
50. zoras 13-08-2009 12:00Rapportér/anmeld
Godt at politi/myndighederne endeligt træder i karakter og foretager sig noget overfor de LOVOVERTRÆDERE!
51. plt84 13-08-2009 12:05Rapportér/anmeld
# 31

Du kan bruges til eksemplificering af påstand, at i Danmark kan analfabeter både læse og skrive. Og dine selvmodsigelser behøver man ikke argumentere for, man kan nøjes med at henvise.

"Modsat jer løgnagtige røde svin er jeg ikke voldlig anlagt" (ateo i # 31).

"Bussen skulle bare have kørt...uden at stoppe. Stiller man sig i vejen for politiets køretøjer beder(pun intended) man selv om det" (skriver du i selve indlægget).

Du stod vist ikke forrest i køen, da forstand blev uddelt.
52. ateo 13-08-2009 12:10Rapportér/anmeld
#49:
"På de Kristnes bønner igennem tiden har Gud velsignet vores land, Danmark. Her er du født? og her har du del i den velsignelse som er blevet givet af ham som du ustandselig spotter."

Demokrati er ikke kristent!
Ytringsfrihed er ikke kristent!
De goder og friheder vi har her i landet er kommet EFTER vi smed religion på posrten som den absolutte magt.
OG din lille lortenisse har intet med mig at gøre...hold mig udenfor din stupide overtro!

"Hvad hvis det var dig der blev sendt til et land hvor der er sikker vished om, at det var den visse død med krudt og kugler?"

Ståmand...kan du bevise at de 100% VIL blive dræbt i Irak?
Nej?
Så luk arret.
Desuden har jeg selv taget til et land hvor der var stor chance for jeg blev ramt af krdut og kugler...jeg har været FN-soldat...flot selvmål!

"Atheisten blev syg og opgivet af lægerne, en Kristen bad for ham og han blev helbredt, Atheisten blev en Kristen-
Videnskaben må bøje knæ for troen."

Hold nu op med dine løgne.
Der er INGEN beviser for religiøse healing..det er et FAKTUM!
OG du er jo en hykler...der står i din nissebog at medicin er af det onde og troen på nisse ner nok.
Så hver gang du tager en hovedpinepille, hver gang du går til lægen, tager hostesaft eller får dit barn vaccineret er du en lille lorte hykler...

"Jesus Kristus Lever og han gør sin gerning i mig."

"Jesus" er et skide plagiat:
http://blog-dyn.tv2.dk/ateo/entry53744.html
http://blog-dyn.tv2.dk/ateo/entry54262.html
http://blog-dyn.tv2.dk/ateo/entry54761.html

Du lever på en løgn..amatør.
53. allanzo 13-08-2009 12:11Rapportér/anmeld
#46

Jeg behøver ikke google det, og ser det som en stråmand.

Jeg behøver heller ikke noget svar på det andet, som jeg har skrevet, da jeg ikke forventer du kan eller vil svare sagligt på det, da du er for stædig og indspist i din fanatisme.

#48

Jeg kan ikke forklare det, men hvis du selv søger lidt på nettet, så er der forskellige meninger om det. Sverige er og har de seneste år generelt været en mere tilbageholdende og ydmyg nation end os, og det kan sagtens spílle ind.

I øvrigt flygter en stor del af de irakere som svenskerne hjemsender til nabolandende i en fart. Det burde være nok til at fortælle os, at vi er ude på et sidespor med de hjemsendelser.

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2009/08/13...
54. ateo 13-08-2009 12:12Rapportér/anmeld
#51:
Post hvis du har noget emnerelevant, dine Ad hominem bider ikke på mig og jeg betragter det som tomangs-snak...

Step up...ram bolden...eller mist din stemme...støj er der nok af og dit barnlige støj vil ikke blomstre her på min blog.

Ateo - Ball in your court...
55. ateo 13-08-2009 12:13Rapportér/anmeld
Observation:

Ingen af hallah-hippierne kan forholde sig til loven, men forsøger at forplumre billedet ved at gå efter dem som vover at sige loven skal håndhæves...
56. plt84 13-08-2009 12:17Rapportér/anmeld
# 54.

Tak fordi du helt frivilligt bekræfter mit udsagn. For du evnede ikke at svare. Hvordan skulle dumme mennesker også kunne det?
57. otolbro 13-08-2009 12:40Rapportér/anmeld
26. frodess

Ja og det værste er, at den Danske stat betaler og uddanner dem til at lyve.
58. ledrake 13-08-2009 12:45Rapportér/anmeld
det her er det sjoveste dted på bloggen....
jeg mener anrkister ,hala-hippier,og "kristne..der alle går efter manden..ikke..bolden..det er squ sjovt syntes øglen..
men..bare for at komme tilbage..de der irakere har fået deres sag prøvet op til flere gange hos samtlige instanser..så.. må vi ikk nok bede dem om at forlade præmisserne i god ro og orden..?
btw.... der står først i bibelen.."Jeg er Herren din Gud..du må ikke have andre guder end mig"..så..Jøsses fanatikerne er faktisk kættere...lol
59. ateo 13-08-2009 12:47Rapportér/anmeld
#56:
Du fik chancen, men havde åbenbart ikke høj nok IQ til at udnytte den...*vinker*
60. ateo 13-08-2009 12:48Rapportér/anmeld
#57:
Jeg at præsten burde fyres på stedet for åbenlyse løgne.
61. ateo 13-08-2009 12:51Rapportér/anmeld
#58:
Sådan har det altid været med fantasterne.
Smide maling på staten er OK...for loven gælder jo ikke for dem synes de.
Autonome hærger hovedstaden...helt fint med de røde...vi giver dem et nyt hus.
Listen er lang og sørgelig over hvordan de forkælede røde svin mener at alle andre skal følge de love DE mener er relevante, mens de selv frit kan bryde alle love...madre mia.
62. otolbro 13-08-2009 12:53Rapportér/anmeld
49. gnh2009
Kære Gitte
Du er blevet hjernevasket til din naive tro, det er der nok ikke noget at gøre ved, men lad være med at komme med de løgne om religiøs helbredelse, det er en stor løgn som der aldrig er ført seriøst bevis for.
63. otolbro 13-08-2009 13:05Rapportér/anmeld
#60. ateo

Ja præsten og Morten Østergård fra de radikale, samt Johanne fra VS påstod at politiet gik kampklædt ind i kirken. Det er løgn, jeg har lige set billederne i TV avisen, de gik ind i skjorteærmer uden nogen form for beskyttelse.
64. zoras 13-08-2009 13:09Rapportér/anmeld
#0 * * * * * herfra!
65. zoras 13-08-2009 13:12Rapportér/anmeld
Også * * * * * til #62-63 herfra, men træd varsomt, du risikerer en klage til TV2s admin!
66. frodess 13-08-2009 13:13Rapportér/anmeld
#19. ateo

Underlig nok vil Pia Kjærsgaard ikke støtte P. Manzonis 'Lort på dåse', Michael Brammers 'Udstoppede hunde' og Marco Evaristti. 'Guldfisk i blænder', som ellers har næsten nøjagtig samme konceptuelle udgangspunkt som Kurt Vestergaards udmærkede Muhammed tegning. Alle sammen gode konceptuelle kunstværker.
Sjovt nok vil visse 'humanister' heller ikke anerkende Kurt Vestergaards Muhammedtegning. På trods af at de godt vil anerkende hundene, fiskene og lorten på dåse.
Dobbeltmoralen trives således godt i begge lejre og vidner om en ekstrem uvidenhed om kunst og egne bevæggrunde og indskrænkede og hildede opfattelse af kunsten og virkeligheden. I sær når den blandes sammen, eller når skellet i mellem kunst og virkeligheden overskrides eller udviskes.
67. ateo 13-08-2009 13:21Rapportér/anmeld
#63:
Ja, løgnen er så åbenlys det gør helt ondt...

#65:
Jeg vil godt se TV2 brokke sig over at man mener loven skal holdes..se det ville være en blog værdigt ;)

#66:
Nu stemmer jeg ikke DF, så er ret ligeglad med Pia ;)
Og jeg var en af dem der rent faktisk var på vej for at blende en fisk da de stoppede det ;)
68. zoras 13-08-2009 13:25Rapportér/anmeld
#67 Det var til #62 jeg kom med en advarsel!
69. ateo 13-08-2009 13:26Rapportér/anmeld
#68:
Ah...han siger ikke ngoet jeg ikke har sagt mere krafigt i utallige blogs her på TV2, så jeg tvivler på han er i fare ;)
70. zoras 13-08-2009 13:33Rapportér/anmeld
#69 Nej men vedkomne siger det specifikt til en bestemt "navngivet" debattør, det er der risikoen ligger, jeg har selv prøvet det med vedkomne!
71. lillelolalina 13-08-2009 13:37Rapportér/anmeld
Jeg gider ikke deltage i en debat med kyniske folk, der kalder hinanden løgnere og svin.. Det er også meget godt at råbe op om, at lovene skal overholdes og at de ikke kan bøjes når menneskers skæbner står på spil.. Det er så uendeligt arrogant og uden nogen form for empati for andre.. "JEG har ret.. JEG har sandheden.. Lov er lov og derfor er det i orden at disse mennesker lider og lever i frygt." Jo, det er i orden at bryde love i nogen tilfælde..
72. ateo 13-08-2009 13:43Rapportér/anmeld
#71:
En præst der lyver ÅBENLYST er skam en løgner.

Hvad du oppnoere for er pøblevælde/følelseporno som den afgørnede faktor.

Altså kan man samle sympati nok for ens (egositke) egen sag, så skal man have fordele som alle andre ikke får.

Det er meget værre end at poste en skide afledningsmanøvre om "tonen"...mens man i samme åndedrag vil afskaffe retsikkerheden...
73. ateo 13-08-2009 13:45Rapportér/anmeld
#70:
Jeg har gjort det mere krystalklart før ;)
http://blog-dyn.tv2.dk/ateo/entry67919.html
74. jehekn 13-08-2009 13:46Rapportér/anmeld
#71
Det er aldrig ok at bryde loven... Hvis det var dette, ville loven mere skulle betragtes som retningslinjer, og så er vi helt galt på sporet...
Hvis man vil have loven ændret, skal man bruge sin stemme korrekt... Hvor er vi henne, hvis man bare forventer, at det er ok at bryde loven, fordi man mener, det er det rigtige at gøre?
75. frodess 13-08-2009 13:46Rapportér/anmeld
#67. ateo

Jeg er lige glad med hvad du og andre stemmer. Det er folks egen sag.
Det jeg vil med kommentaren er som eksempel, at vise den dobbeltmoral der trives i de forskellige lejre fx i diskussionerne vedr. besættelsen af en statskirke og ideen om at en kirke kan være en 'helle', så et retssamfund ikke kan udføre sin retspraksis.
Jeg mener, en kirke kan ikke have særstatus i et demokrati. Præsters ophøjede og udemokratiske ret til at skjule kriminelle og varetage forbryderes interesser er et demokratisk problem. I sær når det er staten der betaler og understøtter kirken og deres lønninger. Så må de gå selvstændig. så kan de opføre sig lige så tosset de vil, underlagt straffeloven selvfølgelig.
Hermed ikke sagt at de irakiske flygtninge ikke skal hjælpes og ikke skal have deres sager prøvet og afgjort retlig. Selvfølgelig skal de det. Et samfund har et ansvar over for alle, som igen har de menneskerettigheder DK har forpligtet sig til. Længere er den ikke...
76. zoras 13-08-2009 13:47Rapportér/anmeld
#71 Mener DU at alle kneb gælder, når/hvis det drejer sig om at snylte på det danske system?
77. lillelolalina 13-08-2009 13:49Rapportér/anmeld
Ateo, for det første skærer du alt ud i firkanter.. Jeg har aldrig sagt og vil aldrig sige eller mene, at retssikkerhed skal afskaffes..

Hvad har præsten løjet om..???

Følelsesporno..??? Hvad mener du præcist med det..??? At have medfølelse og ikke kunne acceptere andres lidelser..???
78. lillelolalina 13-08-2009 13:50Rapportér/anmeld
Zoras, det spørgsmål har ingen relevans, da hverken du eller jeg ved om de er her for at "snylte på det danske system"..
79. zoras 13-08-2009 13:51Rapportér/anmeld
#75 Der er tale om personer der ER afvist/udvist og som har fået deres sag behandlet!
80. ateo 13-08-2009 13:53Rapportér/anmeld
#75:
Jeg finder det også grotekt af folk kan mene i år 2009 at en nissehytte sætter loven ud af kraft.

Og jeg er eing i at alle skal have samme behandling og det er derfor jeg er så irriteret over denne sag.

ENDNU engang ser vi følelsesporno brugt som et middel til at undergrave retssikkerheden og det skal bekæmpes.

De har fået deres sag afprøvet og de har fået afslag.
Længere er den ikke...men nogle prøver altså på at undergrave retssikkerheden og ændre det afslag.

Men de ønsker de kun for en lille gruppe...flertallet er de ligeglad med.
Jeg ville gerne hører fra tåberne, hvorfor det lige er at nogle skal "fredes" men flertallet ikke får denne "chance"?
81. zoras 13-08-2009 13:53Rapportér/anmeld
#78 Måske rigtigt, men de ER (efter sagsbehandling) udvist/afvist, så nu snylter de på det danske samfund!
82. lillelolalina 13-08-2009 13:58Rapportér/anmeld
Jehekn, nu lever de fleste af os et godt liv.. Vi er trygge og glade og frygter ikke for vores eget og vores families liv.. Jeg mener ikke det er rigtigt at bryde loven, men kan sagtens forstå at nogen gør det, når de ikke ser andre muligheder.. Der er SÅ mange flygtninge her i Danmark der skjuler sig for myndighederne.. Ganske almindelige mennesker, som lever i frygt hver evig eneste dag.. De bliver syge psykisk fordi de er udsat for så et umenneskeligt pres.. De bryder loven og vi ville alle gøre det samme hvis vi var flygtninge i et land, der ville sende os tilbage til det vi var flygtet fra..
83. frodess 13-08-2009 14:12Rapportér/anmeld
#80. ateo

Hvis det forholder sig som du skriver, at flygtningenes sag er reelt undersøgt, skyldes omklamringen og hysteriet at statskirken i DK har blandet sig.
Hvergang den danske statskirk med Pless og andre tosser blander sig går hele have ondt af industrien og dens medløbere i selvsving og tror at den hellige uvirkelige fiktive fantasifoster gud er indblandet og er på deres side. Længere er man ikke nået der, i den henseende.
84. jehekn 13-08-2009 14:22Rapportér/anmeld
#82
Jeg kan altså stadig ikke se det store problem her... De har fået prøvet deres sag, og fået afslag... Så må de videre i teksten... Hvorfor afslaget er givet, ved jeg ikke, og om der skal ændres noget der, har jeg ingen forstand på... Men faktum er, at afslaget er givet, og så må man rette sig efter dette... Hvis vi ikke gjorde dette, ville der jo ikke være nogen grund til at give afslag.
85. jehekn 13-08-2009 14:24Rapportér/anmeld
Rettelse til #84:
... Hvis vi ikke gjorde dette, ville der jo ikke være nogen grund til at prøve disse sager, og tage op til overvejelse, om der skal gives asyl eller afslag.
86. otolbro 13-08-2009 14:26Rapportér/anmeld
#68. zoras
"Det var til #62 jeg kom med en advarsel!"

Jeg har svært ved at se hvad jeg skulle have gjort forkert.

Jeg taler pænt til Gitte. Hun er tydeligvis meget religiøs, og det bliver man ikke uden at være hjernevasket voldsomt af andre religiøse, man fødes ikke religiøs.

Hun forsøger at bilde os ind, at bøn kan helbrede alvorligt syge mennesker. Jeg fortæller hende at det er der aldrig ført seriøse videnskabelige beviser på er tilfældet. Det kan godt være Gitte tror på det, men en løgn det er det.
87. frodess 13-08-2009 14:33Rapportér/anmeld
#49. gnh2009

Beklager, men jeg mener ikke du er ved dine fulde fem!
88. lillelolalina 13-08-2009 14:37Rapportér/anmeld
Jehekn, nej.. Der er ingen af os der ved hvorfor og hvorledes.. Der er blevet sagt de skal udvises og så skal de udvises.. Sagen er bare den, at de mennesker kæmper for ikke at blive sendt tilbage til et land i krig og terror og at nogen mener de kan gøre sig til dommere over om det er rigtigt eller forkert.. Og jeg gentager lige mig selv; det er i sager som denne, det grimme kommer frem i folk.. Det er grimt at se jubel fra folk over at de mennesker endelig bliver tvangshjemsendt til et land som det de er flygtet fra.. Det er klamt at se danskere sidde med deres love og regler og menneskerettigheder og godte sig over at de har "ret", mens fortabte sjæle går en uvis fremtid i møde i et land i krig..
89. livsglad_q 13-08-2009 14:41Rapportér/anmeld
#88
Men hvorfor tager selvsamme land, så flygtninge fra Sverige retur?
90. lillelolalina 13-08-2009 14:44Rapportér/anmeld
Livsglad, den sag kender jeg ikke lige noget til, så det kan jeg ikke svare på..
91. allanzo 13-08-2009 15:14Rapportér/anmeld
http://politiken.tv/nyheder/indland/articl...

Her er i øvrigt billeder af politiet inde i kirken.

"#34:
Ja, prøv at se på de 2 sider:

De røde svin:
- Politiet trængte kampklædte ind.
- Iraker ville kaste sig ud fra kirketårnet.

Virkeligeheden:
- Politiet brugte timer på at få dem ud fredeligt...de ville ikke.
- Iraker klatrede op på krikeorgel og råbte.

Så det er ikke så meget medierne man ikke kan stole på, men i det her tilfæde er det de røde svin og pæsten der lyver...oh the irony ;)"

Nu kan man jo så kigge filmen og vurdere hvordan politiet er klædt.
92. southdarfur 13-08-2009 15:25Rapportér/anmeld
91. allanzo,
Hvor er det kampklædte politi i klippet? De står derinde i alm. uniform og nogle af dem har hjelme med visir på. Du ved vist ikke hvad kampklædt politi mener og hvordan de er klædt på.
93. ateo 13-08-2009 15:29Rapportér/anmeld
#91:
Jeg gider ikke skrive en hel masse, så jeg låner dette indlæg:
http://blog.tv2.dk/ledrake/entry330287.htm...

"#0:

Jeg må med det samme erklære, at jeg absolut ingen aktindsigt har i de enkelte irakeres sager, så jeg kan ikke udtale mig om det er retfærdigt eller uretfærdigt at de blev sendt ud..

Dernæst må jeg lige så hurtigt erklære, at jeg godt kan forstå irakerne.. I deres situation, ville jeg sikkert have gjort det samme, så de har min medfølelse..

Så kommer vi til aktionen i nat.. Jeg blev lidt pissed på præsten, der tydeligvis forsøger at skabe et billede af situationen, der ikke var der.. Jeg mener at politiets forklaring virker med mere plausibel, både efter hvad man kan se på billeder og hvad man hører fra vidneudsagn (ikke "aktivisterne")..

Præsten påstår, at politiet stod i kampuniformer, at det hele gik helt vildt for sig, samt at en iraker var kravlet op i kirketårnet..

Politiet siger at de kom i skjorter og kasketter, at de forsøgte at tale irakerne ud af kirken i de første 1½-2 timer, samt at en iraker kravlede op på orglet, hvilket fik politiet til at tilkalde brandvæsnet, men irakeren selv kravlede ned til sidst..

Nu forholder jeg mig her, kun til hvad jeg har set af optagelser fra forløbet, samt interviews, optagelser der kan findes her på TV2 - af præsten, af rydningen, interview af Mischa der så på..

På optagelserne ser man politiet går ind i kirken i skjorter, ikke kampuniformer.. Efter at demostranterne er begyndt på deres "aktivitet", ser man politi med hjelme og jakker, ikke kampuniformer.. Så der er slet ikke nogen eksempler på at politiet skulle have båret kampuniformer på noget tidspunkt, slet ikke i starten..
Mischa fortæller også at irakeren kravlede op på orglet, ikke i kirketårnet, som præsten fortæller..

Det virker også plausibelt, at politiet har forsøgt at tale irakerne ud til at starte med, siden der var tid for 300 mennesker til at forsamles i en demostration..

Endeligt lagde jeg mærke til, at kvinder og børn i kirken, fik lov til at gå, så det kun var de 17 irakiske mænd der blev taget med.."
94. ateo 13-08-2009 15:31Rapportér/anmeld
#91:
Han er jo det perfekte eksempel på min "spådom"..at de røde vil lyve og pive som sædvanligt...
95. allanzo 13-08-2009 15:33Rapportér/anmeld
#92

Om de er kampklædte i fuld uniform eller kampklædte med hjelm og i enkelte tilfælde skjolde er vel underordnet.

Hvis du kigge på de betjente i kirken, så vil du vel vurdere, at de er klar til kamp?
96. allanzo 13-08-2009 15:34Rapportér/anmeld
#94

Der er ikke mange der lyver mere end dig. Det viste PLT jo tydeligt for dig inden du *vinkede* til ham.
97. ateo 13-08-2009 15:36Rapportér/anmeld
#95:
Vi kan jo lige tage denne:
http://modkraft.dk/spip.php?article11224

Flemming Steen Munch: Hjelme var beskyttelse
Flemming Steen Munch siger til Modkraft.dk, at politiet ikke var i kampuniformer, da de gik ind i kirken, men i skjorteærmer og kasket.

— Men da politiet havde været i kirken et par timer, blev der på et tidspunkt kastet med noget oppe fra alteret. Det betød, at indsatslederen besluttede, at betjentene skulle beskyttes. Der blev derfor hentet hjelme til betjentene udefra, siger han.

Men det viser vel at Per Ramsdal talte sandt, da han sagde der var kampklædt politi i kirken?

— Nej, det var ukorrekte oplysninger. Han fremstillede det jo som om politiet mødte frem med trukkede stave og iført kampuniform. Og det var slet ikke tilfældet, siger Flemming Steen Munch

Ateo - Men kilden er vel ikke rød nok for dig? *host*
98. southdarfur 13-08-2009 15:36Rapportér/anmeld
95. allanzo,
Kampklædt? Well, ingen trukne knipler, ingen brandhæmmende uniform på, ingen bryst, arme og benbeskyttere på, ingen gasmasker, ingen pulverslukkere, ingen skjolde, ingen hunde.
Nej, jeg vil ikke vurdere at de er klar til kamp, men det vil du med dine holdninger og fred være med det.
99. ateo 13-08-2009 15:38Rapportér/anmeld
#96:
Lad nu være med at lyve dårligere end et 2 årigt barn, PLT84 røg fordi han kunne kun komme med Ad Hominem og var for dum til at forstå min besked om at den går ikke her...

Ateo - Flere stupid røde løgne? :)
100. ateo 13-08-2009 15:49Rapportér/anmeld
#98:
Jeg ville næsten ønske de havde mødt op, klar til kamp, dynget kirken til med tåregas og sluppet hundene løs på demonstranterne...så ville hyleriet fra de røde stå mål med indsatsen...sådan som det er nu, er det jo helt grinagtigt...
101. lillelolalina 13-08-2009 16:01Rapportér/anmeld
Ateo, du svarede ikke på nr. 77..
102. otolbro 13-08-2009 16:02Rapportér/anmeld
#91. allanzo
Politiet startede med at gå ind i skjorter uden beskyttelse, det viste de i TV avisen. Om de så har mødt kastekyts ol. er de vel nød til at beskytte sig. Det var balademagere uden for der fik det til at udvikle sig til vold.
103. akademiker 13-08-2009 16:10Rapportér/anmeld
Lad os et øjeblik i tankerne flytte scenen fra København i Danmark til f.eks Mekka i Saudi-Arabien.

Forestil jer en flok kristne europæere i protest mod et Saudi-Arabisk påbud besætte Al-Haram-moskéen. Gad egentlig vide hvordan det ville have forløbet?
104. southdarfur 13-08-2009 16:14Rapportér/anmeld
102. otolbro,
Det passer ikke ind i de rødes verdensbillede. Politiet er skurkene uanset hvad.
103. akademiker,
Der ville ikke gå mange minutter førend at de lå spredt i hoveddelene!
105. ninja-17 13-08-2009 16:53Rapportér/anmeld
Og så er der én ting mere at glæde sig over: De fire SVIN, der voldtog en 14-årig pige til en markedsfest i Vorbasse i sommeren i 2008 bliver UDVIST FOR LIVSTID. Også skønt, at deres familie skabte sig tosset i retten, for dermed har de afsløret deres sande indstilling til kvinder, vort samfund og til vort retssystem.
106. akademiker 13-08-2009 16:55Rapportér/anmeld
# 104

Nej, men det er jo desværre netop det, en alt for stor del af vore kære landsmænd nægter at tro.
107. frodess 13-08-2009 16:56Rapportér/anmeld
#103. akademiker

Så vil du se den berømte dobbeltmoral i fuld flor.
108. akademiker 13-08-2009 17:24Rapportér/anmeld
# 107

»osse li'så cirka«!
109. lifedreamer 13-08-2009 17:28Rapportér/anmeld
#49: Gnh, du ødelægger mere for kristendommen, end du gavner.
Dine "profetiske evner" ejer ikke visdom.
110. ateo 13-08-2009 17:29Rapportér/anmeld
#77:
Jeg troede seriøst #77 var en spøg, da indlægget bar rpæg af at være ude af trit med virkeligheden...men opponere du virkelig for at vi afskaffer retsikkerheden?!
111. maltefnalte 13-08-2009 17:51Rapportér/anmeld
#49

Krudt og kugler? Hvis det virkelig var tilfældet, hvorfor rejser de så FRIVILLIGT hjem fra Sverige til Irak?

Jeg ser, at du nu tager stilling til verdslige anliggender, så man må sige, at der er håb for alle endnu(trods alt);).

MalteFnalte
112. karsten.m72 13-08-2009 18:39Rapportér/anmeld
#11

citat
"Imens tude-ateo viser tænder og lukker mundlort ud, aå er volden igen stigende i Irak, men det overser sådan en tosse som ham sikkert bare loven bliver overholdt. "

så spørger jeg - hvorfor er volden stigende og hvem er
ansvarlige ???

svar = irakerne selv, naturligvis deres religiøse vanvid
får aldrig ende
113. lillelolalina 13-08-2009 19:22Rapportér/anmeld
Ateo, jeg siger det lige igen: Lovene skal holdes hvis vi skal opretholde retssystemet..
Jeg er meget imod folk der bryder lovene..
Men jeg forstår hvorfor de her mennesker bryder loven..
Og jeg synes det er afskyeligt hvordan de bliver behandlet..

Du svarer ikke på mine spørgsmål:

Hvad har præsten løjet om og hvad mener du med følelsesporno..???
114. ateo 13-08-2009 19:34Rapportér/anmeld
#113:
Har du kendskab til deres sagsbehandling...eller prøver du dig bare IGEN med følelseporno uden fakta?

Præsten løj om politiet mødte op i kampuniform, billederne viser en anden historie!
Præsten løj om selvmordforsøg fra kirketårnet...en irak råbte fra krikeorglet!

Og følelseporo er det du har gang i.
Uden at kende til de begrundelser som ligger til grundlag for deres endelige afslag på asyl i Danmark, så væver du rundt om at det er synd for dem...og dermed pisser du på alle dem som IKKE kommer i medierne og dermed ikke får din følelsesporno, men rejser hjem i stilhed...og ved at gøre det kræver du særregler, fordi folk de tuder, du kræver at vi FORSKELSBEHANDLER, fordi de PIVER.

Bare vent, det varer ikke længe før der sidder irakere og tuder i TV'et og siger de "ikke forstår hvorfor..."...selv om de søgte til kirken for at undgå udvisning...og det virker bedst på tåber som dig hvis det er en kvinde og et barn der hyler op.

Du er nemlig typen som er nem at tage røven på..alt det kræver er lidt krokodille-tårere, så vil du forskelshandle.

DET ER FØLELSEPORNO!!!

Ateo - Fes den ind?!
115. lillelolalina 13-08-2009 19:51Rapportér/anmeld
Ateo, nej, igen: jeg ved ikke noget om deres sagsbehandling..

Jeg siger ikke det er "synd for dem".. Det handler ikke om at pive og tude.. Det handler om det menneskesyn jeg har..
Og du behøves ikke kalde mig for en tåbe og en der er nem at tage røven på.. Du ved nemlig ikke hvem jeg er, så det er der ingen pointe i..
Og jeg vil ikke forskelsbehandle.. Jeg vil netop at alle bliver behandlet retfærdigt og menneskeligt.. Især når det handler om "børn der hyler op", som du siger..

Nej, det er ikke følelsesporno.. Det er empati.. Og jeg forstår godt hvorfor de kæmper imod, at skulle tvangshjemsendes til et land i krig..

Fes den ind..???
116. ateo 13-08-2009 19:58Rapportér/anmeld
#115:
Ja, du vil afskaffe retssikkerheden fordi de piver...og der er nu ikke hverken krig eller borgerkrig i Irak, hvad med du droppede løgnene?
117. lillelolalina 13-08-2009 20:12Rapportér/anmeld
Jeg siger det lige for sidste gang: Lovene skal holdes hvis vi skal opretholde retssystemet..
Jeg er meget imod folk der bryder lovene..

Med krig mener jeg nu situationen i Irak som den er nu.. Krig eller ej.. Det er bare ikke holdbart at sende dem tilbage til det land.. Og jeg ser nu stadig Irak som et land der uofficielt er i krig..
118. jehekn 13-08-2009 20:22Rapportér/anmeld
#117
Har du noget fakta omkring hvordan situationen i Irak ser ud for de mennesker, som får afvist deres asylansøgning?
119. lillelolalina 13-08-2009 20:30Rapportér/anmeld
Jehekn, du ved ikke hvor farligt et land Irak er at være i..??? Hvor meget terrorisme der er og mangel på menneskerettigheder.. Rettigheder der er erstattet med Sharia..???
120. frodess 13-08-2009 20:32Rapportér/anmeld
#0-118

Jeg mener til enhver tid, at en kirke ikke skal have særstatus i et demokrati. Præsters ophøjede og udemokratiske ret til at skjule kriminelle og varetage forbryderes interesser er et demokratisk problem.
Men jeg har lige set tv-avisen, og må desværre sige, at enten har tv2 valgt at vise et, for politiet, forholdsvist uheldigt udsnit af aktionen uden for Brorson kirken, hvad kan jeg vide, eller osse så har dansk politi en underlig trang til at slå på små piger, der ikke kan rejse sig hurtigt nok op fro dem, med en gummiknippel. Det er afskyeligt at se på og unødvendig, når man tage sagen alvor i betragtning.
121. jehekn 13-08-2009 20:34Rapportér/anmeld
#119
Nej, det har jeg personligt ingen erfaring omkring... Men har du da beviser på, at disse mennesker, som har fået deres ansøgning afvist, vil være i fare, hvis de rejser hjem?
122. jehekn 13-08-2009 20:35Rapportér/anmeld
#120
Politiets håndtering af denne sag er en helt anden diskussion... Men medierne er jo rigtig glade for at vise politiet som "bussemænd"
123. lillelolalina 13-08-2009 20:37Rapportér/anmeld
Jehekn, nej, jeg har jo ingen beviser for det, da jeg ikke ved hvad der vil ske med dem..
Jeg kan kun frygte hvad der kan ske, og hvad der sker for mennesker dernede hver dag..
124. allanzo 13-08-2009 21:06Rapportér/anmeld
Lige for at slutte af her, så vil jeg lige fortælle, hvordan det rent faktisk ender med en del af de irakere som Sverige sender hjem.

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2009/08/13...

Citat fra ovenstående link:

"Den svenske radioavis EKOT har fulgt en gruppe afviste, tvangshjemsendte irakere på 25. De er fra det kristne mindretal i det nordlige Irak og de har alle været meget bekymrede over at skulle hjem igen, fordi forfølgelsen af de kristne i Irak er stærkt stigende.

De 25 blev udvist i februar og nu er de 24 af dem flygtet til andre lande. De bor nu i Tyrkiet, Libanon og Syrien."

Det er i øvrigt komisk at læse Ateo forsvare den retsstat, som faktisk ikke ved det ved at blive en politistat. Mange eksperter og her i blandt faktisk også CEPOS ser med bekymring på udviklingen, men Ateo klapper åbenbart i sine fedtet pølsefingre over den retsstat, som politikerne begyndte nedlæggelsen af i 2002 med terrorpakken.

Nå, jeg vil ikke bruge mere krudt her, når nu bloggens fascister har sat sig sammen her for at heile. Hyg jer!
125. jehekn 13-08-2009 21:52Rapportér/anmeld
#124
Jeg vil nu sige, at der er lang vej til en politistat... Godt nok har vi visitationszonerne, men der er jo lang vej til anholdelser, afhøringer og ransagninger uden begrundelse...

Men jeg vil dog hellere denne retsstat, end en "nuller-tæer" stat, hvor man begynder at lave gråzoner i en lovgivning... Med lov skal land bygges, og et sted, hvor der IKKE må herske gråzoner, er i lovgivningen...

Hvis man ønsker at ændre noget i denne sag, bør man kigge på (og sætte sig ind i) hvorfor disse mennesker fik deres ansøgning afvist... Man må gå ud fra, at ansøgningen er blevet behandlet, og diverse aspekter er vendt og drejet... Men når man nu engang har afvist dem, og bedt dem pænt om at forlade landet, vil jeg også forvente, at denne opfordring bliver efterfulgt...
126. t_fabric 14-08-2009 03:00Rapportér/anmeld
Nøj hvor skal der bruges meget sæbe til mange af jeres munde....... :D

Forstår ikke hvorfor det er så svært at debattere uden at svine hinanden til.... Og kom nu ikke og sig 'Han startede, så jeg må også godt!'

Det er sådan noget man gør i børnehaver.

Nå. Til min mening.

- Jeg synes det er ok at fjerne de mennesker fra kirken.
- Jeg synes ikke det var nødvendigt at lade psykobetjenten tage med. (Ham der tæver løs på en kvinde, der iøvrigt ligger ned)

Tankeeksperiment:

DK åbner sine grænser for alt og alle. Alle der synes de har det skidt i deres hjemland - hvad enten de har det iflg. andres mening eller ej - flytter til DK, kræver starthjælp, hjælp til bolig, kontanthjælp osv.

Der vil opstå kultursammenstød, idet de fleste der kommer til at bo i dette land, har forskellige meninger om at følge loven, ytringsfrihed, opdragelse osv.
Volden - både den verbale og den fysiske - vil stige som følge heraf.
DK bliver et mere utrygt land at leve i for alle parter.

Der er ikke arbejde nok til alle - igen flere udgifter til staten, og dermed skatteyderne - os.
Børnehaver og skoler vil blive overfyldte. Der vil mangle kvalificeret personale. Følger heraf kan man selv tænke sig til.

Fortsæt selv tankeeksperimentet.

På den anden side ville vi få en rigere kultursammensætning, idet grænserne mellem mennesker gradvist ville blive rykket. Vi ville blive et endnu mere multietnisk samfund, med alle de goder der dertil følger.

Det er en smuk tanke, men for mig at se umulig at føre ud i livet.

Selvfølgelig ville det være godt at finde et sted til de afviste asylansøgere - selvfølgelig er det umenneskeligt at sende dem hjem til et land i krig.

Men man er nødt til at trække en grænse på et tidspunkt, og det blev gjort i dag.

Det blev bare gjort på en højst uhensigtsmæssig måde.

Og før I beder om dokumentation, kommer med paragraffer osv - det har jeg ikke styr på. Og det er der ingen grund til at svine mig til for.
Det er blot sene nattetanker der er blevet postet, og som måske kan vække stof til eftertanke.
127. t_fabric 14-08-2009 03:05Rapportér/anmeld
PS. Jeg aner ikke en skid om hvorvidt der er krig i Irak eller ej. For mig virker det som et ufedt land at leve i, hvis man har de forkerte meninger. Og det er vel også en måde at føre krig på.
128. jjbaunspieler 14-08-2009 03:19Rapportér/anmeld
Nå, du har fået fjernet den logiske fejlslutning fra din profil, at du er liberalist. Tak for det.
129. ateo 14-08-2009 07:01Rapportér/anmeld
#128:
Du burde være klogere...farvel nar :) *vinker*
130. allanzo 14-08-2009 09:07Rapportér/anmeld
#128

Der skulle have stået fascist, men han skulle bare lige lære at stave til ordet.

#126

Tefabrikken skriver:

"DK åbner sine grænser for alt og alle. Alle der synes de har det skidt i deres hjemland - hvad enten de har det iflg. andres mening eller ej - flytter til DK, kræver starthjælp, hjælp til bolig, kontanthjælp osv.

Der vil opstå kultursammenstød, idet de fleste der kommer til at bo i dette land, har forskellige meninger om at følge loven, ytringsfrihed, opdragelse osv.
Volden - både den verbale og den fysiske - vil stige som følge heraf.
DK bliver et mere utrygt land at leve i for alle parter.

Der er ikke arbejde nok til alle - igen flere udgifter til staten, og dermed skatteyderne - os.
Børnehaver og skoler vil blive overfyldte. Der vil mangle kvalificeret personale. Følger heraf kan man selv tænke sig til."

Har vi ikke aftalt, at du skal holde dig fra de svampe?
Nu er der rent faktisk også multikulturelle samfund, som fungerer ganske godt. Det handler tit om rummelighed. Vi kan naturligvis ikke åbne grænsen for alle mennesker, da der er fysiske grænser for, hvor mange vi kan rumme, men rent faktisk burde åbne døren for mindst 500.000 indvandrere, hvis ikke vi skal brænde røven som nation, når de store omgang snart skal på pension.

Det handler om, at ville bruge midler og energi på at etablere og integrere andre kulturer, så de får et liv uden for de offentlige kasser. Der skal nok blive arbejde til alle, hvis ellers vi vil klæde folk på til at tage et arbejde. Udlændinge burde slet ikke være et problem for os danskere, men en investering i fremtiden.

Så længe danskerne hellere vil kigge efter bussemænd, så kommer vi ikke videre.....
131. ateo 14-08-2009 09:16Rapportér/anmeld
#130:
Drop nu dine stråmænd, det handler om at Danmark er en retsstat og ikke et pøbelvælde.
132. frodess 14-08-2009 09:23Rapportér/anmeld
#130. allanzo
Hvordan kan overbefolkning af jordkloden være en god investering?

Det handler om at få sat børnebegrænsning i system så der ikke bliver pladsmangel, knaphed på mad med efterfølgende hungersnød og klimaforandringer der så oveni skaber oversvømmelser der igen fører til yderligere pladsmangel og deraf krige om territorier, som for den sags skyld allerede er i gang, fordi dumme nationer rundt omkring i verden ikke kan finde ud af at organiserer sig sekulært demokratisk og naturligt videnskabeligt, men stadig lever efter reglerne i forældede og ubrugelige dumme religioner.
133. southdarfur 14-08-2009 10:32Rapportér/anmeld
Her er en af de afviste irakere som var i kirken. What can I say?
http://jp.dk/indland/krimi/article1377098.ece
134. allanzo 14-08-2009 10:56Rapportér/anmeld
#130

"Hvordan kan overbefolkning af jordkloden være en god investering?"

Det har jeg sgu aldrig påstået? Jeg tænker på, at det ville være en god investering for Danmark, at få tilført flere mennesker, fordi der snart er en stor generation, som ikke arbejder. Skal tingene hænge sammen i fremtiden, så bliver der brug for flere mennesker. Da danskerne ikke er de mest fertile i verdenssamfundet, så må import være eneste løsning, hvis man vil bevare velfærden.
135. frodess 14-08-2009 11:01Rapportér/anmeld
#134. allanzo

Vel gør der ej. Der bliver brug for færre munde at mætte. Derfor kan det være godt at kulturene blandes, men den klogeste og bedst egnede, den der ofrstår at tilpasse sig evolutionens matrise, der som bekendt er under konstant forandring, vil sejre og overleve.
Derfor, hvis man vil med på vognen, så er det fødselsbegrænsninger der skal til. Nu!
Her hjælper dumme og psykotiske religioner ikke en skid. Tvært i mod.
136. allanzo 14-08-2009 11:10Rapportér/anmeld
#135

Æhhh?

Din udmelding, som jeg faktisk ikke er vildt uenig i, har jo intet at gøre med det, som jeg skriver. Jeg forholder mig jo specifikt til Danmark, og hvad vi kommer til at mangle i fremtiden. Hvis vi skal kunne bringe livskvalitet for den kommende ældregeneration, så bliver der brug for flere hænder. Jeg kan ikke se andre modeller, men det er du da velkommen til at fremkomme med.

Du snakker om at tilpasse sig evolutionens matrise, men den slags kan jo tage flere generationer. Vi er ikke dyr, men mennesker.
137. confucius 14-08-2009 11:34Rapportér/anmeld
# Ateo

Ang dette :#35. ateo
#32:
Så du ved ikke hvad "politi" betyder.

Så ved du sikker heller ikke hvad lovgivende, udøvende og dømmende magt betyder...du ved tredeling af magten, en af grundpiller i vores demokrati.

Men tak fordi du lige har bevist at det ikke kun er på TV at røde svin lyver og snakekr udenom ;)
-------------------------------------------
Jeg mener
Se nu vil du jo så Jævlens gerne fremstå som en demokrat og en beskytter af : Demokratiet

Derfor undrer det mig såre at du tiltaler en debatør som E-zen som : Citat
"Men tak fordi du lige har bevist at det ikke kun er på TV at røde svin lyver og snakekr udenom ;)"

MANDEN har ikke været hverken uforskammet eller løjet over dig, endvidere er han ganske moderat i sin debatform, men du har blot ikke forstået dennes pointe.

Det er jo nærmest grotesk som du svarer

Jeg TAKKER så for at det så viser, at du bestemt IKKe er hverken demokrat eller fornuftig, mener jeg, men derimod en gedigen demagog og et ret intolerant menneske, lader det til

Du taler om retsstat ?????

DU fordrer tilsyneladende politi pøpelvælde med dig som en del af pøblen - så længe at det er i DINE interesser.

Se det er jo lidt af et paradox ikke ?

Med andre ord : Du er som det du taler imod og vil bekæmpe

BRAVO - Det er jo det rene pladderballe og infantileri

mvh Confucius
138. ateo 14-08-2009 11:48Rapportér/anmeld
#137:
Læs det lort e-zen lukker ud:

i #20:
"Endnu engang har politiet vist hvem de tilhører, staten. Dejligt at vi har langt til Burma og Kina hvor det er renlevet fascisme, her er det bare grød."

i #25:
"#22,
Politiet skal ikke være demokratiets forlængede voldsapparat !"

e-zen forstår tydeligt vis ikke magtens opdeling i Danmark, forhold dig til det i stedet for dit billgie forsøg på at afspore...
139. t_fabric 14-08-2009 11:49Rapportér/anmeld
# 130 - Skizo-Allan :)

Ka' godt være det bare er mig der misforstår ting, men er der ikke rimelig mange uden arbejde for tiden?

Kald mig egoist og racist og andet, men.. ville det ikke være smartere at få 'vores egne' i arbejde før vi henter arbejdskraft udefra?
Og hvis vi stadig mangler arbejdskraft, så kan vi begynde at importere det?

'Nu er der rent faktisk også multikulturelle samfund, som fungerer ganske godt. ' - Hvilke?

'Vi kan naturligvis ikke åbne grænsen for alle mennesker, da der er fysiske grænser for, hvor mange vi kan rumme' - Det er bl.a. det jeg prøver at sige med min kommentar i # 126.

Og så får du lige den her igen:
'Selvfølgelig ville det være godt at finde et sted til de afviste asylansøgere - selvfølgelig er det umenneskeligt at sende dem hjem til et land i krig.

Men man er nødt til at trække en grænse på et tidspunkt, og det blev gjort i dag.

Det blev bare gjort på en højst uhensigtsmæssig måde.'

God weekend :)
140. confucius 14-08-2009 12:27Rapportér/anmeld
#138. ateo

Jeg har skam læst denne kommentarer ! ;o)

Ellers så ville det jo være ret dumt at svare dig ikke ?

Så for at du lige skal se min mening om disse så en lille gennemgang.

Citat
#20:
"Endnu engang har politiet vist hvem de tilhører, staten. Dejligt at vi har langt til Burma og Kina hvor det er renlevet fascisme, her er det bare grød."

Jeg er da så ganske enig i denne sætning

"Hvor er det trodsalt dejligt at vi ikke har tilstande som i disse lande"

Er du ikke det ??

endvidere "her er det så bare grød"

Dette er jo en sarkastisk bemærkning om vort dejlige land som kan være lidt øllebrødsagtigt i sin ageren
DER er sandelig et stykke vej fra "grød" til rendyrker facisme, er således så pointen

Dermed er min påstand så at du IKKE fattede mandens skriveri - såre simpelt

Videre :
Citat
"Politiet skal ikke være demokratiets forlængede voldsapparat !"

De du svare så her
Citat
"e-zen forstår tydeligt vis ikke magtens opdeling i Danmark, forhold dig til det i stedet for dit billgie forsøg på at afspore...

Ahvabehager ???

E-zen og , her jeg forstår såmænd udemærket demokratiet og magtens opdeling ;o)

MEN - det fatter du så ikke !!

Jeg er aldeles enig vil jeg sige i det cita, for vi bor i et DEMOKRATI og IKKE i en politistat

Således så skal magten udøves så uvoldeligt så muligt og IKKE via unødig vold, som demokratiets forlængede voldsapparat.

SE - det er såmænd essensen af det manden skrev ,mener jeg

DEt vil eller kan du så bare IKKE forstå, hvilket viser at du så går ind for vold blot det er "legitimiseret"
Altså - vold er udført af : politiet

DEt er så dig der er nærmere Burma og kina i dine udemokratiske metoder

Tillad mig at korigere dig

Jeg kan ikke afpore noget du allerede haver grundigt afsporet, så ved du så det

DU skriver : "røde svin lyver og snakekr udenom ;)"

Det er IKKE hverken E-zen eller mig der skriver således om dig, grovhederne og det uforskammede - det klarer du vist ganske fint, på din "demokratiske" facon.

JEG haver således forholdt mig til emnet - mulig politivold og magtens 3deling.

jeg forventer nu et rimeligt sagligt svar og ikke en gang
billig afsporing - for nu at bruge dine egne vendinger

mvh Confucius
141. ateo 14-08-2009 12:29Rapportér/anmeld
#140:
Forhold dig til emnet, min tålmodig med afsporingsforsøg er lig nul i dag...final warning.
142. frodess 14-08-2009 13:18Rapportér/anmeld
#136. allanzo

Jo vi er menneskedyr.
Og måske bliver det en effektiv alderdom vi går i møde, hvor man ikke skal høre på sosser der beklager sig over at ligge vandret i luften i dokumentations hysteri.

Og der bliver plads og huse nok til de efterfølgende generationer.
143. ateo 14-08-2009 13:30Rapportér/anmeld
#136:
Allanzo kan ikke svare her, grundet en post ham smed i dagens blogger ;)
144. e-zen 14-08-2009 14:49Rapportér/anmeld
confucius, tak for du forsøgte, selv gider jeg ikke mere, ;-)
145. ateo 14-08-2009 18:09Rapportér/anmeld
#144:
Så daf...skal du have hjælp? :)
146. lillelolalina 15-08-2009 11:39Rapportér/anmeld
For os danskere er der kun 2 muligheder: Enten hjælper vi ikke flygtningene fra Brorsons Kirke og lever lykkeligt videre eller også hjælper vi dem, giver dem lillefingeren og de tager hele armen; vi bliver nødt til at flytte til en anden planet fordi alverdens flygtninge lige pludselig har sunket skuden Danmark..
Så lad os endelig hjælpe os selv.. Så må de andre ligge og rode med deres nede i Irak..
147. lillelolalina 15-08-2009 11:42Rapportér/anmeld
Ps: Vi kan ikke redde hele verden, men redde hvad der reddes kan..
148. ateo 15-08-2009 12:07Rapportér/anmeld
#146:
Du glemmer den 3. mulighed som er den der er fulgt:
Vi giver ALLE ens sagsbehandling og lige vilkår for muligheden for asyl og så følge vi de afgørelser som der bliver truffet og bevarer dermed retssikkerheden.
149. lillelolalina 15-08-2009 12:27Rapportér/anmeld
ELLER vi forbedrer alles muligheder for asyl og følger selvfølgelig som altid retssikkerheden..
150. ateo 15-08-2009 12:30Rapportér/anmeld
#149:
Så du vil lukke folk ind der ikke har behov for det...cry me a river, du sælger retssikkehreden for pladderhumanisme!
151. lillelolalina 15-08-2009 12:33Rapportér/anmeld
NEJ, det vil jeg ikke.. Jeg vil at mulighederne for dem der HAR brug for asyl, bliver forbedret..
152. allanzoo 15-08-2009 15:04Rapportér/anmeld
(kommentaren er slettet, begrundelse: Upassende kommentar)
153. southdarfur 15-08-2009 15:30Rapportér/anmeld
152. allanzoo,
Nå, der er da en' minoritet som du hader allanzoo, troede ellers du var minoriteternes beskytter. Godt at se dit sande ansigt. Din facade krakelerer lidt efter lidt.
154. allanzoo 15-08-2009 15:43Rapportér/anmeld
#153

Hvorfor ser du det, som om jeg hader en minoritet? Jeg ønsker ham jo blot god ferie med ønske om, at han også denne gang får sine lyster styret.

Prøv at kigge hans indlæg gamle indlæg igennem og så vil du fatte, hvorfor jeg skrev, som jeg gjorde.

Jeg har i øvrigt både venner og kolleger some er homoseksuelle.

Jeg indrømmer dog blankt at jeg hverken bryder mig om dig eller ham. Jeg ser det tilmed som beskæmmende, at i er eller har været egnede til det danske forsvar. Nu har du selv ryddet kraftigt op i dine indlæg, så det er lidt svært lige at vise argumenterne dertil frem.
155. southdarfur 15-08-2009 15:53Rapportér/anmeld
154. allanzoo,
Det er da godt at vi er enige om noget, jeg bryder mig heller ikke om dig.
Hvorfor er det beskæmmmede at vi har en fortid i Forsvaret? Det er da mere beskæmmede at sådan en som dig der aldrig har lavet noget positivt elleer konstruktivt i forsvarøjemed sidder og skræpper bag en PC skærm.