Bloggen lukker, Læs mere

Som ateist er man sin egen profet!

Onsdag, 11. august 2010 kl. 15:21 / hedegaard, hedegaard langballe, islam, langballe, muslimer

Åbent brev til Statsadvokaten i København

102 kommentarer | Rapportér/anmeld | Send til en ven

Åbent brev til Statsadvokaten i København

Det føles ikke rigtigt, når anklagemyndigheden i Danmark går barbarernes ærinde! Sådan ser det nemlig ud, når Lars Hedegaard, formand for Trykkefrihedsselskabet, og Jesper Langballe, medlem af Folketinget, i disse dage slæbes for retten, for at have gjort opmærksom på et barbari, der udmærker sig ved sine følelseskolde, udspekulerede metoder og sit totale fravær af empati med sine værgeløse ofre.

FN rapport støtter udsagnene om vold og drab i muslimske familier

Allerede i marts måned dette år, offentliggjordes en rapport, hvor FN’s højkommissær for Menneskerettigheder, Navi Pillay, peger på den ufattelige forekomst at vold begået mod kvinder.

Rapporten indledes med følgende hårrejsende ordlyd, der giver selv garvede informationsjægere som undertegnede kuldegysninger.

“It has been estimated that as many as one in three women across the world has been beaten, raped or otherwise abused during the course of her lifetime. And the most common source of such violence comes from within the family. Amongst the most extreme forms of abuse is what is known as ‘honour killing.“

“Most of the 5,000 honour killings reported to take place every year around the world do not make the news, nor do the other myriad forms of violence inflicted on women and girls by husbands, fathers, sons, brothers, uncles and other male – and sometimes even female – family members.”

Det er værd at bemærke ordet “reported”. Hvilken faktor kan vi med rimelighed multiplicere tallet 5.000 med for at få med “the unreported” æresdrab. Den type, der i Tyskland kaldes for “altan-piger” og i Sverige “Balkon tjejer” – altså dem, der rubriceres som selvmord ved “at kaste sig” ud fra altanen!

Disse pigers skæbne får ikke megen oprejsning her i landet. At Lars Hedegaard og Jesper Langballe trækkes i retten for at have gjort alvorligt opmærksom på fænomenet, at “muslimer voldtager deres egne børn” respektive ”myrder deres døtre”, slår til gengæld mod ofrene, de unge pigers, kranke skæbne, som om æresdrab ikke foregår i nogen større udstrækning.

Det er derfor en skændsel, at det er Hedegaard og Langballe, der retsforfølges, når det i virkeligheden er de mennesker, der blindt følger de barbariske traditioner om kvindens status som bærere af familiens ære, og som underbygges og forherliges i specielt islams kanoniske skrifter, der burde slæbes for retten og fratages deres status som ligeværdig resten af menneskeheden.

Hvad er så, ”ikke nogen større udstrækning”?

Ved terrorangrebene (som de amerikanske medier nu kalder ”fly-angrebet”) på WTC og Pentagon i september 2001 omkom mere end 3.000 mennesker. Hvis man gør den plads op, disse mennesker og deres skæbne har fået i medierne over hele verden – som de naturligvis har fortjent – med den plads de 45.000 registrerede ”æresdræbte” unge kvinder har fået i årene fra 2001 til 2010 (ifølge FN’s højkommissær for Menneskerettigheder), så må jeg med beskæmmelse erkende, at disse mange – hovedsageligt – unge kvinder og døtre af overvejende muslimer, ikke fylder en brøkdel så meget i medierne som ofrene for det muslimsk inspirerede jihad-angreb på USA.

Vi her på Eticha opfordrer derfor alle tænkende mennesker, der anser at denne ”matematiske formel” burde medføre en øjeblikkelig henlæggelse af de verserende sager mod Lars Hedegaard og Jesper Langballe for overtrædelse af paragraf 266b. Sandheden skal ikke kunne retsforfølges i en retsstat som Danmark!

Medunderskrivere af dette brev:

Farshad Kholgi, skuespiller, entertainer, debattør

Nicolai Sennels , psykolog, forfatter

Hans Erling Jensen , redaktør, entreprenør, debattør

Kim Møller , historiker, redaktør og forfatter

Cherif El-Aytouy , forfatter, debattør, foredragsholder

Karina Meldgaard Adsbøl, folketingskandidat DF, Kolding

Rachel Adelberg Johansen, sygeplejerske, debattør

Ebbe Talleruphuus, pens. Orlogskaptajn

Bodil Sylvest Jensen, Sønderborg

Jørgen Sylvest Jensen, Sønderborg

Svend Mellhorn, Odense/Berlin

Anne Marie Buch, læge

Henrik Ræder Clausen, Århus

Firoozeh Bazrafkan , kunstner, debattør

Vil du være medunderskriver på denne henvendelse, så send navn og e-mail adresse til hej@eticha.dk

Med venlig Hilsen

Cherif El-Aytouy & Hans Erling Jensen

Lænke til FN’s rapport: Statement by the UN High Commissioner for Human Rights, Navi Pillay



102 kommentarer


1. zoras 11-08-2010 15:36Rapportér/anmeld
#0 Du får * * * * * herfra.
2. karsten.m72 11-08-2010 16:30Rapportér/anmeld
zoras
det undrer mig, at du giver 5 stjerner her
du vil gerne har fjernet jøderne fra denne jord
så muslimerne har det hele for sig selv

det er en ommer
3. karsten.m72 11-08-2010 16:33Rapportér/anmeld
I tilfælde af, at Hans Erling Jensen ikke er klar over
hvad zoras skriver kommer beviset her:

699. zoras 29-06-2010 17:48Rapportér/anmeld

#693 Den frygtelige beslutning som 33 FN. lande tog i 1948 og so resulterede i Israls oprettelse burde 0 stilles, nu hvor det har vist sig at det er en flok mordere man har givet et land!Jeg hører til dem der håber på at alle jøder/israelers en dag bliver fjerner fra vores jord, så der ken blive fred i mellemøsten, det er nok den eneste løsning/muglighed!
4. 788 11-08-2010 16:39Rapportér/anmeld
#3 Du lyder som en person der bærer nag :-)
5. karsten.m72 11-08-2010 16:51Rapportér/anmeld
#4
er du enig med zoras eller hvad ?
jeg synes zoras' kommentar burde prøves efter
racismeparagraffen, det er trods alt opfordring
til udryddelse at et helt folk
6. 788 11-08-2010 16:59Rapportér/anmeld
#5

Og du bilder mig ind i mit åbne ansigt, at jeres blogs ikke hører under den såkaldte racsime paragraf?

Hehe..
7. zoras 11-08-2010 17:03Rapportér/anmeld
#2 ;-))) Jeg personligt er bedøvende ligeglad med hvad der evnt. UNDRE een som dig! ;-)))
8. karsten.m72 11-08-2010 17:20Rapportér/anmeld
#6 788
Hvem er "jeres"

#7 zoras
det har du sagt mange gange
som alle dine andre gentagelser
9. zoras 11-08-2010 17:24Rapportér/anmeld
#8 Det kan nok ikke siges for tit. ;-)))
10. 788 11-08-2010 17:26Rapportér/anmeld
#8 Dig og Hanserling. Men det ved du også godt.

Derimod svarede du ikke på mit spørgsmål-

Så jeg tager den een gang til for prins knud:
Og du bilder mig ind i mit åbne ansigt, at jeres blogs ikke hører under den såkaldte racsime paragraf?
11. karsten.m72 11-08-2010 17:27Rapportér/anmeld
#9
det er op til dig
og du har tilsyneladende ikke noget imod at jeg
gør folk opmærksom på din groteske kommentar

den fortryder du ikke
12. boergeaarg61 11-08-2010 17:34Rapportér/anmeld
Jeg synes da, det er mere interessant, hvordan bevisbyrden tænkes løftet i den omtalte sag og lignende sager.
13. falle48 11-08-2010 17:42Rapportér/anmeld
#6 788 Det ku' være interessant, om du gad at svare Karsten på hans spørgsmåk i #4... om du er enig med Zoras.
14. falle48 11-08-2010 17:46Rapportér/anmeld
#10 Skulle dette indlæg fra Hanserling være i strid med racisme paragraffen? Hold da kæft, mand! Godt nok er du fra Vensyssel, meeennn.... ;-)
15. the.god.machine 11-08-2010 17:50Rapportér/anmeld
Jep, den sag bør droppes. Eller endnu bedre: §266b ud af straffeloven.
16. 788 11-08-2010 17:52Rapportér/anmeld
#13 Jeg er ligeglad med hvad zoras mener.
#14 Har jeg sagt det var dette indlæg? Jeg skrev blogs generelt. Godt nok er du en gammel mand, meeeenn ....;-)
17. zoras 11-08-2010 17:53Rapportér/anmeld
#11 Jej kan godt finde EET gode ved een som DIG, DU giver mig ind i mellen et godt grin! ;-)))
18. 788 11-08-2010 17:53Rapportér/anmeld
I øvrigt er det tankevækkende at karsten altid har andre til, at forsvare sig, når jeg stiller kritiske spørgsmål til ham¨.

Kan i kun klare jer i flok?
19. zoras 11-08-2010 17:56Rapportér/anmeld
#18 Hvem kan dog finde på at forsvare netop ham?
20. 788 11-08-2010 17:59Rapportér/anmeld
#19

Se ovenover ca. ved nr. 13 og 14
21. falle48 11-08-2010 18:02Rapportér/anmeld
#18 Jeg forsvarer ikke Karsten mere end jeg kommenterer på andre perfide angreb på de meningsfæller der, som jeg, har en realistisk og "begge-ben-på-jorden" indstilling til livet og dets mangfoldighed - på godt og ondt.
22. 788 11-08-2010 18:08Rapportér/anmeld
#21 Hvis du kalder den konstante heksejagt på muslimer som karsten og hanserling fører, som en realistisk indstilling til livet og dets mangfoldighed (her mener jeg naturligvis andre kulturer og levise end den danske) Så siger jeg sgu tak for kaffe :-)
23. falle48 11-08-2010 18:11Rapportér/anmeld
#18 Jeg forsvarer ikke Karsten mere end jeg kommenterer på andre perfide angreb på realistiske, "med-begge-ben-på-joren" individer, der bare vil leve et trygt og roligt liv - uden frygt for det, Hanserlings tråd handler om...
24. falle48 11-08-2010 18:13Rapportér/anmeld
#23 Sorry... maskinen fuckede op.. troede ikke #21 gik ind ;-)
25. falle48 11-08-2010 18:15Rapportér/anmeld
#22 Så du mener, at Sharie-loven er OK i Danmark og stening af halvt, nedgravede, bagbundne kvinder er helt fint?!! Længe leve mangfoldigheden i din verden!
26. hanserlingjensen 11-08-2010 18:18Rapportér/anmeld
788,
Vi kører ikke nogen heksejagt på muslimer. Det er vrøvl. Hvordan kunne jeg ellers have Cherif El-Aytouy som medforfatter? Han er da muslim.

Jeg gider ikke dine indlæg, der ikke har noget med sagen gøre. Det er det, der er så idiotisk her på TV2. Der sidder nogle mennesker, som ikke kan diskutere sag, men bare sviner deres meddebattører til.

Det er ikke ekstreme holdninger der ødelægger bloggendet - det er skvadderhoveder, der altid bliver personlige, som gør det usjovt. Du er en af dem 788!

Læs for helvede teksten og tag stilling til proportionerne i den og hold så kæft med det der personkæbbel på min blog!
27. 788 11-08-2010 18:21Rapportér/anmeld
#25
Nej selvfølgelig ikke.
Men husk nu, at koranen ikke er værre end biblen. Problemet er dem der tolker den. Desværre er mange mellemøstlige lande stadig i middelalderen og tolker stadig koranen som vi tolkede biblen dengang. Det er selvfølgelig ret problematisk, men heldigvis er det kun de ekstreme muslimer der opererer efter disse principper.
28. tvseer01 11-08-2010 18:31Rapportér/anmeld
Lorteblog
29. karsten.m72 11-08-2010 19:01Rapportér/anmeld
788
du er kun ude på ballade
du må være enig med zoras i det han skriver om jøderne
og det siger jeg ud fra det faktum at den der tier-samtykker.

Så jeg tager den een gang til for prins knud:
Og du bilder mig ind i mit åbne ansigt, at jeres blogs ikke hører under den såkaldte racsime paragraf?

Jeg har ikke haft min blog inde i den her debat
men du må jo have besøgt den tit, siden du udtaler dig
så bombastisk om den.
Min blog er ikke racistisk, jeg bruger bl.a.min blog til
at offentliggøre fakta om islam,
det er hul i hovedet at gøre det til racisme,
men du er tilsyneladende helt på linie med statsadvokaten
og alle de andre dhimmier her i landet

i fatter ikke en brik
30. karsten.m72 11-08-2010 19:10Rapportér/anmeld
788
hvad skete der i Vollsmose for et par dage siden ?
et par betjente måtte trække sig ud

hvorfor ?
i løbet af nul komma fem mobiliserer de en kæmpeflok
ekstremt voldelige elementer

kan de kun klare sig i flok ?

fænomenet er klart beskrevet i sjakalmanifestet
31. falle48 11-08-2010 19:15Rapportér/anmeld
#27, Du har ret - kristendommen brændte kvinder som hekse for 3-400 år siden, men at man i år 2010 behandler kvinder, som man gør under islam går jo langt ud over, hvad et civiliseret menneske fatter.

Narko pusheren Wahid Petersen, imam på Nørrebro, tager IKKE afstand fra Sharia.. og så er der forøvrigt ikke noget, der hedder ekstreme muislimer. Enten er man muslim eller også er man ikke - set med Wahids og ligesindedes øjne. Nasar Kader er udstødt og uværdig til at leve, fordi han drikker en bajer i ny og næ...
32. falle48 11-08-2010 19:16Rapportér/anmeld
#28 Fedt indlæg... og bliv væk, hvis du ikke har en profil!
33. privjet 11-08-2010 19:26Rapportér/anmeld
#0 Egentlig et interessant indlæg, lige indtil Ebbe Talleruphuus dukkede op. Han er syg i roen, og har været detsiden han blev sparket ud af uddannelsebranchen for uduelighed m.m. Sikkert også derfor han er pensioneret orlogskaptajn.
34. falle48 11-08-2010 19:33Rapportér/anmeld
#33 Nu bli'r jeg nysgerrig - hvem er Ebbe Talleruphuus? Hvad kalder han sig her?
35. karsten.m72 11-08-2010 19:35Rapportér/anmeld
racismeparagraffen er desværre kun indført for at
beskytte islam.
så vidt jeg ved bliver den kun trukket frem, når
muslimer eller deres medløbere føler sig krænket.

når kritik at islam gøres kriminelt kan de med loven
i hånd lukke medier, blogs, censurere undervisningsmateriale o.s.v.

journalister er bange for at skrive frit
børneprogrammer på tv bliver censureret eller
trukket tilbage fordi indholdet støder muslimer

det er den endeløse strøm af krav fra islam
der langsom kvæler den vestlige verden
og den stammer ikke kun fra en håndfuld tåber
36. karsten.m72 11-08-2010 19:38Rapportér/anmeld
ser man det! er der en radikal RUC'er tilstede her
37. falle48 11-08-2010 19:45Rapportér/anmeld
#36 Der er masser af radigale RUC'ere på bloggen ;-)
38. karsten.m72 11-08-2010 19:52Rapportér/anmeld
falle48
jeg var måske for hurtig på aftrækkeren
da jeg sagde at Ebbe T. kan være gammel radikal RUC'er
39. frober 11-08-2010 20:25Rapportér/anmeld
1.)
Når zoras giver **** til Hanserlingjensen indlæg, er det bestemt ingen henvisninhg til hans tidligere offentlige holdning at Jøderne skal udryddes, i øvrigt en parallel holdning til den mentalt forstyrret Iranske Præsident.

Men en udtrykkelig holdning til Hanserlingjensens Åbne brev til Stastsadvokaten, netop at han zoras sammentygger deri.

2.)
karsten.m72 kommentarer, og det samtlige får mig til at betro jer alle sammen, at jeg er fuld ud enige med ham i hans konklution.

3.)
Hvad der for så vidt angår de øvrige bloggers kommentarer i dette indlæg skrevet af hanserlingjensen, opfatter jeg som rendyrker skvadder, der på ingen måde fortjener plads her i dette indlæg.

4.)
Derfor hanserlingjensen min opfordring til dig er:

Slet de kommentarer der på intet tidspunkt har relevans til dit Åbne brev til statsadvokaten.

Og ikke mindst:

Du har vist vejen frem for billigt bræk og Hyæneglammen!

Ha' en go aften og med venlig hilsen.
frober ...
40. frober 11-08-2010 20:32Rapportér/anmeld
#39 .... Korrektion af denne sætning! (Du har vist vejen frem for billigt bræk og Hyæneglammen!)

Mit indspark faldt, før jeg var færdig med denne sætning.
Jeg undskylder hermed.

Den skal være således at læse og forstå!

Du har vist vejen frem, -frem for det billige bræk og Hyæneglammen, som intet har med en saglig debat at gøre!
41. hanserlingjensen 11-08-2010 22:25Rapportér/anmeld
33 Privjet. Jeg kan kun skrive det samme som jeg skrev til TV2 blog:

Dette er grove injurier imod en person, der ikke deltager i debatten, men er kendt af en viden kreds.

Det vil jeg ikke finde mig i. Privjet burde slettes på TV2 så som han burde politianmeldes for en sådan bemærkning.

Jeg har været fraværende et stykke tid, netop på grund af alle disse personlige svinagtigheder.

Det er bestemt sørgeligt med den type bemærkninger plus alle person-perfiditeterne.

Med venlig hilsen
Hans Erling Jensen
42. hanserlingjensen 11-08-2010 22:28Rapportér/anmeld
Frober,
Det havde jeg ingen problem med at forstå. Se i øvrigt min anmeldelse oven...

Vi høres

Hans Erling
43. moonshadow 11-08-2010 23:40Rapportér/anmeld
#41
Ytringsfriheden...hvad blev der af ytringsfriheden?

Ytringsfriheden gælder måske ikke, når det er en af dine medunderskrivere på brevet til statsadvokaten, som bliver kaldt syg i roen?

Jeg vile i øvrigt føle mig mere end dum, hvis jeg havde været ophavsmand til #34 og #36 ;-
44. the.god.machine 11-08-2010 23:42Rapportér/anmeld
#43
Ja, det er desværre den slags, som vi ofte ser fra folk i de kredse, om jeg så må sige. Ytringsfrihed er ikke det, de kæmper for.
Anywwho. TV2-blogger anmeldt for racisme: http://blog.tv2.dk/the.god.machine/entry37...
45. falle48 11-08-2010 23:44Rapportér/anmeld
#39 Frober,

Jeg synes ikke, det er rimeligt at skære alle deltagerne over én kam. Jeg medgiver, at personen bag 788 (har set ham andre steder) bevidst ødelægger stemningen, hvorimod mine egne ydmyge indlæg jo netop holder sig til Hans Erlings emne.. og det er jo dét, det i bund og grund handler om her - at man debatterer det emne, blogejeren kaster ud til debat.
46. hanserlingjensen 12-08-2010 07:49Rapportér/anmeld
43
Du udstiller sandelig dit eget videnniveau, når du sætter lighedstegn mellem ytringsfrihed og retten til grove person injurier!

44
Du er i samme liga spm Moonshadow......
Men sid nu her og leg!
47. privjet 12-08-2010 08:52Rapportér/anmeld
(kommentaren er slettet, begrundelse: Upassende sprogbrug)
48. privjet 12-08-2010 08:53Rapportér/anmeld
#41 Hans Erling. Jeg har ellers antaget dig for at være et fornuftigt menneske, men at du slår dig sammen med denne person kan jeg fanme ikke forstå. Men meld du bare løs. Ytringsfriheden længe leve.
49. privjet 12-08-2010 08:54Rapportér/anmeld
#41 Jeg har desværre den ulykke at kende ham personligt fra fortiden, og det lider jeg stadigvæk under.
50. frober 12-08-2010 12:14Rapportér/anmeld
#45. falle48 ...

Du har hermed min undskyldning!

Mvh.
frober ...
51. falle48 12-08-2010 12:38Rapportér/anmeld
#50 Alt forladt ;-)
52. hanserlingjensen 13-08-2010 00:30Rapportér/anmeld
49#
Ja, det er de andres skyld! Det har det altid været!
53. hanserlingjensen 13-08-2010 00:36Rapportér/anmeld
Privjet, jeg mener bestemt du overtræder TV2 bloggens regler: »Du skal således sikre dig, at indholdet af dine indlæg ikke er racistisk, injurierende, anstødeligt, krænker andres privatliv eller på anden måde er i strid med gældende lovgivning, ligesom det ikke på nogen måde må opfordre andre til at bryde lovgivningen«, skriver TV 2. '

Du krænker i allerhøjeste grad Ebbe Talleruphuus privatliv!
54. moonshadow 13-08-2010 01:06Rapportér/anmeld
#41
"Dette er grove injurier imod en person, der ikke deltager i debatten, men er kendt af en viden kreds.

Det vil jeg ikke finde mig i. Privjet burde slettes på TV2 så som han burde politianmeldes for en sådan bemærkning."

Det kan godt være, du synes, at Privjet burde politianmeldes.
Sagen ville højst sandsynligt blive afvist af politiet, for lige netop injurier er, som det hedder, undergivet privat påtale, hvilket betyder, at den krænkede selv må rejse sagen gennem en advokat.
55. snowtiger 14-08-2010 23:55Rapportér/anmeld
#35 "racismeparagraffen er desværre kun indført for at
beskytte islam."

Jeg troede, at racismeparagraffen blev indsat for at beskytte de danske jøder i 1939?

http://da.wikipedia.org/wiki/Racismeparagr...

Men det kan da ikke undre mig at du Karsten ikke kan se, hvordan du tramper rundt i spinaten...
56. the.god.machine 15-08-2010 00:12Rapportér/anmeld
#46
Det er en ærlig sag at stå ved, at man ikke kæmper for rettigheder som sådan, men kun ligesindedes rettigheder.
Men lad være med at forsøge at nedgøre os, som taler for og kæmper for alles rettigheder. Det efterlader ikke andet end et slimet spor, som ingen har respekt for.
57. snowtiger 15-08-2010 00:17Rapportér/anmeld
#56 Præcis!!
58. nkristensen 15-08-2010 01:20Rapportér/anmeld
Jeg forstår ikke helt hvorddan "privjet" kan skade Ebbe Talleruphuus's privatliv og slet ikke renomme - ved en simpel googl'ing på "Louise Frevert", "DF", "Ebbe Talleruphuus", "københavnsk overborgmester", "webmaster" - da vil der fremkomme læsestof nok til resten af søndagen - der vil gøre forundringen endnu større...

Man kan konstatere at man ikke har været særlig kritisk med hvem der kunne blive 'stillere' på listen - måske alle med en kuglepen, hvem ved.. ;-)
59. karsten.m72 15-08-2010 08:29Rapportér/anmeld
http://www.israel-online.dk/mediawatch/090...

er nogen anti-jødiske demonstranter tiltalt efter
racismeparagraffen ? NEJ

og det bliver de ikke fordi folk som snowtiger
hellere vil retsforfølge Lars Hedegård for at sige
sandheden om islam

det er her racismeparagraffen bliver brugt til
forsvar for islam, nogen vil have kritik af islam
gjort kriminelt, det kan ytringsfriheden ikke holde til
60. karsten.m72 15-08-2010 10:03Rapportér/anmeld
den kommentar af zoras som jeg lagde ind i #3
og de udtalelser anti-israelske demonstranter kommer med
i linket fra #59 er helt identiske.

hvis det er den form for "alles rettigheder" i dyrker
har i en meget dårlig sag
61. snowtiger 15-08-2010 10:24Rapportér/anmeld
#59 Hvornår har jeg sagt, at jeg vil retsforfølge Lars Hedegaard?

Det er da dig, som er antiisraelsk, når du vil have fjernet en paragraf til beskyttelse af jøderne. At du så kvajer dig ved at sige, at paragraffen er indført for at beskytte islam, kan da ikke gøre os andre til antisemitter. Det er nok snarere dig, som var antisemitisk dengang det var på mode - og nu har du foretaget en irregulær 'kovending' sammen med resten af 'partiet' og er blevet antisemit igen, blot med muslimerne, som primært hadeobjekt i stedet for jøderne.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvornår du og resten af jer jarheads tager det fulde skridt og bliver rigtige antisemitter med kristendommen i ascendant og med alle tre store religioner som primært hadeobjekt. Nej vent... Det er HEJ jo allerede.
62. snowtiger 15-08-2010 10:27Rapportér/anmeld
#58 Det har jeg også meget svært ved at se.
63. karsten.m72 15-08-2010 10:29Rapportér/anmeld
racisme paragraffen har aldrig gavnet jøderne
jeg tror faktisk ikke ret mange kendte til loven
før muslimerne tog den til sig og så fordelen i at
bruge den mod os
64. snowtiger 15-08-2010 10:43Rapportér/anmeld
#63 Nåh, så nu erkender du, hvilken ufattelig uvidenhed, som du har demonstreret i #35? At du så fortsætter med at bygge tykkere lag og højere mure af ignorance omkring dig selv, gør jo ikke sagen bedre.
65. nkristensen 15-08-2010 10:43Rapportér/anmeld
#61.snowtiger
Din kommentar minder mig lidt om jesper Langballe' cv - han startede primo 1960'erne som kronikredaktør på Morgenavisen JyllandsPosten og tordnede mod katolismen, meget meget indædt, så slog han over i samme larmede retorik mod jøderne - begge forsøg manglede at give genlyd i befolkningen, ja sågar JP's læsere - så fandt han rod i den spirende modstand mod Islam og især muslimerne og det fængede så han fik et publikum og resten har kørt slag i slag for at holde gryden i kog - alle gode gange 3 må man sige... 'smågriner'

(dokumentationen findes i talrige kronikker i 'JP' fra start 60'erne og frem - de er lette at gå men ville fylde for meget her som links)

Langballe og netop Talleruphuus har meget sammenfaldende retorik ;-)
66. karsten.m72 15-08-2010 16:27Rapportér/anmeld
jeg får opkastningsfornemmelser hver gang snowtiger
lægger en kommentar.

ingen kan som ham undvige det der bliver skrevet
og fordreje sandheden.

jeg kunne have formuleret mig sådan, at racismeparagraffen
kun tages i brug når muslimer og deres tilhængere
føler sig krænket, og det gør de efterhånden konstant.

zoras ønsker jøderne udryddet, det samme gør islam
muslimer råber voldsomme slagord i gaderne og løfter armen
til Heil Hitler
det er de sandheder som piner snowtiger ad helvede til
derfor kommenterer han dem ikke med et ord

han retter skytset mod mig, og får mig til at stå som
nazist og jødehader, det er grotesk men forudsigeligt
67. zoras 15-08-2010 16:33Rapportér/anmeld
Jeg vil så give "Snowtiger" * * * * *!

Mere kan man desværre ikke give her på TV2.
68. nkristensen 15-08-2010 16:50Rapportér/anmeld
Det kunne være rart om at man lod muslimerne om at spille martyrer, det er per definition dem man tillægger det spillekort og det forvirrer billedet (eller spillet) når andre end dem spiller martyrkortet... ;-)
69. zoras 15-08-2010 17:01Rapportér/anmeld
;-))) Igen et postulat fra #66:

"zoras ønsker jøderne udryddet"

Nææ, Zoras ønsker jøderne/israelerne fjernet fra mellenøsten (ikke fra jorden) og det er begrundet med deres(jødernes/israelernes) myrderier i frx. Gaza-massakren osv.

De fortjener IKKE den tillid som 33 FN. lande viste dem i 1948 ved at godkende et Israel.

Skal de endeligt há et land-område, så lad det blive et sted i Amerika (men de vil nok også betakke sig)!
70. karsten.m72 15-08-2010 17:09Rapportér/anmeld
http://ajnorge.0catch.com/Verdenrundt/Dkji...
71. zoras 15-08-2010 17:12Rapportér/anmeld
#70 ;-))) Kopier - Kopier - Kopier - Kopier - OSV. ;-)))
72. karsten.m72 15-08-2010 17:52Rapportér/anmeld
#71
nej du, det er fakta, hvad vil du gøre ved det ?
73. zoras 15-08-2010 18:22Rapportér/anmeld
#72 ;-))) Jeg vil ikke gøre noget, ud over at ønske jøderne/israelerne væk fra området i mellemøsten, hvor de har vist at de ikke er velkomne (nok grundet deres myrderier)! ;-)))
74. karsten.m72 15-08-2010 19:02Rapportér/anmeld
#73 zoras
du har netop bevist at du ikke kan gøre noget ved fakta
derimod fortsætter du et indædt had mod jøder og et
selvstændigt land
75. 788 15-08-2010 19:22Rapportér/anmeld
#0
Jeg vil gerne spørge blogger om hvorfor det er i orden at karsten kører hetz mod snowtiger, mens os "ikke islamofober" knap må sige et pip medmindre vi holder os strengt til indlægget.
76. karsten.m72 15-08-2010 19:44Rapportér/anmeld
er deltagelse i debat nu = personhetz ?
det er vist kun noget 788 finder på for at
forsvare snowtiger

jeg har ikke sagt noget nedsættende om snowtiger
hvorimod han betegner mig og andre bloggere jarheads
77. snowtiger 15-08-2010 20:50Rapportér/anmeld
#68 *****
78. 788 15-08-2010 20:58Rapportér/anmeld
#76

Det er jo lodret løgn:
"jeg får opkastningsfornemmelser hver gang snowtiger
lægger en kommentar"

Det er vist nok dig ikke?
79. snowtiger 15-08-2010 21:25Rapportér/anmeld
#78 Man skal ikke ta' fejl af denne 'karsten.m72', han diskuterer på et så højt akademisk niveau så adskellige jyske stalddøre bli'r tabt...
80. snowtiger 15-08-2010 21:26Rapportér/anmeld
Adskillige...
81. karsten.m72 15-08-2010 22:12Rapportér/anmeld
788
nu stopper du
hvis det er din definition på hetz, må jeg sige du
er langt ude
82. 788 15-08-2010 22:14Rapportér/anmeld
Karsten

Jeg citerer lidt videre "jeg har ikke sagt noget nedsættende om snowtiger"

Du synes ikke på nogen måder det er nedsættende at sige du får opkastningsfornemmelser over en anden person?
83. karsten.m72 15-08-2010 22:19Rapportér/anmeld
#82
nej bestemt ikke, jeg kan få opkastningsfornemmelser
af mange ting, en gammel flæskesteg fuld af maddiker
eller måske en rotte i skraldeposen
84. snowtiger 16-08-2010 01:30Rapportér/anmeld
#81 Var det ikke dig, som var med til at kalde mig landsforræder ovre hos Retcute? Der var I 4 mod 1, som kørte hetz mod mig.

http://blog-dyn.tv2.dk/retcute/entry349790...
85. snowtiger 16-08-2010 15:03Rapportér/anmeld
Her er det rigtige link: http://blog-dyn.tv2.dk/retcute/entry329537...
86. zoras 16-08-2010 15:31Rapportér/anmeld
#85 Var det ikke også i det oplæg at vedkomne tillod sig denne kommentar:

"De er ikke bare primitive i deres sprogbrug, men hele deres
fremtoning. Selv encellede væsner har større hjernekapacitet
end muslimer og venstreorienterede"

??
87. karsten.m72 16-08-2010 15:31Rapportér/anmeld
hør nu her snowtiger
det er for barnligt at trække en 1år gammel tråd frem
du må sørme have det svært, siden det er den slags
du hænger dig i.

kunne du ikke gøre mig den tjeneste at holde dig til
nutiden, det eneste du har bidraget med her er at
linke til wikipedia ang. racismeparagraffen.

har du forresten lyst til at skrive under på H.E.J.'s
brev til statsadvokaten ?
88. zoras 16-08-2010 15:55Rapportér/anmeld
"85 Vedkomne tillod sig vist også denne.

"tja, vi kender jo det slæng du hænger ud med,
så hold du dig til taberklubben"

Og denne:

"snowtiger
næ du, vi er bare nogen fornuftige mennesker der ikke gider
debatere med en lille forkælet knægt som dig.

har du lagt mærke til hvor alene du er her på bloggen?
måske du kan søge lidt trøst hos alle dine muslimvenner"

og denne:

"fred være med dig snowtiger, og dit forkvaklede liv."

OSV.!
89. karsten.m72 16-08-2010 16:03Rapportér/anmeld
åhh hvor er det synd for snowtiger
90. zoras 16-08-2010 16:11Rapportér/anmeld
#89 ;-))) Synd for snowtiger?
Nææ mere synd for een der kan komme med den slags/type udtalelser! ;-)))
91. karsten.m72 16-08-2010 16:17Rapportér/anmeld
zoras
det hjælper ikke du kommer snowtiger til hjælp
alt hvad du henviser til er, som de siger på Tysk
"schnee von gestern"
92. zoras 16-08-2010 16:59Rapportér/anmeld
#91 ;-))) Jeg kan ikke Tysk og jeg kommer ikke nogen til hjælp, jeg kopiere bare hvad EEN har skrevet på et oplæg!
;-)))
93. karsten.m72 16-08-2010 17:03Rapportér/anmeld
zoras
næste spørgsmål er, hvad kan du egentlig ?
94. zoras 16-08-2010 17:12Rapportér/anmeld
#93 Tjah! Hvad kan jeg egentligt?

Jeg har tegnet og bygget adskillelige huse og tjent en god formue på det og jeg kan fortælle alverden, at JEG har meget imod jødernes/israelernes kyniske myrderier i frx. Gaza-massakren osv.
Og så kan jeg grine/trække på smilebåndet af een som dig.
;-)))
95. karsten.m72 16-08-2010 17:36Rapportér/anmeld
zoras
jeg regner med du læser her
nu er jeg gravalvorlig og jeg siger det kun Een gang

du skal ikke blande dig i en gammel debat jeg har ført
med snowtiger, hvad vi evt. har haft af uoverensstemmelser
er bilagt fra min side, og nu skal du ikke tro du kan
puste til ilden igen, ellers er det nemlig dig selv
der starter en hetz

er det forstået ? JA eller NEJ ?
96. zoras 16-08-2010 19:10Rapportér/anmeld
#95 Jeg siger det så også KUN EEN gang, JEG blander mig lige hvor det passer mig, det kommer DU aldrig til at bestemme over! ;-)))
97. snowtiger 17-08-2010 01:22Rapportér/anmeld
#87 Nej tak.

Mht. til at trække 1 år gamle tråde frem, så er det også barnligt af dig at lyve.
98. zoras 17-08-2010 11:18Rapportér/anmeld
N.B. #95 Lige bortset fra på DIN blog, for der er jeg jo BL.
;-)))
99. privjet 18-08-2010 08:15Rapportér/anmeld
#53 Er I da forlovede eller det der er værre, siden du tager sådan på vej. Sandheden er som altid ilde hørt, og jeg er i bund og grund hamrende ligeglad med hvad du mener. Han kan jo selv tage til orde, med mindre du er blevet ansat som talerør.
100. nkristensen 18-08-2010 12:33Rapportér/anmeld
Fra Ebbe Talleruphuus tid som webmaster...? ;-)

http://www.86810050.dk/SS_tegneserier/loui...
101. privjet 18-08-2010 15:29Rapportér/anmeld
#100 Pudsigt som man kan huske den :-). Men manden er jo helt normal, skal vi huske på.
102. nkristensen 18-08-2010 16:43Rapportér/anmeld
#101.privjet
Selvfølgelig er manden normal, i Danmark har vi en god lang tradition med en bred fortolkning af normalbegrebet..
'smiler'

Indlægget er lukket for flere kommentarer.