Hop til indhold

No justice No peace

Mandag, 16. november 2009 kl. 19:03 / bajram fetai, dansk folkeparti, demokrati, foldbold, racister, sport

Vi er på vej...

23 kommentarer | Rapportér/anmeld | Send til en ven

Som mange ved så er blog landet her godt fyldt op med mennesker, ikke i den stærke kaliber, hvad ang mentalitet. En af den, en kvinde her inde fra.

Hun har engang kommet med vrøvl om, at "låse deres piger inde derhjemme", " der er så få indvandrere på top plan i dansk sport"

Jeg kæmpede mig igennem, at få sat denne racisme på plads. Først, og fremmest, er vores piger der hjemme dem der er mest forkælet, og selvfølgelig skulle der svares tilbage på hendes latterlig fordomfulde holdninger. Så jeg gav den hele armen, fordi jeg er meget ind for sport/music.

Jeg skrev til hende: "

Mohammed Zidan (var dk bedste fodbold spiller).Bassam Chahrour Verdens mester i Thai Boksning.Reda Zam Zam - en som sagtens kan ligge Kessler ned i ringen. Kessler er så glad for sin Korstog intra, og hans søsteres klub som er supporteres af rocker/81'er, havde det være Bassam eller Reda der havde en intra, hvor mennesker der skulle forstille Al Qaida eller Taleban så havde i/df så travlt med at angribe dem og noget i ikke ville tolerere. Desuden er manden fra Aarhus (Reda). Nå, endnu en "dansk" helt. Mohammed Eid, en af Verdens bedste Counter Strike spiller. Han var Danmark bedste spiller, men stoppede i 2009 på grund af hans høj uddannelse. Igen, Zenab El-Khatib spiller på det danske U16-landshold for DANMARK, hun er en pige så du klar over det. DBU (Dansk Boldspil Union) har sagt ja til hende på landsholdet, hvilket i fjolser ikke acceptere på grund af et stykke STOF. Khaled Miari, top trænet af Laudrup i top fodbold. Brækkede hans ankel, så nu spiller han lidt lavt. Chadi Dalal, også tidligere top fodbold knægt trænet af Laudrup. Stoppede sit talent på grund af sin høj uddannelse, som, elektronisk ingeniører skibsingeniører. I Danske Mestre Elite 2009 er der, Dennis Ceylan er én af landets største boksetalenter, Rachid Kassem, Mettin Erciyas, Bayram Ali-Sen, Mohammed Sadik, Abdallah Adel Ali, Jihad Khattab, og ufatteligt mange, hvor meget OS PERKER er i top på dansk sport, fik du den!! Det er vanvittigt hvor mange "indvandre" er på top niveau. Danske Mestre Elite 6/10 er PERKER. U17 landsholdet 6/8 er PERKER. internationale mestre fra Danmark, Jahja C. Ahmed Guld, Diana Nadim Guld. Det var så kun indenfor Boksning." 

Jeg fik ikke noget respons tilbage igen, hvilket er fuld forståeligt, efter som min sandheds tekst, kan få en racist til at blive stiv af skræk! Og for at det ikke skal være løgn, så har jeg en fætter, som kæmper om Verdenmesterskabet i, Taekwondo, dansk født, palæstinenser. Ham kalder man ikke indvandre, for han skal kæmpe for det røde og hvide! Og, en kusine, som åbner en tandlæge klinik, så, så meget er vores piger låst inde, og så lidt deltager vi i top sport i Danmark! (i må gerne smile).

Så til din nye nyhed kære kvinde, er der kommet en ny TOP SPORT SPILLER til det danske fodbold ved navn, Bajram Fetai, på LANDSHOLDT. Han beder fem gange om dagen, og er til Fredagbøns næsten altid. Han er troende Muslim, bar for at det skal gøre lidt mere ondt på dig.

Bajram Fetai siger ogs:

"Jeg er glad for julen, det er en hyggelig familietid. Jeg fejrer jul hos min ven Emil Dyhr fra B. 93, hvor vi bytter gaver og spiser and. Mange tror, at muslimer ikke er åbne over for nye ting, men min familie dyrker julen som andre danskere." 

Velkommen til fremtiden i Danmark!

Bajram Fetai

                                               

                             Nej tak, til DF, nej tak, til racister!

                                    Dansk Fascistisk Parti!




23 kommentarer

Skriv kommentar
1. strandbitch 16-11-2009 19:12Rapportér/anmeld
Og så går du også meget ind for at lave indlæg og føre en personlig hetz.
helt ærligt, kunne du ikke have gjort det bedre, du gør akkurat det, du kritiserer andre for.

har dit indlæg et emne andet end personforfølgelse?
2. jilguzo 16-11-2009 19:15Rapportér/anmeld
Slet ikke, mit indlæg drejer sig faktisk mere om Muslimer i Danmark, og læs overskriften betydning. Der er et link, som hedder, Bajram Fetai. At jeg vælger skriver om retcute, er der ikke noget problem i det, for jeg frisker bar om psykologien mht til fordomme, og det virkelig liv.
3. jilguzo 16-11-2009 19:17Rapportér/anmeld
Retcute var bar et pragtfuld eksempel.
Jeg valgte heller ej at give linket, hvor diskautionen om retcute var henne, for det er ikke relevant, til netop dette emne.
4. strandbitch 16-11-2009 19:52Rapportér/anmeld
hahaha, ja man kan prøve fordreje sandheden, din overskrift er dit emne, men det drejer sig om personforfølgelse, men jeg formoder du har det bedre nu.
Det er så ironisk at se, at alle åbenart har DF indre svinehund i sig, bare med modsat fortegn.
og gide at efterleve tv2's retningslinier gider du heller ikke, får du det bedre når du gir fokl øgenavne, så bliver man vel ikke bedre end dem man angriber?

sorry, jeg har læst en del af dine skriv og har læst at det kan du gøre bedre, altså i mine øjne.
5. jjbaunspieler 16-11-2009 19:55Rapportér/anmeld
Er linesinger blevet blacklistet, eller har du kun slettet hendes indlæg?
6. blondie-mz 16-11-2009 20:47Rapportér/anmeld
SB:
Er du ved at udråbe dig til vores lokale blogsherif ?

Retdum - utrolig godt navn - har været så utrolig grov overfor denne unge mand, som kæmper desperat for at få danskere til at forstå, at der ikke er grund til at hetze på alle muslimer.
Værst er det, når hun kører på hans dansksproglige formuleringer og ber ham om at skride hjem til sit eget land. Viser jo kun hendes uvidenhed, for hans land eksisterer ikke, og dermed problematikken og måske osse temperamentet.
7. linesinger 16-11-2009 21:28Rapportér/anmeld
#5 Han har bare slettet min(e) kommentar(er).
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at blive blacklistet. Han har kaldt mig både morder, terrorist, racist og djævel så det kan jo ikke være fordi han synes om mig...
8. jilguzo 16-11-2009 21:39Rapportér/anmeld
#4

Jeg prøver skam ikke på at fordreje noget. Jeg kender ikke personen til der skal træde en personforfølgelse, hun er blot et racistisk nick/blog name, som er et godt argument til, hvordan racismen er, og omvendt, hvor godt det går for etnisk dansker i landet.

Det er vist mig der er blevet angrebet, hvis man ser fra start af, så jeg er forsvareren. Jeg udtrykker blot min holdning på en anderledes måde. Desuden, hvorfor skulle jeg fordreje noget, når jeg blot kan ytre min mening frit, og du ved, jeg siger min sag lige ud, frygter intet. Emnet kunne have omhandlet Pia K, bar et andet eksempel.

#5

Jeg har ikke noget at blackliste hende for. Hendes tekster er bar irrelevante til emnet her.

#6

Jo tak. Sætter pris på din forståelse. At jeg formulere mig skidt sprogligt på dansk (nogen gange) giver ikke nogen ret til at hetze mig. Man kalder mig ikke perker eller islamist eller beder mig skride tilbage til mit hjem/land (Hvilket hjem/land?). Jeg har kæmpet over 20 år i mit liv for integrationen, og elsker den. Jeg finder a og til nye veje, for integrationen, hvilket jeg tager til mig, og udnytter til brug.
9. jilguzo 16-11-2009 21:43Rapportér/anmeld
#7

Når du tager afstand og vil fordømme israels krigsforbrydelser, og sætte alle lederne for en domstol, og tager afstand for zionismen, så skal jeg med glæde, som den første være den der kalder dig for en prinsesse. Ellers så stop her, for emnet omhandler ikke denne sag.
10. strandbitch 16-11-2009 21:44Rapportér/anmeld
#6blondie
hahaha Nej da, du har da en hel blogpoliti på din egen blog.
Andre klarer så fint og flot at revse, så selv dem med de "rigtige meninger" angriber folk den retorik de selv udøver.
;-))

Men nogle glemmer bare at tv2 har retningslinier.

tja der er mange måder at være flov ved at være dansker.
du ved det er lidt ligesom i sport, om man har en god sportsånd eller ej.
11. strandbitch 16-11-2009 21:47Rapportér/anmeld
#8
jeg har stor respekt for din indsats om integration og har heller ikke de fordomme om at vi ikke kan yde asyl / hjælp til andre, der af en eller grund måtte bryde deres landegrænse.
Om du skriver godt dansk, i dont care. ;-))
12. linesinger 16-11-2009 21:53Rapportér/anmeld
#8 Det var vel ikke mindre relevant i forhold til indholdet af indlægget end den første kommentar...

#9
Ethvert menneske tager vel afstand fra krigsforbrydelser? Tror du der er nogen der går ind for krigsforbrydelser? Du og jeg er bare ikke enige om OM Israel har begået krigsforbrydelser. Og fordi jeg er uenig med dig behøver du vel ikke kalde mig alverdens lort?
13. jilguzo 16-11-2009 22:01Rapportér/anmeld
#11

Vi taler samme sprog kan jeg se!
Takker og bukker. Som en dansk ordsprog siger: "Da jeg var ung vidste jeg alt, men nu er jeg blevet klogere"

#12

Ja, israel. Jeg ser mig selv udenfor pædagogisk rækkevidde, når jeg kalder dig for navne, men samme tid tænker jeg, man er total dum hvis man forsvar israel! Som sagt, det er en anden sag.
14. strandbitch 16-11-2009 23:00Rapportér/anmeld
#13jilguzo
Rigtigt godt ordsprog ;-)

Måske er du blevet lidt for vel-integreret, siden du kan bruge de politiske modstanderes retorik? ;-)))
15. moonshadow 16-11-2009 23:33Rapportér/anmeld
#0
Jilguzo...du ved jo godt, at Retcute er faktaresistent, når noget ikke passer ind i hendes eget verdensbillede ;-)

"Vi er på vej..." siger du, og det er sandt.
Men det kræver også forældrenes opbakning at nå så vidt, og det er desværre ikke alle små muslimske drenge (og piger), som har den samme opbakning fra deres forældre, som små "danske" drenge og piger har.

Jeg ved det, for jeg er selv lidt involveret i en lokal fodboldklub, og det skyldes helt sikkert ikke ond vilje, men fordi man ikke har de samme traditioner med i bagagen i forhold til at støtte op om foreningslivet og de unges fritidsinteresser.
Men det kommer helt sikkert.
16. jilguzo 17-11-2009 23:25Rapportér/anmeld
#14

Man skal se det positive i det. Kan man vel godt sige, på den måde kan jeg også få modstand ;). Sorry det sene svar.
17. jilguzo 17-11-2009 23:36Rapportér/anmeld
#15

Om hun er...

Helt enig. Forældrene spiller en stor rolle.
Jeg ser det fra min familiens side af.
Vi har haft det lange reb for at komme videre i livet.
Glad for vores forældre har været sådan.
Jeg kender faktisk familie hvor kvinden/pigen
ikke har den stor opbakning, da man holder FOR
meget fast i de traditioner de nu har. Men omvendt kan vi smile over deres kommende børn, får lidt mere opbakning, da de selv, som "lille" så hvor svært det var med Far og Mor.

Man skal så ikke give Islam skylden for disse hændelser. Jeg kender en del Fadere, som bar skulle sendes hjem. Total svine. Nogen gange vil jeg bar fortælle kommunen om disse ting, men det letter sagt end gjort. Støtten kommer fra mine søstre videre til pigerne, som lever et tungt hårdt liv.

Forældrene skal, og må ude til os andre.
Det er dem man skal tager fat i.
Nogen mennesker lever stadig med den mentalitet,
som en hule mand, desværre.
18. jilguzo 17-11-2009 23:37Rapportér/anmeld
#14

Og takker, glemte at skrive det, dooh ;).
19. moonshadow 18-11-2009 17:42Rapportér/anmeld
#17
Nej, naturligvis har det intet med Islam at gøre. Det handler om den baggrund man har, og de traditioner man er opvokset med.

To af min datters muslimske veninder, som er de yngste piger i en søskendeflok, måtte hoppe ud af vinduet nogle gange for at gå i byen lørdag aften. Heldigvis boede de i stuen ;-)

De strittede også imod, da deres forældre begyndte at snakke om forlovelse, inden de var fyldt 20 år - og da deres forældre er fornuftige mennesker, tvang de ikke noget igennem mod pigernes vilje.
20. jilguzo 18-11-2009 21:17Rapportér/anmeld
#19

De forbandede gamle traditioner.
Det var godt det var stuen ;).
Så lad os håbe de en dag selv vælger deres fyr, og hvem.
21. jilguzo 20-11-2009 12:51Rapportér/anmeld
Nu er billedet væk, og nick name, som i forlangede.
Hvis dette emne skulle handle om et personangreb, så har i verdens ringeste administrator, for der er mere at ta fat i end hvad i blot ser! Brækker mig.
22. moonshadow 20-11-2009 14:24Rapportér/anmeld
#21
Har TV2 været efter dig?
Utroligt hvis det er tilfældet.

Hans Dane har stadig et indlæg på, hvor titlen lyder:

"Snowtiger serverer endnu en lodret løgn"

Hvad er det, hvis ikke det er personangreb?
Og indlægget indledes således:

"Snowtiger forsøger nu igen at hævde sig mellem/ overfor sine egne, efter min opfattelse, tvivlsomme venner på trediemands..."

Jeg låner dig lige brækspanden ;-)
23. jilguzo 20-11-2009 14:32Rapportér/anmeld
Ja de har, og for første gang for at de ikke skal være løgn, og forstår slet ikke, hvorfor!

Det sætter jeg stor pris på.
Jeg fatter ikke Tv2 seriøst.

Mor kalder,,, skal lige hjælpe hende,,