Hop til indhold

No justice No peace

Søndag, 7. februar 2010 kl. 14:33 / araber, bortvisning, dansk folkeparti, idf, nazister, racister, zionister

Ingen fremtid med ondskab

77 kommentarer | Rapportér/anmeld | Send til en ven

Her er et klip fra en IDF officer der fuldstændig burde skydes lige på stedet. Han tillader zionistiske bosætter at fordrive palæstinensiske hjem, og ødelægge deres oliven træer, som de lever af. Se de sørgelig billeder, gamle damer, som IDF klipper fuldstændig hendes levebrød, oliven træer. Se, hvordan IDF giver tæsk til palæstinenser der vil beskytte deres hjem. Se hvordan bulldozer total ødelægger en gammel dames jord, og fordriver hende væk.

Nej til IDF. Boykot IDF. Deres fortid er grotesk, og handlinger. Deres dannelse er baseret på terror. Derfor sådan en gruppe skal blive afvist.

TERROR IDF

PS. Emnet omhandler IKKE Hamas. Lav selv et indlæg, hvis du vil tale om Hamas. Og er du en der minder om Steffen Jensen, der ikke tør at svar på kritiske spørgsmål hvis det skal ødelægge dit liv, så deltage ikke i en debat. Og nej, jeg behøver ikke dit fulde navn, eller CPR nr. Det jo derfor det hedder ytringsfrihed, ytrer dig, anonymt, det rager mig en pind.

2450255757_d1634c5349_o.jpg

bidduwomen3.jpg

woman and bulldozer.jpg




77 kommentarer

Skriv kommentar
1. hupernicus 07-02-2010 15:14Rapportér/anmeld
Det kan jeg kun støtte op om.

At IDF skiftede navn fra at hedde Haganah, ændrer ikke på det faktum at det altid har været en terrororganisation, den første af slagsen i mellemøsten, og det var også dem der indførte bombeterror imod civile.
2. jilguzo 07-02-2010 15:22Rapportér/anmeld
Netop. Glem ikke King David Hotel bombing. De spillede en stor rolle IDF der, og ironisk nok, så sidder de samme mennesker, bag al den terror stadig på magten i Israel! og man spørg, hvorfor man bliver en terrorist...
3. hupernicus 07-02-2010 15:30Rapportér/anmeld
2. jilguzo

Der er også en endeløs række af bombninger før King David Hotel, der var busbombninger, bombning af markedspladser, offentlige institutioner og infrastruktur mm.
4. jilguzo 07-02-2010 15:39Rapportér/anmeld
Velkommen til Israel.
Det jeg vil fokusere på her er IDF, som en helhed.
De vil aldrig købe sig til godhed, hverken med penge, guld eller papir, de er, som de startede med at være, og forsætter denne vej. Dette regime skal forbydes.
5. jilguzo 07-02-2010 15:40Rapportér/anmeld
Billederne taler for sig selv.
6. opassia 07-02-2010 18:06Rapportér/anmeld
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/02/06...
7. opassia 07-02-2010 18:38Rapportér/anmeld
Forstår da godt du ikke vil tale om hamas, det er jo dem det hele drejer sig om...
8. sykes88 08-02-2010 05:01Rapportér/anmeld
#0.

Hop ikke på Opassias limpind!

Billederne taler for sig selv - det er forfærdelig skamfuldt for Israel.

Man kan da se det ar du har pådraget dig i mødet med IDF. Det har dog ikke ødelagt dit pæne udseende :-)

Se denne hollandske dokumentar om den jødiske lobby i USA - der bliver sagt væsentlige ting, som det er værd at vide. Den varer 50 minutter, men er meget spændende og oplysende:

http://tinyurl.com/ydncbyh

Det hedder ikke ondhed, men ondskab...sagt i al venskabelighed :-)
9. opassia 08-02-2010 10:06Rapportér/anmeld
#8
*LOOOOOOOOL*
10. opassia 08-02-2010 10:14Rapportér/anmeld
#0 + 8

Hamas, (Arabisk: حماس), en forkortelse for Harakat al-Muqawamah al-Islamiyya (Arabisk: حركة المقاو
605;ة الاسلا
605;ية, eller "Den Muslimske Modstandsbevægelse"), er en palæstinensisk islamistisk paramilitær og politisk organisation.
Hamas er ledet af Khaled Mashaal og Ismail Haniyeh. Hamas' tilholdssted er Gazastriben, men de opererer også på Vestbredden.
Hamas anses af mange lande, deriblandt USA, EU og Israel, for en terroristorganisation. De står ganske vist for et omfattende socialt arbejde i de palæstinensiske selvstyreområder, men dette sker ofte med betingelser om deltagelse i militære aktiviteter. Hamas er i vesten kendt for sin taktik med selvmordsbomber mod Israel, specielt rettet mod israelske beboer i travle områder. Hamas angriber også israelske militær- og sikkerhedsstyrker i kampen mod Israel. Hamas har således erklæret det som sit mål at befri hele Palæstina fra israelsk besættelse.
11. hupernicus 08-02-2010 10:22Rapportér/anmeld
10. opassia

Hamas er lovformeligt folkevalgt ved et fuldt ud lovligt demokratiskt valg efter vestlige standarder og principper.

Fatah er plantet på magten af USA, Israel og vesten, og er derfor bare korrupte diktatorer uden opbakning fra befolkningen der har stjålet magten, intet nyt under solen der.

Palæstina er et land i forsvarskrig, så Hamas kan ikke på nogen måde betegnes som terrororganisation, uanset hvad vesten måtte mene om den sag.
12. jilguzo 08-02-2010 15:28Rapportér/anmeld
#8

Hej Sykes.

Det påvirker mig slet ikke hans snak.
Når man vælger at kalde Hamas for terror,
så siger det jo lidt om, hvem man holder med..
Faktisk ser jeg det, som en overraskelse, og en
positive melding fra Hamas's side. Helt utroligt.
Min far kunne heller ikke helt forstå den..

Jeg har ikke set denne film der, men den skal helt klart ses. Jeg vil nok også ændre den til ondskab. Og takker
for det andet link med filmen, Flipping out.

Mht til mit udsende, takker, jeg har ikke noget problemer med det, det gøre mig kun stærkere. Desuden, sådan et ar, kan score ens egen sagsbehandler, og en politi betjent (kvinde). Damerne er vilde med det.
13. opassia 08-02-2010 16:42Rapportér/anmeld
#8
Hvor kan du score? I Gaza, ikke her med det fjæs...
14. sykes88 08-02-2010 19:08Rapportér/anmeld
#12. jilguzo

Nu skal du ikke ligefrem takke IDF for dit ar, vel? :-)

Gider du ikke lige blackliste Opassia - han er ren Anders And...han siger INTET fornuftigt, er dybt racistisk - hvad skal vi med alt den ondskab, han lukker ud?? Han har end ikke en lille smule respekt for de skader Israels militær har påført dig.

Ja, jeg gider ikke have den slags ubegavede typer på min blog...men det er jo dit valg.

Fortæl mig når du har set filmen om Israel-lobbyen, ok :-)
15. opassia 09-02-2010 08:18Rapportér/anmeld
#14
*LOOOOOL* Du vil bestemme det hele din nar, skam du ikke kan få mig udelukket...ikke..!
16. hupernicus 09-02-2010 09:06Rapportér/anmeld
15. opassia

Udelukket?, du kan jo prøve at fortælle din ærlige mening omkring hvad du mener at man bør gøre ved alle muslimer/arabere.
17. jilguzo 09-02-2010 11:02Rapportér/anmeld
#12

Vil aldrig takke dem for noget. De skal bar forsvinde.
Men sket er sket, og nu har jeg et ar. Jeg skal lige få tid til at se denne film, glæder mig.

#15

Jeg kan få dig udelukket, så opføre dig ordenlig eller smut.
18. opassia 09-02-2010 17:03Rapportér/anmeld
IDF forsvinder ikke, de er der for at holde øje med terroristerne og få dem til at forsvinde.

Det har de jo rimelig succes med.!
19. sykes88 09-02-2010 17:55Rapportér/anmeld
#15. opassia

Næh nej - jeg kom bare med en anbefaling baseret på erfaring. Med dine racistiske udfald rundt omkring på bloggen, og din mangel på forståelse for andre mennesker, er du persona non grata mange steder.

Hvis du nøjes med din mest 'begavede' kommentar: *LOOOL* er du uskadelig, men når du i din bundløse uvidenhed og ondskabsfuldhed hetzer mod mindretal her i landet, så må du nøjes med at hyle med de ulve, du er iblandt - og som er lige så bange som 'lille' dig.

Du er i hvert fald ikke en kulturberiger...du kender næppe ordet kultur.
20. sykes88 09-02-2010 17:59Rapportér/anmeld
#17. jilguzo

Det var meget ironisk ment :-) Selvfølgelig skal du ikke takke for noget.
21. opassia 09-02-2010 18:12Rapportér/anmeld
#19
Ohh...du store menneskekender. Hvis du dermed mener at du er bedrevidende, er jeg skam glad ved at jeg er uvidende...

Det med "kulturberiger" er sandelig ikke møntet hverken på dig eller mig, det er skam nogle helt andre der har brugt dette ord i forbindelse med den "rigdom" vi alle oplever med indvandringen fra de islamiske lande...
22. sykes88 09-02-2010 18:34Rapportér/anmeld
#21. opassia

Det er jo sådan, at den mere begavede kan genkende den mindre begavede - det omvendte er ikke tilfældet!

Jeg synes at indvandringen har været en stor berigelse for vores frikadellekultur. Jeg ser på helheden...ikke på nogle få forvirrede unge, som ikke kan finde et ståsted.

//Hvad med denne overskrift: Her er hvad de danske kvinder kan forvente når Islam tager over her i Danmark. Ingen diller og nogle tørre tæsk er fremtiden.//

Dermed antyder du, at danske kvinder aldrig er blevet tævet af deres danske mænd, og det er jo notorisk løgn.
Det er ikke så længe siden at vielsesritualet indeholdt en passus om, at kvinden skulle være manden underdanig. Det skulle hun så sige ja til i kirken.
23. opassia 09-02-2010 18:42Rapportér/anmeld
#22
Jeg har forstået, du den store begavelse...
Det er da fint at du mener at de har været en stor berigelse, dermed mener du så at alle skal mene det...

Det er jo et stort bevis på begavelse!!

Hvad jeg skriver i min overskrift er sandelig ikke det jeg håber, men kan se hvis vi ikke får stoppet den helt urimelige og grundløse indvandring af muslimer her i landet.
Det kan jeg se og læse ud fra de regler og den kultur de har, så Gud forbyde at det bliver sådan her i Danmark.
24. sykes88 10-02-2010 04:10Rapportér/anmeld
#23. opassia

Hvis det var sådan at hustruvold var noget specielt muslimsk, så ville du have ret...men du ved ligeså godt som jeg, at danske mænd ikke behøver Islam for at gennemtæve deres koner.

Tror du, at du ved at føre racistisk hetz mod et mindretal her i Danmark, får stoppet indvandringen?

Hvis det skal lykkes, så skal du vist til at anskaffe dig en ledende rolle i vores samfund...og det er der ikke meget, der taler for at du kan få.
25. opassia 10-02-2010 07:35Rapportér/anmeld
#24

Indvandring dræner statskassen

Det er ikke et under, at indvandringen koster det danske samfund mange penge hvert år med alle de skatterkroner, der bliver brugt til blandt andet sprogskoler, socialforvaltninger, læger, hospitalssenge, krisecentre, kriminelle og tolke med mere

Et interessant spørgsmål er: Hvad koster indvandringen egentligt? Eftersom mange statistikker ikke oplyser om religion og etnisk oprindelse, er det vanskeligt at få klare svar.

Så hvem har egentligt ret? Dansk Industri (DI) som den 7. juli fremlagde analysen, at havde det ikke været for indvandrerne, ville Danmark have oplevet en markant grænse for økonomisk vækst og velstand i det nye årtusind? Eller Velfærdskommissionen, som nåede frem til, at indvandrerne fra ikke-vestlige lande er godt tre gange så dyre i forhold til den offentlige sektor i sammenligning med danskerne, og en total opbremsning i indvandringen fra mindre udviklede lande vil spare statsfinanserne for 50 mia. kr. om året i 2040 (refereret i Børsen den 1. december 2005). Ifølge beregninger foretaget af den uafhængige institution Dream for Cepos er indvandringens pris til Danmark, at indvandringen fra mindre udviklede lande (Irak, Somalia, Tyrkiet, Marokko, Pakistan, Libanon, Afghanistan osv.) har været en kæmpe underskudsforretning. Dream når frem til, at der for fremtidige generationer af borgere i Danmark må ventes negative nettobidrag til de offentlige finanser for tre ud af fire indvandrergrupper. For indvandrere fra mindre udviklede lande lyder det negative nettobidrag på 29.600 kroner pr. år. For efterkommere fra mindre udviklede er tallet 29.000 kroner pr. år.

Seks tiltag

Det er vel egentligt ikke så svært at forstå, hvorfor store grupper af indvandrere er så dyre for samfundet.

Her kommer i uprioriteret rækkefølge, hvad der bliver brugt skattekroner på:
kontanthjælp, Integrationsministeriet og Udlændingestyrelsen, specialundervisning, sprogskoler, domstolene, der behandler separationer, skilsmisser, faderskabssager og andre civile sager, domstolene, der behandler straffesager, involverer beneficeret advokat samt anklager, advokater, der har sager med f.eks. familiesammenføring, hvor der gives retshjælp, børnekidnapningssager, socialforvaltningerne, læger, hospitalssenge, krisecentre, kriminelle, tolke, danskkurser, handicappede og integrationskonsulenter.

På den baggrund hedder svaret på manglende arbejdskraft vist ikke fortsat indvandring, men:

1. Udsættelse af efterløn og pensionsalder.
2. Omskoling fra fag med ledighed.
3. Opkvalificering af den del af gruppen på overførselsindkomster, som det er realistisk at satse på.
4. Opsøgende arbejde over for hjemmegående indvandrerkvinder.
5. Holdningsbearbejdning til ansvarlighed.
6. Fem måneders social værnepligt
26. sykes88 10-02-2010 20:04Rapportér/anmeld
#25. opassia

26. jan 2010 - JP og andre aviser | Udlændinge skal nu kun kunne opnå permanent opholdstilladelse, hvis de samler point via kurser i sprog og samfundsforhold og ved at arbejde.

Det skal være slut med automatisk at opnå permanent opholdstilladelse efter nogle års ophold i Danmark.

I dag vil integrationsminister Birthe Rønn Hornbech ifølge Jyllands-Posten fremlægge nye stramninger af udlændingeloven og integrationsloven.

Stramningerne, som regeringen regner med at vedtage med støtte fra Dansk Folkeparti, rummer blandt andet et pointsystem, som skal belønne de ressourcestærke udlændinge.
Dommere: 28-års reglen diskriminerer 22/1

"Der skal være en gulerod for de udlændinge, der gør det rigtige; de skal hurtigere få permanent opholdstilladelse. Men der vil være en pisk til de udlændinge, der ikke vil gøre en rigtig indsats. Ved at stille krav om pointgivende kurser og fokusere på medborgerskab, signalerer vi, at vi forventer, at de vil være en del af samfundet, hvis de vil være her permanent," siger Rønn Hornbech.
Ingen håndsrækning til psykisk syge asylbørn 21/1

Forslaget rummer også tiltag til at udvise udlændinge, der idømmes ubetinget frihedsstraf for socialt bedrageri.

Derudover skal der indføres højere straffe for personer, som skjuler udviste asylansøgere, eller som hindrer politiet i at udføre sit arbejde med at udsende udviste asylansøgere.

Om stramningerne siger Dansk Flygtningehjælps generalsekretær, Andreas Kamm:

"Endnu en gang sender regeringen et signal om uønskethed til mennesker, der allerede er her."
.............................................
...
Hvad din drejning af diskussionen har med hustruvold at gøre ved jeg ikke. Men håber du er tilfreda med de nye stramninger.
27. gilad 11-02-2010 01:07Rapportér/anmeld
#11. "Hamas er lovformeligt folkevalgt ved et fuldt ud lovligt demokratiskt valg efter vestlige standarder og principper."

Vestlige standarder? Det må være en joke? Hvad sker der ved en palæstinenser der vover at kritisere Hamas? Siger de tak for feedback eller skyder de man ihjel på åben gade? Og det er kun ét eksempel af mange. Demokratisk my ass...
28. sykes88 11-02-2010 05:20Rapportér/anmeld
#27. gilad

Det kan godt være du ikke kan lide det, men de vestlige valgobservatører havde ikke noget at udsætte på det valg.

Det gavner næppe nogen - mindst af alt Israel - at EU og USA ikke vil anerkende udfaldet af et demokratisk valg.

EUs — og også den danske regerings — argument er, at man allerede 5 dage efter valget stillede 3 krav til Hamas, som betingelser for at ville samarbejde. Nemlig: Anerkendelse af Israels ret til at eksistere, afståelse af brug af vold, og accept af tidligere indgåede aftaler.

Det er ikke et problem, at man stiller krav til Hamas — tværtimod...det er der god grund til, men der er to overvejende principielle problemer af politisk og moralsk
karakter:

Dels at man ikke har principper for, hvornår man stiller den slags krav til en nyvalgt regering (der selv var ligeså overrasket over sejren som os andre).

Og dels at Israel ikke stilles over for tilsvarende krav: Anerkendelse af palæstinensernes ret til en selvstændig stat, afståelse af vold og overholdelse af tidligere indgåede aftaler.
29. jilguzo 11-02-2010 15:47Rapportér/anmeld
#20

I know ;).

#27

Og du mener Israel er baseret på en sandhed, bygget på demokrati? Lever, som demokrater? Jeg enig i at Hamas er nogen skøre kriger, mange af dem, og synes det langt ude, men de er de eneste håb for palæstinenserne, for at holde besættelses magten ude, ellers ville de være lige så stor kujoner, som Abu Masen, Fatah, og aldrig i livet.

---

opassia

Hvis du ikke stopper din klamme racistisk tone, ville jeg black liste dig. Desuden, lad være at dømme Islam udfra enkelt personers handlinger. Jeg giver heller ikke Kristendommen skyld for at der findes danske kristiske præster der boller små børn. Og ja, der findes flere danske mænd der er pædofile end etnisk dansker, men jeg går ikke hen, og dømmer en hel Religion udefra nogen personers klamme opførelse. Du får sidste chance, gider dig ikke mere.
30. opassia 11-02-2010 16:36Rapportér/anmeld
#29
Gør hvad du har lyst til...Dog kan du ikke forvente kun at få positiv respons på dine indlæg, må forvente at der er andre der mener noget helt andet end dig.!
31. jilguzo 11-02-2010 17:10Rapportér/anmeld
(kommentaren er slettet, begrundelse: Chikane)
32. opassia 11-02-2010 22:01Rapportér/anmeld
Her er et klip fra en idiot der burde smides ud af landet..

Er det ikke sådan du selv skriver her i dit indlæg, bortset fra IDF´eren skulle skydes?

"At du forsat vil være i den gruppe gøre dig kun mere til en idiot, derfor du ikke længer er velkommen her, ikke fordi du har en anden mening en min/vores, men simpelhen fordi, jeg er træt af racister, og typer, som dig, der ikke kan indse, vi er, og bliver her i årtier".
33. opassia 11-02-2010 22:18Rapportér/anmeld
#0
http://www.bt.dk/udland/palaestinenser-syn...
34. sykes88 12-02-2010 03:50Rapportér/anmeld
#33. opassia

Ja det hørte jeg også i TV til aften, og jeg skrev det på min blog. Du lægger så et link uden nærmere forklaring - vil det sige at du mener at alle palæstinensere er ligesom den omtalte 'herre'?

Hvis det er din mening, så lad os tage en generalisering til: Mindst 2 israelske regeringsmedlemmer står anklaget for sexchikane/voldtægt - gør det alle israelere til voldtægtsmænd? http://tinyurl.com/yjzwd7v

Og hvad har det overhovedet med Jilguzos indlæg at gøre???

Det er ingen hemmelighed at Fatah er korrupt...og derfor er det også forventeligt, at EU vil stramme op, da de giver det absolut største bidrag til palæstinenserne.

Men som du sikkert også har undersøgt, så er det ret uheldigt hvis ingen stopper Fatahs korruption, for palæstinenserne er nemlig også trætte af den. Derfor stemte de på Hamas i 2006 - og ved næste valg kan man så regne med, at Hamas får en endnu større valgsejr.

Vesten kan jo ikke blive ved med ikke at ville anerkende resultatet af et demokratisk valg, vel?
35. opassia 12-02-2010 06:35Rapportér/anmeld
#34
Du steg jo på "limpinden" Er det ikke sådan du kalder det?

*LOOOOOL*
36. sykes88 12-02-2010 15:41Rapportér/anmeld
#35. opassia

Jeg havde heller ikke anbefalet mig selv at lade være. "Looool" - betyder det at du stammer, eller ved du bare ikke hvad lol står for?
37. opassia 12-02-2010 19:53Rapportér/anmeld
#36
Hvad tror du?
38. gilad 13-02-2010 01:52Rapportér/anmeld
#29. "Hamas er nogen skøre kriger, mange af dem, og synes det langt ude, men de er de eneste håb for palæstinenserne, for at holde besættelses magten ude."

Jeg synes faktisk at Hamas er de eneste der FORHINDRER at 'besættelses magten' kan trække sig tilbage, idet de beviser gang på gang at fredelig politik fra Israels side bliver fortolket af Hamas som svaghed og som 'grønt lys' til flere angreb. Den nuværende regering kan desværre ikke forventes at komme med nogen fredelig politik, men tidligere regeringer har forsøgt mange gange og svaret fra palæstinenserne var kun aggression. Fremtidige israelske regeringer vil forhåbentlig komme igen med fredelig politik, men så længe modparten er Hamas, er der intet håb for fred.
Jeg forstår udmærket at Fatah heller ikke er et godt alternativ, og jeg håber at det palæstinensiske folk en dag bliver modigt nok og klogt nok til at danne et nyt parti, der er hverken korrupt som (hovedsageligt) Fatah eller blodtørstigt som Hamas.
39. opassia 13-02-2010 13:19Rapportér/anmeld
#38
Dit udtryk om Fatah og Hamas er jo helt rigtig og de stakler der lever i Gaza og bliver brugt som gidsler af Hamas, får ingen fred før enten Fatah eller en helt anden repræsentant for palæstinenserne tager over....

Alle ved det, selv Hamas....Men de bliver bare ved at bruge den civile befolkning som gidsler.!
40. opassia 13-02-2010 19:01Rapportér/anmeld
#22. sykes88

Er det den berigelse her du tænker på?
Det er jo sådan noget "kulturberigerne" er rigtig gode til...

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article/2850...
41. sykes88 13-02-2010 21:16Rapportér/anmeld
#40. opassia

Dumme spørgsmål besvares ikke!
42. opassia 14-02-2010 06:11Rapportér/anmeld
#41. sykes88

Ubehagelige spørgsmål hedder det!
43. jilguzo 14-02-2010 11:30Rapportér/anmeld
#38

Heller stemme på kriger end Fatah, ærligt, kan jeg ikke lide nogen af dem. Ellers enig i nogen ting.
44. jilguzo 14-02-2010 11:31Rapportér/anmeld
opassia, ja du er ubehagelige derfor du færdig med at være racist på min blog.
45. sykes88 14-02-2010 16:11Rapportér/anmeld
#42. opassia

Hvis en rocker eller 3 laver kriminalitet, så er ALLE danskere kriminelle....ifølge din "logik".

Kære Anders And...du har bevist at du ikke har forstand på noget som helst....end ikke på at debattere med indsigt og viden.
46. opassia 14-02-2010 16:25Rapportér/anmeld
#45
Det var ikke rockere, nej det var vamle 2 g´ere....
47. sykes88 14-02-2010 20:29Rapportér/anmeld
#46. opassia

Det var en analogi kære ven.

Du ville ikke kalde rockerne kulturberigere - hvorfor kalder du så indvandrerlømler kulturberigere?
48. opassia 14-02-2010 22:27Rapportér/anmeld
#47
Undskyld, men venner vælger jeg selv.
Fordi nogle, blandt andet dig ser en berigelse i at denne kultur er kommet til landet...

Andre, blandt andet mig ser islam og muslismen som noget af det mest samfundsnedbrydende i nyere tid...

Derfor!
49. sykes88 15-02-2010 04:10Rapportér/anmeld
#48. opassia

"Kære ven" er i denne forbindelse ikke venligt ment.

//Andre, blandt andet mig ser islam og muslismen som noget af det mest samfundsnedbrydende i nyere tid...//

Get used to it! De er her og de bliver her...og så kan du sidde i et hjørne med armene over kors og spille sur ligeså tosset du vil ;-)
50. opassia 15-02-2010 07:11Rapportér/anmeld
#49
Tro mig...Jeg sidder ikke i et hjørne. Nej, jeg gør skam noget ved det, sammen med mange andre på mange andre områder end her....

Og heldigvis er der jo også mange af de der har indflydelse på netop dette område der gør noget ved det...

Så, rigtig god dag til dig!
51. sykes88 15-02-2010 19:22Rapportér/anmeld
#50. opassia

Det må i så fald være et Sisyfos-arbejde du er igang med.
Det bliver sør´me svært at slippe af med alle indvandrere i Danmark. Og det er heller ikke ønskeligt.

Jamen i lige måde da!
52. opassia 15-02-2010 20:52Rapportér/anmeld
#51
Det er sandeligt ikke mit ønske at komme af med alle indvandrere, blot dem der snyder og svindler sig til at få ydelser fra det offentlige (dig og mig). Også kaldet bekvemmelighedsflygtninge....

Desværre bliver de jo et større og større problem, især set i lyset af at der jo er krisetider i hele verden.

Så jo...Godt vi har nogle ansvarlige politikere der kan se problemet, og det er ikke kun DF der ser det, selv Helle Thorning er klar over at vi skal stramme op over for disse samfundssvindlere der jo kun vil nyde, men ikke yde...
53. sykes88 16-02-2010 06:48Rapportér/anmeld
#52. opassia

Det er vel ikke et flertal der snyder? Og jeg tror ærlig talt ikke, at der er mange bekvemmelighedsflygtninge her i landet - dertil har vi haft en alt for skrap kontrol med indvandringen i mange år.

Ja, jeg ved godt at også Helle Thorning er med på den indvandrerpolitik vi nu har. Jeg har dog aldrig hørt hende bruge samme retorik som DF...de har virkelig ødelagt meget med deres mobbe-metoder. Men da indvandringpolitik er DFs eneste store sag, så er det ikke så mærkeligt, at de med klamrer sig til den.

Jeg er dog dybt uenig i, at nedgørende bemærkninger om muslimer og deres religion fremmer integrationen. Derfor har DF aldrig fået min stemme. Og derfor vil de aldrig få den.

Når man ikke føler sig accepteret, så udvikler man en destruktiv adfærd i trods...nøjagtig som børn, der ikke får opmærksomhed nok. Hvis man derimod behandler folk, som man gerne selv vil behandles, så opnår man de bedste resultater. hvis DF gjorde det, så ville de ikke have noget at gøre i Folketinget ret meget længere...derfor gør de det ikke.
54. jilguzo 16-02-2010 08:39Rapportér/anmeld
opassia

Stop dit pis eller jeg skal få Tv2 personligt til at stoppe dig. Du ved, hvad jeg taler om! Dit tricks er sidste gang du bruger på min blog.
55. opassia 17-02-2010 06:39Rapportér/anmeld
http://blog.tv2.dk/hanserlingjensen/entry3...
56. opassia 17-02-2010 06:40Rapportér/anmeld
http://blog.tv2.dk/dkpeterdk/entry360047.html
57. opassia 17-02-2010 07:49Rapportér/anmeld
#53
Den stramning du taler om er for slap og skal selvfølgelig strammes meget mere...

Heldigvis ødelægger disse muslimers afkom mere og mere for dem selv med en kriminalitet uden lige og det danske folk er blevet så trætte af dem at de nok skal huske at krydse af de rigtige steder når valget en gang kommer...

Så jo, DF skal skam nok blive der, i en langt stærkere stilling end nu...Gud ske tak og lov for det.!
58. hupernicus 17-02-2010 12:02Rapportér/anmeld
57. opassia

Dit og andres mål er at danskerne skal tage Israel's parti.
59. sykes88 17-02-2010 17:55Rapportér/anmeld
#57. opassia

Eftersom DF kun trækker godt 8% af stemmerne, så varer det nok et stykke tid endnu inden vi får et rigtigt nationalistisk apartheid-diktatur. Det kan du så glæde dig til...men tænk lige på, at hvis det sker, så går det også ud over dig selv.

So...be careful what you wish for - you might get it.
60. sykes88 17-02-2010 18:01Rapportér/anmeld
#58. hupernicus

Nu er det jo heldigvis ikke opassia, der bestemmer hvad vi andre skal mene. Stemningen ændrer sig verden over i disse år overfor Israel-Palæstinakonflikten. Det er mere end rimeligt, og det blev meget, meget klart efter Gazamassakren i 2008-09.
61. opassia 18-02-2010 08:23Rapportér/anmeld
#58
Det er jo ikke et mål i sig selv, det er jo for længst opnået...
Nej, målet er at vi ønsker Danmark islam fri, den tro og kultur hører slet ikke til i Europa.!
62. opassia 18-02-2010 08:25Rapportér/anmeld
#59
Ja, Danmarks 3. største parti der vokser sig større og større på grund af deres indvandringspolitik....

Det er fedt og godt for danskerne (de rigtige danskere).
63. opassia 18-02-2010 15:00Rapportér/anmeld
#59
Det er disse kulturberigere du er så glad ved, ikke sandt! De er sandelig også en gevinst for landet...

http://nyhederne.tv2.dk/article/28653820/?...
64. jilguzo 18-02-2010 17:10Rapportér/anmeld
#63

Nogen mennesker fortjener ryste lidt. Men, man tag konsekvenser for sin beskidte handlinger. Trusler er klamt!

De er også sandelig en gevinst for landet...

http://www.siad.dk/

Dansk Front
Ak81
Ny Nazismen

Hvad mener du?
65. sykes88 18-02-2010 18:53Rapportér/anmeld
#61. opassia

Du følger vist ikke godt nok med. Kritikken mod Israel vokser - og med god grund.

//Nej, målet er at vi ønsker Danmark islam fri...//

Kan du ikke nøjes med at tale for dig selv? Jeg skal ikke tages til indtægt for dine racistiske holdninger. Vi er slet ikke i samme liga.

//...den tro og kultur hører slet ikke til i Europa.! //

Det gjorde katolicismen heller ikke.

Danskerne - eller rettere sagt danerne - dyrkede de nordiske guder, men på deres vikingetogter og gennem handel kom de i kontakt med kristendommen. Fra omkring 700-tallet rejste kristne missionærer til Danmark for at omvende befolkningen, men der måtte flere forsøg til før kristendommen vandt indpas. En afgørende begivenhed var Harald Blåtands dåb i slutningen af 900-tallet, hvor han befalede, at kristendommen skulle indføres. Kristendommen vil i dette tilfælde sige den romersk-katolske tro. Klostrene, bisperne og sognepræster levede af tiende (en form for kirkeskat), gaver og den jord de ejede. Med tiden kom kirken til at eje megen jord, og jord var lig med magt i det middelalderlige samfund. Båndene mellem adelen og de mest betydningsfulde poster inden for kirken blev tættere og tættere.

Frygten for at kirken skulle få for meget magt, var en af de medvirkende årsager til reformationen i 1536, hvor Danmark officielt overgik fra den katolske til den evangeliske-lutherske protestantisme.
66. sykes88 18-02-2010 18:53Rapportér/anmeld
#62. opassia

Flot!!! Nu er du også diskriminerende overfor dine egne landsmænd.

Der er heldigvis intelligente danskere nok her i landet til at din hede drøm aldrig vil gå i opfyldelse.

Så tag det nu roligt...snup en pølse og en fadbamse, svøb dig ind i Dannebrog og hyg dig i din ophøjede enfoldighed.
67. sykes88 18-02-2010 18:54Rapportér/anmeld
#63. opassia

De fem anholdte for trusler mod DFs leder Pia Kjærsgaard løslades, oplyser Københavns Politi.
"Vi løslader de pågældende. Vi har ikke fået holdepunkter for at begære varetægtsfængsling i forbindelse med den efterforskning, der er blevet foretaget, siger politiinspektør Jørgen Aabye til politiken.dk."

Jeg har før svaret på et af dine links, så jeg troede det var sevet ind hos dig, at jeg naturligvis ikke mener, at kriminelle danskere eller udlændinge er berigende for vores kultur.

Det mener jeg så heller ikke at du er....Vor herre bevares!
68. opassia 19-02-2010 07:19Rapportér/anmeld
#67
Med det svar her udstiller du jo den store begavelse som du jo så flot har annonceret herinde på bloggen......

*LOOOOOOOOL*
69. sykes88 19-02-2010 17:17Rapportér/anmeld
#68. opassia

Du bliver kun bedømt på dine udsagn...og ifølge dem har du ikke noget at tilbyde...udover fordomme, uunderbyggede påstande....og dumme grin.
70. opassia 19-02-2010 18:59Rapportér/anmeld
#69
*LOOOL*
71. opassia 19-02-2010 19:33Rapportér/anmeld
#67
Så sandelig samfundsberigende folk vi her taler om....
Vorherre bevares! *LOOOOL*

http://www.bt.dk/krimi/anholdt-trusler-mod...
72. sykes88 20-02-2010 06:03Rapportér/anmeld
#71. opassia

Læser du overhovedet selv de links du lægger ud?
73. opassia 20-02-2010 11:09Rapportér/anmeld
(kommentaren er slettet, begrundelse: Chikane)
74. opassia 20-02-2010 13:52Rapportér/anmeld
#72
Her er igen - igen - igen et bevis på at disse islamister slet ikke skal være i vort samfund, de mennesker som du betragter som en gevinst for det danske samfund....

Vågn dog op, du store begavelse!!!

http://www.dr.dk/Regioner/Kbh/Nyheder/Koeb...
75. jilguzo 20-02-2010 14:25Rapportér/anmeld
#74

Hvor vil du sende Kristinister henne så?
76. opassia 20-02-2010 20:45Rapportér/anmeld
#75
De skal sandelig ikke sendes nogle steder hen, det er jo deres land ligesom Israel er israelernes land....

Kan du forstå det smukke.....
77. sykes88 25-02-2010 05:10Rapportér/anmeld
#76. opassia

Er du flygtet...eller bare løbet tør for argumenter?