Hop til indhold

the new girls

Tirsdag, 9. februar 2010 kl. 12:47 / 2010, danmark, debat, demokrati, dumhed, folketinget, idioti, livet, mennesker, politik, tv, tv2, ytringsfrihed

Mediehyænerne har det svært

149 kommentarer | Rapportér/anmeld | Send til en ven

hyæne

Først bekendtgjorde de hvilken dato der skulle være ministerrokade og hvilke ministre der skulle ud og hvem der skulle ind.

De blev meget fornærmede

Mogensen og Quotrup var smækfornærmede og tog det som en personlig ydmygelse at statsministeren ikke foretog ministerrokade når de nu havde dikteret det.

Mogensen var lige ved at tabe toupèn sådan stod han og hoppede af arrigskab i morgen TV.

mogensen

(nej han er ikke ansat ved TV2)

Men nu gik man efter det ultimative

VALG !!!!

Bullterrien over dem alle kaldte til kamp.

Statsministeren var på ferie, det var nu der skulle slåes til og udskrives valg.

hq

Manden der personlig slagtede Khader ville nu udskrive valg og intet er for småt når der skal smides med snavs.

På Den Røde, også kendt som Danmarks Radio var de ved at stille valgstudie op (man ville genbruge den fra MGP)

krs

Kare R. Sjov har pudsigt nok holdt lav profil

SUTTE

Helle Thorning har også holdt lav profil men hun var jo også på skiferie med børnene.

Og i kulissen venter.

to2

Nu holdt statsministeren pressemøde...

..og vil i tænke jer, han udskrev IKKE valg.

..og vil i tænke jer han forbeholder sig ret til at holde ferie sammen med sin familie.

..og vil i tænke jer han vil IKKE lave ministerrokade

og værst af alt....han vil ikke spørge ham her til råds

q2

Så det var en stiktosset og fornærmet Qoutrup der var i studiet efter pressemødet.

Supprise...han mente ikke statsministeren klarede sig godt.

Hvordan synes i selv det går?

Kunne man passende spørge koblet af hyæner, de rkalder sig politiske kommentatorer.




149 kommentarer

Skriv kommentar
1. nkristensen 09-02-2010 13:12Rapportér/anmeld
Det første billede er det 'retcute' som 60 årig..? 'smiler uskyldigt'

Apropos ministerrokade, så er det da vist Pia Kjærsgård der presser mest på - kalder du hende for en hyæne....? 'smågriner'
2. formerly.known.as.pushed 09-02-2010 13:17Rapportér/anmeld
Er man gået hen og blevet lidt småpsykotisk?
3. retcute 09-02-2010 13:17Rapportér/anmeld
nkris..kom nu det kan du gøre meget bedre!!

Jeg ved godt det er en sur dag for dig---blodbadet udeblev.

..og istedet fik vi set et menneske, der turde stå ved at være far.
4. frankras 09-02-2010 13:25Rapportér/anmeld
Jeg synes, statsministeren slap nådigt fra pressemødet i dag og hans cykel-metaforer tog bestemt kegler, men selvfølgelig skal der da ske noget indenfor rimelig tid, for at regeringen kan hale det tabte ind i meningsmålingerne, selvom jeg på den anden side, kan konstatere, at det da heller ligefrem er nogen overlegne føringer rød blok kan prale med.

..Og så må jeg sige, at det næppe er hans 4 en halv dage lange ferie med familien på Tenerife, Danmarks fremtidige økonomi står og falder med.
5. nkristensen 09-02-2010 13:32Rapportér/anmeld
#3.retcute
Du snakker udenom, hvilket jeg nok også forventede.... 'smiler'

Det er da om nogen Pia Kjærsgaard der har lagt op til at der skulle ske noget - så er det vel naturligt at man forventer der sker noget i dag - i stedet for den pausemuzak der kom 'griner'
6. retcute 09-02-2010 13:42Rapportér/anmeld
nkris..så vidt jeg husker så har Pia i de sidste 8 år brokket sig over når vores statsministre er udenlands ....hun er åbenbart mest tryg når de er hjemme :s:^^
7. retcute 09-02-2010 13:44Rapportér/anmeld
frankras...som jeg også antydede i mit indlæg..alternativet er ikke tillokkende. AFR stod langt værre i 2004 men lammetævede så Helle Ud af Kontoret^^
8. e-zen 09-02-2010 13:49Rapportér/anmeld
Sved på panden og flakkende øjne, jo jo ;-)
9. nikolaj.2 09-02-2010 14:24Rapportér/anmeld
#7
Hov Cille, man slår ikke på kvinder ... især ikke, når de ligger ned, altså bortset fra de passende lejligheder over knæet. :-)

Lad os nu vente til næste uge med at dømme globetrotteren. Håber han har noget med i kufferten ... ellers må vi have solbrillerne på.
10. leafpro 09-02-2010 14:28Rapportér/anmeld
jeg har ikke noget imod at statsministeren holder ferie med sine børn, han skal bare gøre det når børnene har ferie. Ellers skal han bede regeringen om at holde kæft med at det er for dårligt at forældre tager deres børn iud af skolen udenfor ferierne.

Han skal om nogen gå foran som et godt eksempel, ellers er han ikke troværdig.

Der udover er der nogle stillinger i dette land hvor man bare ikke kan gøre som meningmand. Statsminister posten er en af dem.
Man tager ikke barnets første sygedage hvis man har et mega vigtigt møde og man laver ikke noget som går imod ens regerings kurs.

Giver desuden Nkrist ret: Det er Pia der indtil nu har råbt højst om forandringer i regeringen. trist for hende så kommer de bare ikke.
11. retcute 09-02-2010 14:43Rapportér/anmeld
leafpro...wrong.

Mogensen og Qoutrup satte endda dato på og også hvem der skulle ud.
12. madonnaen 09-02-2010 15:14Rapportér/anmeld
Er det ikke lidt tarveligt at kalde den rare nkristensen for en mediehyæne, retcute?;-)'spørger uskyldigt med store blå...(.)(.)'
13. madonnaen 09-02-2010 15:15Rapportér/anmeld
...øjne.;-)
14. frankras 09-02-2010 15:24Rapportér/anmeld
At statsministeren svedte under pressemødet behøver ikke være ensbetydende med at han var nervøs. Der er enormt mange lamper og meget lys på manden i modsætning til de spørgende journalister, der befinder sig fint længere tilbage i lokalet, hvor der er lidt køligere.

Og så tror jeg i øvrigt at Løkke har let ved at transpirere.
15. karsten.m72 09-02-2010 15:51Rapportér/anmeld
Det er synd for de stakkels journalister, der er agurketid
på borgen, og Villy Søvndal mister stemmer, Lars Løkke
behøver ikke jawe afsted for at lave om på noget.
16. grobdlug 09-02-2010 15:53Rapportér/anmeld
#0: Jeg fik lige for et øjeblik siden et megafonspørgeskema, der stillede en masse spørgsmål om landets fremtid, og hvem af de to, Helle Thorning eller Lars Løkke, der bedst kunne klare de beskrevne problemområder. Da der således ikke var mulighed for at vælge Thor Pedersen, så valgte jeg naturligvis Lars Løkke!

Men helt ærligt! Jeg fatter stadig ikke, hvorfor Thor Pedersen i en alt for tidlig alder skulle "pensioneres" og spilde sit talent som Folketingsformand... Han burde i stedet ha' efterfulgt Anders Fogh.

At politikerleden hurtigt indfinder sig, kan vel ikke undre, hvis man kigger sig rundt i kredsen af dagens ministre. Det er altså ikke opmuntrende... og endnu værre ser det ud, hvis man tager et kig over i rød stue... Her bliver jeg så rædselsslagen, at jeg seriøst ville ha' overvejet at flygte fra landet, hvis de skulle komme til magten... blot jeg havde været 20 år yngre... SUK!!!

Gad i øvrigt vide, hvad der skulle til for at lokke Kristian Thulesen Dahl over i Venstre? Han ville blive en knusende dygtig Finansminister!
17. karsten.m72 09-02-2010 16:20Rapportér/anmeld
#16
Ja de røde har også deres skeletter i skabene, f.eks. ham
Mousti, der udstedte en islamisk fatwa for at presse muslimske
vælgere til at stemme socialdemokratisk, sådan en slyngel
han respekterer heller ikke vores valgsystem.
18. grobdlug 09-02-2010 16:39Rapportér/anmeld
#17: Helt enig!!! Det ser endnu værre ud, hvis man går rød stue efter i sømmene! Forhåbentlig når dette også at gå op for vælgerne inden efteråret 2011.
19. hanserlingjensen 09-02-2010 16:45Rapportér/anmeld
Hør du! Kald aldrig en lille sød Nøgenhund for hyæne! En sådan har jeg nemlig!

http://www.kvp.se/nyheter/1.1051474/naken-...

Bare se her, en hel artikel i Sverige om da jeg reddede hende fra at drukne! Så noget attraktivt skriver de svenske aviser da!
20. jpj007 09-02-2010 16:47Rapportér/anmeld
Jeg er enig i essensen af din kritik, men hvorfor kan du ikke bare skrive det "normalt" i stedet for at virke som en rejekælling? Du har jo fat i nogle pointer...

# 16: Thor P. er alt for kompromisløs og ubehersket. Han er fra sin erhvervskarrie vant til, at det er ham, der bestemmer, og selvom Lars Løkkes forgænger kørte biksen som en direktør, kræver det en diplomatisk sans, Thor P. ikke besidder. Desuden mangler han folkelig appel, hvortil kommer, at han nok af mange vil opfattes som være for liberalistisk orienteret.
21. retcute 09-02-2010 17:29Rapportér/anmeld
16. grobdlug - Thor Pedersen var alt for rebelsk for den regelrette AFR, så han blev parkeret.

..og så var der også noget eu-tilskud

men ellers enig...rigtige liberale er en sjældenhed
22. retcute 09-02-2010 17:29Rapportér/anmeld
#19 hvor står der at hyænerne også omfatter det første billede (men køn er den ikke) *g*
23. nikolaj.2 09-02-2010 17:29Rapportér/anmeld
#16
KDT behøver ikke være medlem af Venstre for at blive finansminister. Man behøver ikke en gang være folkevalgt for at bestride en ministerpost. Så hold dig klar ved telefonen ... LL kan ringe til dig lige om lidt for at tilbyde dig en ministerpost til sin mulige ministerrokade i næste uge. :-)
24. retcute 09-02-2010 17:30Rapportér/anmeld
20. jpj007 ---skrive normalt? ikke forstået
25. jpj007 09-02-2010 17:39Rapportér/anmeld
# 24.

"På Den Røde, også kendt som Danmarks Radio var de ved at stille valgstudie op (man ville genbruge den fra MGP)"

1: Hvorfor kalder du DR "Den Røde"?
2: Hvorfor skriver du om MGP i denne sammenhæng? Det virker da noget usagligt.

"Kare R. Sjov"

1: Hvorfor skriver du ikke bare mandens navn? - det burde jo være til at stave til, al den stund det er nævnt direkte på billedet.
26. retcute 09-02-2010 17:54Rapportér/anmeld
Den Røde har, siden salig Erhardt kastede den socialdemokratiske spændetrøje og blev et frit menneske og som den første angreb "de røde lejesvende" , været den Den Røde

Nu kunne man sige, det er ikke rigtigt....Men

Kenneth Plummer, der starte4de sin karriere som den ene af de 2 ledere i besættelsen af Byggeren og samlede ind til terrorgrupper, sagde ved sin tiltræden som genraldirektør:

"Vi gør det ikke godt nok vi deler ikke sol og vind lige"
kan stadig læses i DRåben

Hvem den anden leder var i Byggeren?

Det var såmænd Lars Grarup, han var som Plummer medlem i KAP og så underviste han i en del år på skoler i DDR.

..indtil han blev mediedirektør på Den Røde
27. nikolaj.2 09-02-2010 17:58Rapportér/anmeld
#25
Come on JP ... du er på en blog for "new girls". Det er befriende med lidt saftige og provokerende indlæg. Ellers ville blokken jo nok også være benævnt "old girls", selv om de såmænd også kan være spændende nok, altså nogle af dem. :-)
28. jpj007 09-02-2010 17:59Rapportér/anmeld
# 26.

Hmm, jeg kan vist kun tolke dit svar derhen, at du simpelthen ikke kan ske forskellen på det saglige og usaglige. Jeg beklager, jeg overvurderede dig og antog, at du rent faktisk var modtagelig over for et godt råd.
29. retcute 09-02-2010 18:00Rapportér/anmeld
Kåre R.Sjov han fik sit navn, den sidste gang han var med til at dække droningens nytårstale fra slotspladsen.

Som den eneste, fik han den aften talen vendt om til at dronningen ikke bare var kritisk men skosede regeringen. (manden burde jo vide at talen skrives i statsministeriet)
30. jpj007 09-02-2010 18:01Rapportér/anmeld
# 27.

Det, du kalder saftigt og provokerende, kalder jeg usagligt værtshussnak. Men det afhænger nok af øjnene, der ser, og alt i alt kan jeg forstå, at jeg er det forkerte sted :)
31. retcute 09-02-2010 18:02Rapportér/anmeld
jp joo7...nu har jeg ikke en blog for folk skal give mig gode råd om at jeg skal indrette mig efter deres holdninger og attituder, men for at komme med mine egne.
32. retcute 09-02-2010 18:04Rapportér/anmeld
ja JPjoo7..hvis du er til politisk korrekte holdninger hvor kritik af rød stue ikke opfattes som "normalt"....ja så er du et forkert sted.
33. jpj007 09-02-2010 18:09Rapportér/anmeld
# 31
Det ville også være kedeligt, om du alene have den for det - men derfor er der vel ikke noget for at tage imod forskellige inputs. Eller skal jeg forstå dig sådan, at grunden til, du har kommentarsporet åbent, alene er fordi, du vil have rygklappere?

# 32
Jeg mener ikke, at politisk korrekthed findes, men lad nu det ligge.
Så vidt jeg kan se, nævner du i dit indlæg intet om nogen "rød stue", og derfor var min undren over, at du ikke bare skrev mere normalt/sagligt ikke begrundet i forhold vedrørende "rød og blå stue" - det var derimod grundet i, at jeg synes, at dit indlæg rummer nogle interessante perspektiver, som måske kan drukne lidt i udenomssnak.
34. jpj007 09-02-2010 18:10Rapportér/anmeld
...til hinder for at tage imod...
35. retcute 09-02-2010 18:10Rapportér/anmeld
iøvrigt!

Så er dette indlæg et angreb på 2 tidligere spindoktorer for statsministre fra begge lejre, som helt har glemt at de ikke længere beskæftiger sig med spin.

De har begge meget agressivt kørt kampagner for at skifte ministre ud og senest hele regeringen.
Man kan undre sig over at Hans Engel delvis hopper med på den vogn.

Men med deres opførsel kan jeg ikke andet end betragte dem som hyæner, der jagter en luns som kan bekræfte deres egne påstande og går det ikke som de vil....
ja så starter de forfra med nyt spin om at nu men den og den gå af....og den og den er svækket...

..det eneste der er svækket er deres dømmekraft som politiske kommentatorer.

De bedriver politik (som Tøger Seidenfaden har gjort i mange år)
36. jpj007 09-02-2010 18:14Rapportér/anmeld
# 35
Se ligepræces kommentatorvældet er jo det interessante i dit indlæg. Alt bavlet om rød og blå stue er ikke noget, jeg har bragt på banen.
37. retcute 09-02-2010 18:47Rapportér/anmeld
Sad lige og så God aften danmark med statsministeren..

...og kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet, da han sagde at nu havde Qoutrup jo været ude af politik en årerække og været på Se og Hør.

..^^
38. jpj007 09-02-2010 19:26Rapportér/anmeld
Hvorfor svarer du ikke på # 33, retcute?
39. retcute 09-02-2010 19:30Rapportér/anmeld
#33..jeg har jo andet og lave end og servicere ældre danskere, der ikke helt er opdateret^^
40. jpj007 09-02-2010 19:32Rapportér/anmeld
# 39.

Som at spille Guild war?
41. retcute 09-02-2010 19:35Rapportér/anmeld
jeg har lige sendt ham jpj007 til afkøling lidt, indtil vi finder ud af hvem der gemmer sig bag det nick.
42. leafpro 09-02-2010 20:46Rapportér/anmeld
sjovt har pia lige i dagens nyhedder på tv2 råbt på forandring.

En analyse i Politken i dag, DF vælgere er begyndt at se til S og SF næste gang de skal sætte deres kryds. Pia er nød til at være hård over for llr ellers er alle de år spildt.
43. grobdlug 09-02-2010 21:09Rapportér/anmeld
#20: Thor Pedersen er til gengæld meget klartseende og ville næppe lade sig dirigere af spindoktorer.

#21: Ja... der var lige noget med lidt EU-tilskud, der ikke var helt i orden. Men sagen blev vist også blæst mere op, end den egentlig kunne bære.

Og ja, han er faktisk én af de få, der har mod og vilje til at implementere nogle liberale dyder, og jeg er sikker på, at han er yderst nødvendig for fremtiden, hvis vi skal kunne bevæge os i en retning, hvor offentlige finanser bliver langt mere respekteret som en begrænset ressource. I dag har man indtryk af, at alt for mange kommunale embedsmænd simpelthen ikke kan få ressourcer nok. Næsten alle kasser i det offentlige er uden bund! Men pengene benyttes ikke nødvendigvis der, hvor der er mest brug for dem.

#23: *LOL* Næe, jeg er godt klar over, at ministre ikke nødvendigvis behøver at komme fra et parti... ej heller et regeringsparti... Og jeg kender da også flere eksempler på, at folk er hentet direkte ind til en ministerpost udefra... senest jo Lykke Friis, der er blevet klima- og energiminister.

Og jeg ville da bestemt klappe i hænderne, dersom Lars Løkke var modig nok til at tildele Thulesen Dahl finansministerposten! Der er jo ministerposter nok, der kunne bruge en kapabel minister som Claus Hjort Frederiksen, og justitsministerposten er vel nærliggende!

Men jeg behøver vist ikke vente nogen opringning i næste uge... ej heller næste måned eller næste år. :o))))
44. frodess 09-02-2010 21:11Rapportér/anmeld
#0

Lars Løkke opfører sig som en rigtig socialdemokratisk lønmodtager. Han kræver ret til ferie, lønforhøjelse og frihed hele tiden. Ligesom sin forgænger der som en anden lønmodtager, holdt 5 uger sommerferie.
Tænk sig at sådan et par fjolser har regeret et liberal parti og efterhånden har ødelagt mulighederne for små selvstændige erhvervsvirksomheder langt ud i fremtiden.
Lad bare fjolset gå på førtidspension nu. Så de liberale erhverv igen kan få arbejdsglæden og tiltroen til fremtiden tilbage.
45. grobdlug 09-02-2010 21:22Rapportér/anmeld
#27: Du har helt ret! "retcute"s blog er specielt interessant, fordi hun er så slagfærdig og provokerende på en boblende humoristisk og underfundig måde. Hun har helt sin egen stil, og den skal man ikke undervurdere. Den kan ved sin saftige humor og rammende stil gøre langt større forskel end et tørt og sagligt indlæg.

Og når "retcute" tager selv alvorlige emner under behandling, er det befriende, at man samtidig kan få motioneret smilebåndet og ofte endda lattermusklerne, hvilket samtidig bør betragtes som et vigtigt og terapeutisk indslag i hverdagen!
46. grobdlug 09-02-2010 21:36Rapportér/anmeld
Har lige set DR-nyhedernes interview med Lars Løkke, og jeg må nok sige, at han klarede sig 5-stjernet godt! :o)))
47. madonnaen 09-02-2010 21:39Rapportér/anmeld
# 46 GROBDLUG
48. madonnaen 09-02-2010 21:47Rapportér/anmeld
# 46 GROBDLUG

Netop, han skal være far resten af livet, men ikke statsminister.

Og hvorfor skal han være morakker, som Rasmussen den II og III, han skal sikkert heller ikke være hverken være Nato-generalsekretær, medlem af Europa-Parlamentet eller formand for De Europæiske Socialdemokrater.

Han har helt andre planer, men Helle og Willy kan næsten ikke vente.;-)
49. grobdlug 09-02-2010 22:12Rapportér/anmeld
#48: Rigtigt! Og Nyrop skal jo resten af sit liv leve med, at hans datter tog sit liv, mens han var travlt optaget af at være statsminister.

Det er meget sandsynligt, at han intet havde kunnet gøre under nogen omstændigheder, men han må dog alligevel ha' gjort sig sine tanker.
50. grobdlug 09-02-2010 22:14Rapportér/anmeld
#48: *LOL* ja, Helle & Willy har garanteret allerede været ude for at prøvekøre ministerbilerne! De må godt nok være skuffede over, at Lars klarede skærene! :o)))
51. frodess 09-02-2010 22:46Rapportér/anmeld
#46. grobdlug

Nævn en eneste grund til at tro på, at VKO regeringen med Lars Løkke i front kan hjælpe DK ud af den håbløse økonomiske situation AFR har bragt landet i ved at købe sig til magten.
Hvem skal betale regningen?
52. frodess 09-02-2010 22:47Rapportér/anmeld
#46. grobdlug

Du er tydeligvis enten på overførselsindkomst eller lønslave...
53. grobdlug 09-02-2010 23:01Rapportér/anmeld
#47: Jeg har været selvstændig siden 89!
54. frodess 09-02-2010 23:03Rapportér/anmeld
#53. grobdlug

Og?
55. grobdlug 09-02-2010 23:03Rapportér/anmeld
#51; Og hvad mener du om alternativet?
56. grobdlug 09-02-2010 23:06Rapportér/anmeld
#54: Du har tydeligvis lidt svært ved at putte mig i nogen boks... så måske skulle du blot holde dig til debatten. :o)))
57. nikolaj.2 09-02-2010 23:12Rapportér/anmeld
#51
Frodess ... landet er ikke i en håbløs økonomisk situation. Vi står foran en situation, som kan udvikle sig uheldigt, hvis vi ikke handler den ordentligt, idet vi ikke kan forvente ret meget hjælp udefra. Der er problemer de fleste steder.

Til gengæld ser det skidt ud mht til at bevare vor velfærd på det nuværende høje niveau. Vi bliver ret sandsynligt nødt til at drosle ned pga krisen, men fra politisk side er man godt klar over, at en harmoniseringsproces venter lige om hjørnet af hensyn til EU-samarbejdet, så nu kan man bruge den økonomiske krise som syndebuk.

Regningen er der kun de danske skatteydere til at betale.
58. frodess 09-02-2010 23:26Rapportér/anmeld
#56. grobdlug

Det har du Sørme klaret fint selv...
59. frodess 09-02-2010 23:27Rapportér/anmeld
#57. nikolaj.2

Den nuværende regering har købt sig til magten ved at skubbe problemerne foran sig...
60. grobdlug 09-02-2010 23:28Rapportér/anmeld
#59: Enhver bliver jo salig i sin tro! :o)
61. grobdlug 09-02-2010 23:29Rapportér/anmeld
#60: Denne kommentar var til #58!
62. retcute 10-02-2010 00:06Rapportér/anmeld
smiler **
63. nikolaj.2 10-02-2010 08:02Rapportér/anmeld
#59
Udover en på visse områder ejendommmelig prioritering, som jeg ikke bifalder, kan jeg ikke lige se, hvad den har skubbet. Uddyb venligst din kommentar, og gerne med nogle eksempler.
64. frodess 10-02-2010 09:51Rapportér/anmeld
#63. nikolaj.2

Alle...
65. nikolaj.2 10-02-2010 10:16Rapportér/anmeld
#64
En for nem måde at argumentere på. Hvordan kan man iøvrigt "købe sig til magten ved skubbe problemerne foran sig". Vil det f.eks sige, at man kan blive statsminister, ved at lade være med at betale sine regninger?
66. retcute 10-02-2010 10:43Rapportér/anmeld
Dagen igår var ikke en god dag for rød stue.

Blodbad, hængning, skydning eller kølhaling af Løkke udeblev.

Hvorfor?

Jo for der er et menneske indeni og ikke en programmeret socialistisk robot som de er så kente med ovre på rød stue.

og hvad gør de så?

ja her på bloggen skriver de hade-håneindlæg om at muligt andet end politik.

..i folketinget kalder de Gade i samråd og stiller de samme spørgsmål igen.

..altså han skal svare på hvad han og forsvarsministeriet vidste om læk, som de ikke kender, ingen vil lægge frem og som DR siger ikke indeholder Gade og hans pressechef.

..men det afholder ikke det fossilet Holger Kommunist og konen i at spørge en gang mere.
67. frodess 10-02-2010 10:47Rapportér/anmeld
#66. retcute

Mand dig nu op retcute, i stedet for at ligge og flæbe.

Hvem tror du her på tv2bloggen, udover et par galninge, tror på at Helle Thorning var sluppet godt fra et pressemøde med over 30 journalister, ved at ævle løs om familien og fitness centret.

Mao. Det vi kan konkludere er, at danske journalister består af en flok mandschauvinistiske bløde mandslinge, der ligger og sutter på en ble hjemme bag deres gamle bedstemors gyngestol.
68. retcute 10-02-2010 11:12Rapportér/anmeld
ja ja ...er der forskel på det jeg skriver og du gør?

..altså ud over det jo aldrig vil komme på tale at hun skal holde pressemøde i statsministeriet.
69. frodess 10-02-2010 11:44Rapportér/anmeld
#68. retcute

Nu var det jo ikke det spørgsmål jeg stillede, men lad gå. Jeg forventer ikke noget fantastisk tænkt rent politisk fra dig. Og jeg ved jo du i stedet ind imellem forsøger at antyde at din fantasi er veludviklet et helt andet sted, end det politiske, så hvis du bare holder du dig til det, skal det nok gå sweety. Dog er jeg begyndt at tvivle lidt på, om du egentlig også nu har en særlig udviklet fantasi der. Det er som om den er snerpet lidt ind og du overlader scenen til andre. Og bare har parkeret din fantasi i et net-rollespild for børn.
Det vil jeg så sige; - det klæder ikke en moden kvinde der gerne vil være med hvor det sner og gerne skulle se at få udlevet sine fantasier inden det bliver for sent. Det kan det nemlig sagtens blive. Bare spørg sarkastikum. Hun ved noget om det, hun skriger i dag efter bare et lille kram. Sådan kan det gå…
70. retcute 10-02-2010 13:30Rapportér/anmeld
hmm..frodess er du ikke ved at være gammel..den der kommentar skrev du ovre hos dig selv.
71. frodess 10-02-2010 13:48Rapportér/anmeld
#70. retcute

Fordi du svarede det samme!
72. grobdlug 10-02-2010 13:49Rapportér/anmeld
#70: Han passer nok lidt til beskrivelsen: "Men are like snowstorms: You never know when they come, how many inches you get, or how long they last" :o)))
73. retcute 10-02-2010 13:50Rapportér/anmeld
72. grobdlug ...så KORT og præcist kan det siges *g*
74. nikolaj.2 10-02-2010 14:55Rapportér/anmeld
Nu er vi jo i hyænetråden, så hvis der er lagt op til mudderkastning, findes der en del sjove og giftige historier om kvinder også? :-)
75. grobdlug 10-02-2010 15:12Rapportér/anmeld
#74: Ingen tvivl om det... jeg morer mig akkurat lige så godt over dem om kvinder... uanset om jeg føler mig "ramt" eller ej! :o)
76. frodess 10-02-2010 15:15Rapportér/anmeld
#72. grobdlug - 73. retcute

Mener I ikke mandetypen Super Diaria? For så er den selvfølgelig total den same type som mig selv typen...
http://www.youtube.com/watch?v=FbMNHXzx_dg...
http://www.youtube.com/watch?v=-xhe7n1EOiI
77. grobdlug 10-02-2010 16:23Rapportér/anmeld
#76: For mig at se, har du vist helt "tabt tråden", eller hur? I så fald skulle der blot 2 små, korte bemærkninger til at køre dig ud på et sidespor!

Det havde jeg godt nok ikke ventet... sorry!
78. frodess 10-02-2010 19:47Rapportér/anmeld
#77. grobdlug

Don't worry baby...
79. retcute 10-02-2010 19:57Rapportér/anmeld
så nu vil han i bukserne på dig Grobdlug ^^
80. grobdlug 10-02-2010 20:10Rapportér/anmeld
#79: ***Ler højt og længe*** ... så galt står det vel næppe til, at han skulle behøve at køre helt til Sjælland ;o)
81. frodess 10-02-2010 20:28Rapportér/anmeld
#79. retcute - #80. grobdlug

I drømmer...:-)
http://www.youtube.com/watch?v=zQ9zycElysU
82. grobdlug 10-02-2010 21:26Rapportér/anmeld
#81: Tjaae.... enten er det vist dig, der drømmer... eller også lider du af galopperende højrøvskatar... det sidste vil nok være det værste :o)))
83. frodess 10-02-2010 21:48Rapportér/anmeld
#82. grobdlug

Jeg drømmer det der passer mig; - også om dig, hvis dét passer mig:-)
84. retcute 10-02-2010 21:51Rapportér/anmeld
hvad sagde jeg grobdlug ..han har klistrede drømme om dig ^^
85. grobdlug 10-02-2010 22:04Rapportér/anmeld
Øhmmmmm... hvad mener du, Cutie? Er min frygt for den galopperende højrøvskatar ikke tæt på at være bekræftet??? ^tsk^tsk
86. retcute 10-02-2010 22:50Rapportér/anmeld
nu afventer vi så en gang udenomssnak ^^
87. frodess 10-02-2010 22:54Rapportér/anmeld
#86. retcute

Så så, ikke jalux nu sweety. Du siger jo selv jeg er tre mdr. for gammel til dig...
88. retcute 10-02-2010 23:08Rapportér/anmeld
og derfor har du så kastet dig over grobdlug ^^
89. frodess 10-02-2010 23:16Rapportér/anmeld
#88. retcute

Beklager, mandens syge natur...
90. frodess 10-02-2010 23:16Rapportér/anmeld
#88. retcute

Undskyld, sunde natur...
91. grobdlug 11-02-2010 12:58Rapportér/anmeld
#90: På TV2 var der i går aften en udsendelse, der hed "Sex - og hvordan man får det". Den MÅ du da ha' set, kære "frodess"!

Her sagde en sex-expert i øvrigt, at folk, der talte meget om sex, som regel var nogen, der ikke fik det ret ofte. Det fik mig alligevel til at sende dig en tanke, men du vil nok alligevel få vendt den sådan, at det må være folk, der ikke kan få nok. ;o)
92. frodess 11-02-2010 16:19Rapportér/anmeld
#91. grobdlug

Jeg ser ikke TV2 og jeg er ikke sex-expert, så jeg lever med sexuel underskud.
Men min gode blog ven GROBDLUNG. I min alder betyder det ikke noget. For jeg ikke længere ung og tiltrækkende, eller lykkelig. Der klæber en tung fortid til mig. Alt er begyndt at slappes og fortykkes, og barskere ting end kød der fures er mig i vente. Når jeg ser mig selv nøgen i spejlet med et hængende uerigeret lem og nosser næsten ned til knæene, kan jeg lige såvel stå og kigge ind gennem et slagtervindue, der jo også udstiller et koncentrat af livets ligefremhed.

Og når man har nået tusmørkealderen som jeg, og snart hænger handskerne op og stikker sværdet i skeden, så har man mest lyst til at glemme, for jeg kender nu til alderens sår. Jeg måler ikke længere tiden ved, at afsætte mærker bagud til dengang jeg startede. Nu består tiden i, hvor meget fremtid der er tilbage. Jeg udmåler nu tiden ved at regne fremad, beregner tiden i lyset af dødens nærhed.

I denne dunkle alder ved jeg også at kroppen rummer lige så meget af en livshistorie som hjernen gør. Jeg ved at det er sex der bringer uorden i normalt velordnede liv. At den æstetiske reaktion på skønhed er begær. Men jeg ved stadig aldrig om en kvinde er uskyldig eller udspekuleret, og jeg vil aldrig komme til at vide det. Men når kvinder instinktivt vender deres røv halvt mod mig, fortæller det mig, at intet kan komme i vejen for den ægte vare. Sex. Og i sex er der absolut ingen ligevægt. Der er ikke og kan ikke være nogen seksuel ligestilling. Ville mænd mon finde kvinder så besnærende hvis det seksuelle element fjernes? Er der nogen der finder nogen, uanset køn, så betagende medmindre de har noget seksuelt for med dem? Hvem ellers bliver folk så betaget af? Ingen!
Mænds problem er at mænd intet kan stille op med det faktum at deres kvindebegær og seksualdrift, så vidt jeg kan se, aldrig bliver stedt til hvile, uanset hvor gammel man bliver.

Mao. sex må være hævnen over døden. Glem ikke døden. Glem den aldrig og tro vi er udødelighedens generation, uanset hvad vi bydes. Jeg ved godt at sex kun har begrænset magt. Jeg ved udmærket hvor begrænset. Men sig mig hvilken kraft er større?
93. grobdlug 11-02-2010 21:36Rapportér/anmeld
#92: Jamen "frodess" dog! Du behøver vel ikke være HELT så sort, bare fordi alderen viser sine ubønhørlige spor?

Det er jo det sikreste i verden, at vi alle på et tidspunkt kommer til at opleve alderens barske forandringer... medmindre vi forinden udsættes for alternativet.

På nedenstående link har jeg selv filosoferet lidt over det med alder:
http://blog.tv2.dk/grobdlug/entry58935.html

Som helt ung ønskede jeg ofte, at jeg kunne møde en mand, der var impotent... for så ville jeg jo kunne finde ud af, om han kun interesserede sig for min krop eller for mig... men det ønske har jeg desværre aldrig fået opfyldt. :o(

Du har til gengæld det problem, at du aldrig kan finde ud af, om kvinder er uskyldige eller udspekulerede... og sådan er der jo så meget... ;o)
94. retcute 11-02-2010 21:44Rapportér/anmeld
Han vil i bukserne på dig...nu går han efter sympatifisse ^^
95. grobdlug 11-02-2010 21:58Rapportér/anmeld
#94: Aaaaiii... tror du virkelig, Cutie? *LOL*
Men ok, så længe det kun foregår i drømmeland, er der vel ingen ko på isen... eller hur?
96. frodess 11-02-2010 22:01Rapportér/anmeld
#93. grobdlug

Ud fra billedet kan man ikke se du er en dag over 35 år. Den alder jeg selv føler og syntes jeg ser ud til at være.
97. grobdlug 11-02-2010 22:02Rapportér/anmeld
#96: Øøøeh... hvilket billede taler vi om?
98. retcute 11-02-2010 22:02Rapportér/anmeld
he he
99. grobdlug 11-02-2010 22:04Rapportér/anmeld
#99: Det er bare SÅ SUNDT med en god latter! :o)))
100. frodess 11-02-2010 22:05Rapportér/anmeld
#97. grobdlug

Behøver vi at gå i detaljer her?
101. grobdlug 11-02-2010 22:11Rapportér/anmeld
#100: Har du da andre forlag?
102. grobdlug 11-02-2010 22:12Rapportér/anmeld
#101: Der skulle ha' stået forSlag!
103. frodess 11-02-2010 22:13Rapportér/anmeld
#102. grobdlug

Nej jeg er helt blank:-)
104. grobdlug 11-02-2010 22:15Rapportér/anmeld
#103: Ja, jeg kan jo ikke ane, hvad du havde tænkt dig... :o)
105. jpj007 11-02-2010 22:25Rapportér/anmeld
# 104.

Hvad er det for en kronisk sygdom, du har?
106. retcute 11-02-2010 22:33Rapportér/anmeld
105. jpj007 ..jeg sagde jeg hævede ikke blacklistning af dig får at du skulle drøne herind igen og kloge dig og stille dumme spørgsmål..capice?
107. jpj007 11-02-2010 22:36Rapportér/anmeld
# 106.

Jeg synes da ikke, det er et dumt spørgsmål, men fair nok hvis du ikke kan lide det.

Og i øvrigt staves det "capisce".
108. grobdlug 11-02-2010 22:43Rapportér/anmeld
#105: Tjaaa... hvis det er min profil, du hentyder til, så blev jeg som 48-årig diagnosticeret med Arteritis Temporalis og Polymyalgi... men pga et synsudfald på det ene øje for godt 1 år siden, gennemgik jeg en række nye undersøgelser, hvor man ikke længere var i stand til at udrede mig... så i det mindste ser sygdommen indtil videre ud til at være helt i ro.

Tilbage er imidlertid stadig mine gener fra piskesmældet for over 8 år siden... men hvem ved... måske bliver jeg også dem kvit engang. ;o)
109. retcute 11-02-2010 22:49Rapportér/anmeld
så nu har vi balladen....2 der vil i bukserne på Grobdlug ^^
110. jpj007 11-02-2010 22:52Rapportér/anmeld
# 108.

Det gør mig ondt med diagnosen, men det er godt at høre, at den er faldet til ro. Jeg vil krydse fingre for, at det vedbliver sådan.

Særligt er jo prednisonbehandlingen meget hård for kroppen.

Også i forhold til piskesmældet vil jeg krydse fingre.

Du virker som en gæv kvinde!
111. grobdlug 11-02-2010 22:52Rapportér/anmeld
#106: Ja, det må du altså meget undskylde, Cutie! Denne tråd er da ved at løbe HELT ud af tangenten! For hvad rager det i grunden folk, hvad jeg fejler... og hvis de ønskede at vide det, kunne de jo i det mindste spørge inde på min egen blog... Jeg er vist alt for høflig i dag!:o)))
112. retcute 11-02-2010 22:56Rapportér/anmeld
nej kære ven....du er så hjertelig velkommen på min blog...jeg sætter stor pris på dig *ss*
113. jpj007 11-02-2010 22:56Rapportér/anmeld
# 112.

Hvorfor svarer du ikke mig?
114. frodess 11-02-2010 23:04Rapportér/anmeld
#108. grobdlug

Jeg troede ikke en 35 årig fik den slags sygdomme. Pyt de plejer at forsvinde af sig selv efter et par år. Så du har masser af tid til at nå det du skal nå.
Sørg for at få en stor erstatning for piskesmeldet. Så går den emlig over af sig selv og du bliver et atraktiv parti.
115. retcute 11-02-2010 23:05Rapportér/anmeld
grobdlug...jeg sidder lige og hører musik...

gæt den her...

"I'll take the train to nowhere
This love is a sacrifice
My heart ain't big enough babe
For your paradise-"
116. grobdlug 11-02-2010 23:06Rapportér/anmeld
#112: Mange tak, jeg nyder jo altid at være herinde og få lidt god underholdning... og så sætter jeg skam også stor pris på dig og din skarpe hjerne! :o)))
117. jpj007 11-02-2010 23:09Rapportér/anmeld
# 114-

Hvis du vidste, hvilke smerter Whiplash-patienter har, ville du ønske, at du havde mulighed for at slette din kommentar, imbecile hund.
118. retcute 11-02-2010 23:13Rapportér/anmeld
så nu hører jeg Isetta Pres - "she was the woman behind the man"..bliver nu aldrig mig. Der kører også en serie på TV2 om emnet.

JP007..herinde kalder vi ikke andre bloggere for imbecile hunde!!

knurre ^^
119. jpj007 11-02-2010 23:15Rapportér/anmeld
# 118

Hvad skulle jeg så kalde ham?

Og hvad synes du i øvrigt om PLT84?

Har du blacklistet ham?
120. retcute 11-02-2010 23:16Rapportér/anmeld
grobdlug ^..hvad med en dag at lave et stille og roligt indlæg om Arteritis Temporalis og Polymyalgi... med lidt link så vi alle kan være med og så tage en snak om de stød som livet giver. *s*
121. grobdlug 11-02-2010 23:17Rapportér/anmeld
#114: Hvis jeg skulle ha' en erstatning for at blive et attraktivt parti... så gør det mig faktisk mindre, at min sag stadig ikke er afsluttet. ;o)

#115: Jeg må gi' op... tror aldrig, jeg har hørt den... hvor finder jeg den? Den var ikke på youtube... :o)))
122. retcute 11-02-2010 23:17Rapportér/anmeld
Nej jeg har aldrig haft plt84 blacklistet
123. jpj007 11-02-2010 23:18Rapportér/anmeld
# 120.

Fejler du egentlig noget, Cille?

Umiddelbart ser det jo heller ikke ud til, at du arbejder eller studerer.
124. frodess 11-02-2010 23:18Rapportér/anmeld
#117. jpj007

Jeg trøster jo bare. Vil du ha jeg skal flæve?

Tilfældigvis kender jeg en mand der fik 285.000,- i erstatning for et piskesmæld. Dagen efter var han rask.
Jeg erkender at piskesmæld er en smertefuld lidelse for dem der oplever det.
125. retcute 11-02-2010 23:19Rapportér/anmeld
Bonnie Tyler hun er.....hun er ret god...synes jeg

Total Eclipse Of The Heart ..og den jeg lagde lyriscs ind for var Bitterblue
126. grobdlug 11-02-2010 23:19Rapportér/anmeld
#120:... "go værkstedshumor"
127. jpj007 11-02-2010 23:20Rapportér/anmeld
# 124.

Okay så. Hvis det var sådant ment, må du undskylde, jeg kaldte dig en imbecil hund.

Jeg kan blot fortælle dig, at det for mange er en særdeles pinagtig lidelse, og at den i større eller mindre grad ødelægger deres muligheder for en normal livsførsel.
128. grobdlug 11-02-2010 23:20Rapportér/anmeld
#125: Jeg finder den lige! :)
129. retcute 11-02-2010 23:20Rapportér/anmeld
Jpjoo7..jo jeg har røde pletter over doske bloggere som jeg aldrig skulle have sluppet fri igen.
..og så er jeg ved at lave hovedopgave.
130. retcute 11-02-2010 23:21Rapportér/anmeld
find Total Eclipse Of The Heart
131. retcute 11-02-2010 23:22Rapportér/anmeld
Once upon a time I was falling in love but now I'm only falling apart.There's nothing I can do - a total eclipse of the heart.Once upon a time there was light in my lifeBut now there's only love in the dark.Nothing I can say - a total eclipse of the heart.
132. grobdlug 11-02-2010 23:22Rapportér/anmeld
#127: Du har helt ret... mit liv er ganske forandret siden mit piskesmæld! :o(
133. grobdlug 11-02-2010 23:24Rapportér/anmeld
#131: Åh ja... den er bare SÅ go'... og rammende! ;o)
134. retcute 11-02-2010 23:26Rapportér/anmeld
126. grobdlug 11-02-2010 23:19Rapportér/anmeld #120:... "go værkstedshumor" ..jeg mente det seriøst..jeg vil gerne blive klogere.
135. grobdlug 11-02-2010 23:27Rapportér/anmeld
#131: Iiiiih, jeg synes da, vi lige skal dele Bitterblue med andre her:
http://www.youtube.com/watch?v=w8v-hIr-Q9E
136. retcute 11-02-2010 23:28Rapportér/anmeld
jeg kiggede lige:

De to sygdomme arteritis temporalis (AT) og polymyalgia rheumatica (PR) er så tæt beslægtede, at de her omhandles i samme artikel. Omkring halvdelen af patienterne med AT har også PR, og 10-15% af patienterne med polymyalgia rheumatica har forandringer svarende til arteritis temporalis.

Arteritis betyder betændelse i en arterie (pulsåre), og da denne sygdom hyppigst forekommer i tindingearterien (temporalarterien) har den fået sit navn herefter. Sygdomme ses da også i andre af hovedets arterier bl.a. øjets arterier.

Tilstanden kaldes også kæmpecelle arteritis pga. det typiske udseende af betændelsescellerne.

Når der opstår betændelse i en arterie, kan denne lukke til og medføre problemer fra det område den forsyner med ilt.

Både AT og PR ses praktisk talt aldrig hos personer under 50 år, og ofte optræder sygdommene omkring 70 års alderen. I Danmark får ca. 20/100.000 personer over 50 år AT årligt, og ca. 40/100.000 personer diagnosticeres årligt med PR. Begge sygdomme forekommer ca. dobbelt så hyppigt hos kvinder.
137. retcute 11-02-2010 23:30Rapportér/anmeld
#135,,,man er vel scotisch *ss*
138. retcute 11-02-2010 23:32Rapportér/anmeld
http://www.youtube.com/watch?v=840B27zYfOk...
139. grobdlug 11-02-2010 23:32Rapportér/anmeld
#137: The love of my life came from Newcastle, so not quite that far north! ;o)
140. grobdlug 11-02-2010 23:33Rapportér/anmeld
#139: Han omkom i en væddeløbsulykke tilbage i midten af 70'erne... :o(
141. jpj007 11-02-2010 23:34Rapportér/anmeld
# 138

Er det dét her, du kalder verdens største chat?

Og hvad skete der for din sidste kommentar på min blog?
142. retcute 11-02-2010 23:38Rapportér/anmeld
Hvad slags væddeløb?..på hest?
143. grobdlug 11-02-2010 23:40Rapportér/anmeld
#136: Ja, i mit tilfælde var det en arterie i venstre tinding, som truede synet på mit venstre øje... og samtidig fik jeg gigtlignende smerter i musklerne i arme og ben.

At sygdommen startede, da jeg var 48 gjorde, at jeg i lang tid blev sendt ganske meget rundt på forskellige reuma-afdelinger etc., og på et tidspunkt fik jeg nogle ret dårlige fremtidsudsigter, som næsten overbeviste mig om, at jeg nok kun havde meget kort tid tilbage. Da piskesmældet så kom til, var jeg sikker på, at jeg var ved at "gå kold"... men jeg er da endnu...:o)))
144. grobdlug 11-02-2010 23:42Rapportér/anmeld
#142: Ja, et galopløb på Jägersro-banen i Malmö... hvor jeg desværre selv overværede løbet...
145. retcute 11-02-2010 23:49Rapportér/anmeld
...aii frygtelig. I mine unge dage var jeg staldpige på Jydsk Væddeløbsbane i Århus, det var godt nok i en travstald men der var jo både trav og galop og heste er imponerende tiol at undgå at træde på nogen...men..
146. grobdlug 11-02-2010 23:53Rapportér/anmeld
#145: Ja, det er helt rigtigt, hestene forsøger altid deres bedste for at undgå at træde på nogen... men med 60 km/timen og lige efter hinanden, har de ingen muligheder... den bagvedliggende styrtede også...:o(

Savner du ikke hestene?
147. retcute 11-02-2010 23:54Rapportér/anmeld
Når jeg en dag har rigtig behov for at være blue...

..så sider jeg og flæver til den her...og så kan Bette Midler godt gå hjem og lægge sig.

http://www.youtube.com/watch?v=t_LUSe1s7y4
148. retcute 11-02-2010 23:59Rapportér/anmeld
It's the heart afraid of breaking
That never learns to dance
It's the dream, afraid of waking
That never takes the chance
It's the one, who won't be taken
Who can not seem to give
And the soul afraid of dying
That never learns to live
149. grobdlug 12-02-2010 00:00Rapportér/anmeld
#147: Åaah, tusind tak, kære Cutie! Den er bare så smuk! Her får tårerne da frit løb... :o)