Hop til indhold

Tigre del neve, hótigris,

Fredag, 21. marts 2008 kl. 18:10 / 1234, autonome, danmark, dansk folkeparti, etik, mennesker, moral, muhammed, nyheder, nørrebro, psykologi, regeringen, samfund, terrorfrygt, tv, tv2, ungdomshuset, venstre

Ugens Rynkedværg.....

101 kommentarer | Rapportér/anmeld | Send til en ven

Video: Electric Goat (klik på play-knappen for at starte video)


Hvis muslimerne begår voldelige overfald, så er det alle muslimske kulturberigeres skyld.... Men hvis tre danske racistiske pragteksemplarer tæsker en stakkels indvandrerdreng ihjel, så er det ifølge hr. Søren kommunens skyld....

Tak for kaffe!!!

Konklusionen må være, at hr. Søren ganske enkelt er møgsur, fordi han ikke fik lov at bestemme ligeså meget som hans politiske modstandere på rådhuset... At man på den måde lægger en hel kommune for had, må være et levn helt tilbage fra dengang Erhard Jacobsen snakkede om manipulation og "de røde lejesvende". Paranoidt og barnligt.

Søren Pind er Ugens Rynkedværg.... En undseelig, men i forekomst stærkt stigende og hidtil ukendt afart af nisser, som man hidtil har troet uddøde med dinosauerne. Må jeg foreslå, at vi laver en landsindsamling af Kleenex (gør ikke noget hvis de er brugte) til nuttede lille Pind.
Han kan dele æren med Ralf Pittelkow, som tidligere er blevet kåret: http://blog-dyn.tv2.dk/snowtiger/entry177550.html

Kommunen må da frygte terrortruslen fra Pind og co... At man, på den måde, holder kommunen ansvarlig for nogle racisters handlinger, svarer vel til, at Greves Borgmester bliver hængt ud, fordi han huser nazi-Jonni i sin kommune...

Mon ikke det ville være bedre, at få en debat om hvordan vi kan gøre det bedre for alle....
http://blog-dyn.tv2.dk/snowtiger/entry209321.html
http://blog.tv2.dk/snowtiger/entry201689.html





101 kommentarer

Skriv kommentar
1. v_for_vogter 21-03-2008 18:12Rapportér/anmeld
Når 3 danskere begær den slags, er det deres forældres skyld, men når 3 2. g'ere gør det er det deres kultur og religions skyld?
2. snowtiger 21-03-2008 18:19Rapportér/anmeld
#1 Det synes, at være hr. Sørens uforgribelige mening.
3. nkristensen 21-03-2008 18:22Rapportér/anmeld
Der er lige nogle smagsdommer udi kunsten at kæde alting sammen i en sammenkogt ret der hedder "Alt dårligt skyldes kulturberigerne" derclige nu træder vande for finde ud af hvordan de skal takle denne her - den passer ikke rigtigt i deres argumentation
4. snowtiger 21-03-2008 18:51Rapportér/anmeld
#3 Det må også være svært for dem at skulle sluge SÅ mange kameler....
5. permp68 21-03-2008 18:57Rapportér/anmeld
Hvad Søren Pind syndes om det frygtelige overfald er da ligegyldigt,hvad enten det er et dansk eller muslimsk ungt menneske der er sådan på afveje er det jo kommunen/forælder der(i teorien) skal gribe ind før de når at blive så afstumpede at de kan begå mord, hvordan retfærdiggør du over for dig selv at mordet på en 16 år gamle dreng er ok som politisk krudt at fyre af? har du ikke derved bragt dig selv på samme niveau som netop Søren Pind?
6. snowtiger 21-03-2008 19:20Rapportér/anmeld
#5 Det synes jeg ærlig talt ikke. Jeg bruger ikke mordet til at hænge andre ud med. Jeg bruger hr. Sørens mening om mordet til at hænge ham ud med. Der er en væsentlig forskel.-

Uanset. Jeg er helt enig i, at forældrene og kommunen har et ansvar. Men det er heller ikke det, som mit indlæg sigter til... Prøv evt. at klikke på mine links.
7. js_hvidovre 21-03-2008 21:03Rapportér/anmeld
Om det er forældre til danske drenge eller 2. g´ere har de begge et ansvar.

Når den ene bror her har en dugfrisk dom for 14 dage siden er det da SSP samarbejdet og kommunen der ikke fungerer, og hvorfor kan en person med en så frisk dom i det hele taget gå frit omkring?

Det forstår jeg ikke....slap dansk retspolitik
8. js_hvidovre 21-03-2008 21:06Rapportér/anmeld
Erhard Jacobsen snakkede om manipulation og "de røde lejesvende". Paranoidt og barnligt.

Ja men han havde jo ret... og sovjet levnet DDR lever stadigvæk den dag idag i bedste velgående....

Ørestaden=Kreml
9. snowtiger 21-03-2008 21:06Rapportér/anmeld
#7 Jeg er enig. Men du har misforstået indlægget, hvis du tror, at jeg forsvarer kommunen.
10. js_hvidovre 21-03-2008 21:09Rapportér/anmeld
#9

Nej, jeg ved godt at du ikke forsvarer kommunen, og iøvrigt er det glædeligt at se mange fremmede som ikke har relation til sagen stoppe op ved gerningsstedet og vise forståelse....nogen har endda lagt blomster....

#8

Der er jeg så ikke enig med dig...
11. snowtiger 21-03-2008 21:15Rapportér/anmeld
#8 Venstrefløjen har da for længst haft deres opgør med kommunismen - i modsætning til højrefløjen, som endnu ikke har haft noget opgør med fascismen.
12. snowtiger 21-03-2008 21:16Rapportér/anmeld
#10 Ja, det er godt at se, at så mange er imod vold og racisme. Tænk at disse knægte råbte perkersvin imellem at de slog.
13. js_hvidovre 21-03-2008 21:17Rapportér/anmeld
#11

Men derfor er (D)DR stadigvæk politisk til venstre til trods for at det skulle være en pupblic service station uafhængig af politik, medier osv...
14. snowtiger 21-03-2008 21:19Rapportér/anmeld
#13 Jeg synes ikke, at DR er specielt venstreorienteret.
15. js_hvidovre 21-03-2008 21:20Rapportér/anmeld
#11

Synes nu ellers kommunismen lever igen i Rusland... den er da spiret frem efter murens fald...

#12

Ja, jeg er også rystet over det overfald...
16. js_hvidovre 21-03-2008 21:21Rapportér/anmeld
#14

Nej, det regnede jeg heller ikke med at du syntes :-)
17. snowtiger 21-03-2008 21:23Rapportér/anmeld
#15 Det er ikke kommunisme... Det kommunistiske parti vandt ikke valget, selv om de stillede op.
18. js_hvidovre 21-03-2008 21:27Rapportér/anmeld
Det kan være at denne medie omtale og hændelse er sin første af slagsen....

Du efterlyser at medier bruger samme tid på overfald dansk mod etninsk som etnisk mod dansk

http://blog.tv2.dk/hvepsens/entry214738.html
19. js_hvidovre 21-03-2008 21:29Rapportér/anmeld
#17

Politikken bag er stort set uændret og Putin plus afløser er da en farligere mand end feks. Gorbatjov var....
20. snowtiger 21-03-2008 21:39Rapportér/anmeld
#19 Putin er fascist. Kommunismen var i praksis fascistisk.

Gorbatjov skulle helt klart have haft lov til at fortsætte i stedet for Jeltsin, så havde Rusland måske haft et rigtigt demokrati idag.
21. snowtiger 21-03-2008 21:40Rapportér/anmeld
#18 Der var næsten ingen omtale af den Pakhistaner, som blev tævet halvt ihjel i Lyngby for ikke så længe siden.
22. js_hvidovre 21-03-2008 21:41Rapportér/anmeld
Iøvrigt så er der bred enighed både her på bloggen og rundt om i landet at der ikke skal snakkes racisme, hverken episoden i onsdags, ej heller knivmordet på danskeren ved Voldparkens skole...

Nej man skal stå sammen nu, og jeg tror også bare grøfterne graves dybere, hvis snakken går på *berigelse* hvad enten den er dansk eller udenlandsk....
23. js_hvidovre 21-03-2008 21:42Rapportér/anmeld
#21

Der er heller ingen omtale af overfaldet ved Roskilde station, hvem var offeret, og var gruppen dansk eller indvandrere?
24. snowtiger 21-03-2008 21:43Rapportér/anmeld
#22 Det er vi jo nogle få stykker, som har talt for i et halvt års tid eller mere herinde. Det er da kun dejligt, hvis nogle vil begynde at lytte til, hvad jeg siger.
25. snowtiger 21-03-2008 21:47Rapportér/anmeld
#23 Jeg ved det ikke. Det er derfor jeg ikke giver mig af med den slags spekulationer og fordømmelser som så mange andre herinde, som hyler 'kulturberiger' (ulven kommer) hver eneste gang, der sker et voldeligt overfald...
26. js_hvidovre 21-03-2008 21:48Rapportér/anmeld
#24

Men igen er det bare vigtigt at være uhyre objektiv, for ellers ekskalerer racismen....

Og iøvrigt var denne film i nyhederne her til aften ved ikke hvad din mening er om den...

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/...

Men han sagde en meget vigtig ting...at indvandrere skal lære at man er ikke mere sej eller har flere nosser af hævn....nej man skal kunne tage en lussing med oprejst pande og forlade stedet som en mand....
27. js_hvidovre 21-03-2008 22:07Rapportér/anmeld
.... og Wammen vat... var den helt rigtige at vise filmen til....

Hold kæft en jubeltåbe...vil bruge 1mia. på renovering, når hans egne folk siger riv halvdelen ned og genhuse dem forskellige steder....

Det vil sprede dem og løse mange problemer
28. cartoonist29 21-03-2008 22:29Rapportér/anmeld
Lad dog være med at være naive. Fremsynede mennesker på (især) højrefløjen har gennem mange år kunnet forudse denne udvikling. Hvad havde I forventet? Dette er kun begyndelse. Se på Serbien og forklar mig lige, hvorfor det samme ikke skulle kunne ske i Danmark.

Når to så vidt forskellige verdensbilleder rammer sammen, er det dømt til at gå galt. Så størstedelen af ansvaret for den slags vold påhviler naivisterne som har ladet "kulturberigerne" komme til Danmark uden at stille krav om integration.
29. cartoonist29 21-03-2008 22:31Rapportér/anmeld
PS Se lige på kriminalstatistikken for Straffelovens hårdere §§ (§§244-245). Indvandrere er MASSIVT overrepræsenterede! Så episoden på Amager er undtagelsen som bekræfter reglen.
30. snowtiger 22-03-2008 10:57Rapportér/anmeld
#29 Og synes du, at det retfærdiggør handlingen?

#28 Jeg kan absolut ikke se sammenligningen med Serbien. Hvordan er det med indvandring der?

#26 Og? Hvad vil du sige med det?

#27 Jeg er ikke så meget inde i lokalpolitik i Århus. Men jeg mener ikke, at det er vejen frem at beholde Ghettoerne. Indvandrerne skal spredes ud i befolkningen.
31. snowtiger 22-03-2008 11:23Rapportér/anmeld
Læs mere her: http://www.information.dk/156739
http://www.information.dk/156150
32. cartoonist29 22-03-2008 12:22Rapportér/anmeld
#30 Nej, vold kan ikke retfærdiggøres, men sålænge du åbenbart ikke synes, at der er grund at skrive et indlæg hver gang danskere overfaldes af indvandrere, kan jeg ikke se det særlige i, at det denne gang er gået ud over en indvandrer. Det er jo desværre blot begyndelsen. Vold avler vold.
33. v_for_vogter 22-03-2008 12:27Rapportér/anmeld
#32 synes du ikke pressen gør det i rigt mål?

De pladrer det op på forsiden hver eneste gang og hver eneste gang hyler pI.-K. og hende slæng i kor.

Hvor er de henne nu? hyklekoret?

De hyklere er påfaldende tavse om strengere straffe og mere politi i disse dage!
34. cartoonist29 22-03-2008 12:58Rapportér/anmeld
Det er jo venstrefløjens skyld, at det er kommet så vidt i første række. Bare fortsæt på den måde, og vi vil få samme konflikt som i Serbien. Venstrefløjens flirt med autoritære kræfter har jo før resulteret i store katastrofer som f.eks. anden verdenskrig.

Der vil helt sikkert komme langt flere angreb på indvandrere i de kommende år. Jeg håber, at venstrefløjen til den tid er tilstrækkeligt storsindede til også at tage ansvaret for problemet.
35. js_hvidovre 22-03-2008 13:01Rapportér/anmeld
Men hvis tre danske racistiske pragteksemplarer tæsker en stakkels indvandrerdreng ihjel, så er det ifølge hr. Søren kommunens skyld....

Tak for kaffe!!!

Konklusionen må være, at hr. Søren ganske enkelt er møgsur, fordi han ikke fik lov at bestemme ligeså meget som hans politiske modstandere på rådhuset... At man på den måde lægger en hel kommune for had, må være et levn helt tilbage fra dengang Erhard Jacobsen snakkede om manipulation og "de røde lejesvende". Paranoidt og barnligt.

Med denne besked som overskrift og 1. afsnit beviser bare din uenighed med Hr. Pind...at han ikke er politisk korrekt i dine øjne...og grunden er nemlig nu at.... ledende socialrådgivere har sagt at ansvaret ligger hos kommunen, formanden har sagt det og endda også en af de sigtedes mor...

Søren Pind var bare hurtigst...og havde ret....og derfor falder indlægget i kvalitet synes jeg...
36. snowtiger 22-03-2008 13:46Rapportér/anmeld
#35 Du har misforstået indlægget fuldstændigt. Læs det igen.
37. snowtiger 22-03-2008 13:47Rapportér/anmeld
#34 Jaja.... alting er venstrefløjens skyld. Må jeg minde dig om, hvem som har haft regeringsmagten i de sidste 7 år?
38. snowtiger 22-03-2008 13:48Rapportér/anmeld
Og hvem har så ansvaret for, at volden er eskaleret i de seneste 7 år?
39. js_hvidovre 22-03-2008 13:50Rapportér/anmeld
#37

Må jeg minde dig om at København i snart 100 år har været en rød højborg, og tragedien på Amager kan du ikke give regeringen skylden for, selvom du gerne vil...

#38

Volden er eskaleret og blevet mere rå, og hvor meget tror du ikke lige de får fra tv og henter inspiration fra andre lande bla. USA...
40. snowtiger 22-03-2008 13:51Rapportér/anmeld
#39 Og hvem er det så, som deler 'værdigrundlag' med Bush????
41. js_hvidovre 22-03-2008 13:51Rapportér/anmeld
#37

Der er ikke noget at misforstå i dit indlæg... du går efter Pind, Erhard og Pittelkow....

Hvorfor ikke gå efter Bo Asmus Keldgaard, eller Mikkel Warming...hvis et ansvar skal placeres er de da de tætteste personer man kan komme på....
42. js_hvidovre 22-03-2008 13:52Rapportér/anmeld
#40

Nu lyder du nøjagtigt lige så barn-agtig som Villy...alt i denne verden er Bush´s skyld....sikkert også snevejret over landet pt...

Men der er sikkert en klar forskel...du ved sikkert godt hvor Fort Bragg ligger....
43. snowtiger 22-03-2008 13:53Rapportér/anmeld
#35 "Hvis muslimerne begår voldelige overfald, så er det alle muslimske kulturberigeres skyld.... Men hvis tre danske racistiske pragteksemplarer tæsker en stakkels indvandrerdreng ihjel, så er det ifølge hr. Søren kommunens skyld..."

Det er her, hr. Søren er ude i ren tilsvining.
44. js_hvidovre 22-03-2008 13:53Rapportér/anmeld
#42

Har Søren Pind sagt præcis sådan som skriver der???

Og hvis ja, kan du så evt. linke dokumentation
45. snowtiger 22-03-2008 13:55Rapportér/anmeld
#42 Jeg har ikke sagt, at alt er Bush's skyld. Men du mener, ifølge #39, at alting er USAs skyld.

#41 Læs det igen - hvis du ikke kan forstå det, så er det ikke min skyld.
46. js_hvidovre 22-03-2008 13:55Rapportér/anmeld
#40

Jeg vil tilhver en tid dele flere grundlag med en republikaner fremfor en demokrat....

Jeg deler ikke 100% republikansk politik, men jeg deler det mere end jeg deler demokratisk politik i USA....
47. snowtiger 22-03-2008 13:55Rapportér/anmeld
#44 Jeg har ikke citeret hr. Søren for en sådan udtalelse.
48. snowtiger 22-03-2008 13:56Rapportér/anmeld
#46 Og alligevel tillægger du USA al skylden for eskalerende vold i Danmark. Flot! Snup en kiks.
49. js_hvidovre 22-03-2008 13:56Rapportér/anmeld
#45

Kommer an på om man læser det sarkastisk, eller seriøst....

Men jeg ved udemærket godt at Hr. Pind ikke er din kop the...
50. snowtiger 22-03-2008 13:57Rapportér/anmeld
#49 Nej, det er han ikke.
51. js_hvidovre 22-03-2008 13:58Rapportér/anmeld
#48

Da ikke kun USA....

Den generelle vold herhjemme er så meget andet....

Her et eksempel på en helt speciel kultur og hvordan man tackler vold osv...

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/...

Men jeg har endnu ikke hørt din mening om filmen...
52. snowtiger 22-03-2008 13:59Rapportér/anmeld
#49 Men du tillægger ikke #40 den samme sarkasme, som du tillægger dit eget indlæg #39... Hvorfor mon? Er du ude på at svine mig til, imens dine egne udtalelser ikke står til troende?
53. js_hvidovre 22-03-2008 13:59Rapportér/anmeld
#51

Og vold fra ghettoer spirer til racisme, tilfældige knivstik spirer også til racisme, og så kommer selvmålet som man ser i Polensgade....

Det er svært at nå midten, hvis det ene tager det andet med...
54. snowtiger 22-03-2008 14:00Rapportér/anmeld
#51 Læs #31 og artiklerne der er linket til. Jeg vil gerne høre din mening.
55. snowtiger 22-03-2008 14:00Rapportér/anmeld
#53 Midten kan kun nås gennem dialog. Midten kan ikke nås gennem polarisering og straf.
56. snowtiger 22-03-2008 14:01Rapportér/anmeld
#33 Ja, det er i sandhed en larmende tavshed, som har bredt sig.
57. js_hvidovre 22-03-2008 14:01Rapportér/anmeld
#52

Man ved jo aldrig om du har samme mening om Bush som Villy har :-)

Og hvor er det lige at jeg sviner dig til?

Jeg går da efter indlægget (emnet) og ikke dig....
58. snowtiger 22-03-2008 14:03Rapportér/anmeld
#57 Min mening om Bush er, at manden er et løgnagtigt fundamentalistisk religiøst imbecilt fjols, som aldrig skulle have haft lov til at lede USA. Men kun 30% vælgerdeltagelse i USA, i de sidste mange årtier, siger en hel masse om, hvor udemokratisk det land fungerer.
59. snowtiger 22-03-2008 14:04Rapportér/anmeld
#57 Tilfreds?
60. js_hvidovre 22-03-2008 14:04Rapportér/anmeld
#54

Kommuner, sociale myndigheder svigter de unge...

Og det er en parallel til Tøndersagen...desværre....

Der skal samles op langt før i den sociale arv, og forældre har igen igen...et meget stort ansvar ligeledes....

Det værsten ved volden er at den er blevet ligegyldig....
Tilfældigheder...
61. snowtiger 22-03-2008 14:05Rapportér/anmeld
#60 Jeg er helt enig. Men det har den nuværende regering jo gjort temmelig grundigt op med.
62. snowtiger 22-03-2008 14:05Rapportér/anmeld
#60 Og Nyrup-regeringen var heller ikke for god.
63. js_hvidovre 22-03-2008 14:06Rapportér/anmeld
#58

Ja da, selvom det ikke er emnet her, så deler jeg ikke din mening... og er ikke engang tilnærmelsesvis enig...
64. snowtiger 22-03-2008 14:06Rapportér/anmeld
#60 Bare lige så jeg ikke får skudt i skoene at jeg sidder i en ræverød sandkasse.
65. snowtiger 22-03-2008 14:07Rapportér/anmeld
#63 Godt, så er den ged barberet. :)
66. js_hvidovre 22-03-2008 14:08Rapportér/anmeld
#61, 62

Der kan vi tildels godt være enig, der er ikke fulgt op efter skiftet i 2001, eller indsatsen har langt fra været acceptabelt...

Den kunne ha´været gjort bedre....

Men igen er spørgsmålet...hvor mange små uskyldige avisbude eller gymnasieelever skal der på bordet før der bliver gjort noget som man virkelig kan se hjælper...
67. js_hvidovre 22-03-2008 14:09Rapportér/anmeld
#64

Naahhhh idag er den lyserød....det må være sneen der har gjort malingen bleg :-)

Men ja...din ged fra indlægget er barberet helt ned...
68. snowtiger 22-03-2008 14:11Rapportér/anmeld
#66 Jeg må blive dig svar skyldig. Der burde være gjort noget for længe siden....
69. js_hvidovre 22-03-2008 14:15Rapportér/anmeld
#68

Sætter lige et X.... vi har fundet et sted hvor vi er enige...

:-)

Hva så nu... tænker på Hørsholm sagen....

Det er jalousi ikke æresdrab, men spændt på reaktioner...
70. snowtiger 22-03-2008 14:25Rapportér/anmeld
#69 Det er en forfærdelig sag. Gerningsmanden skal efter min mening have samme straf, som den dansker, som begik jalousimord i Nordsjælland for ikke så længe siden. Forbrydelser skal være lige for loven.
71. snowtiger 22-03-2008 14:25Rapportér/anmeld
#69 Jeg vil drikke en øl til frokost for at fejre vores enighed. ;)
72. js_hvidovre 22-03-2008 14:27Rapportér/anmeld
#71

Go´ idé og velbekommen ;)
73. snowtiger 22-03-2008 14:39Rapportér/anmeld
Citat jjjan: "Ja et af problemerne er, at Københavns kommune har sparet der, hvor dette problem er!!!Hvorfor er det nu, de skal spare, såvidt jeg ved fik Københavnd kommune 500 mil. ekstra i udligningsreformen, dem måtte de ikke bruge, de skulle bruges til skattenedsættelse. Ja hvorfor egentlig, nåh ja - er det ikke de tre, du hylder som stod bag det!!!
Så se her:
http://www.ftf.dk/aktuelt/pressemeddelelse...
De tre du hylder har også dette problem:
http://jp.dk/indland/article1296060.ece

Et af problemerne er åbenbart ressourcerne hos politiet. Se lige dette fra artiklen, der linkes til:
"Selvfølgelig kan vi tackle dem. Men man kunne godt håbe, at bølgen af skudepisoder lægger sig, så vi får luft til at efterforske de gamle sager, før alt for mange nye kommer til, siger Per Larsen".
Jo der er god plads i fængslerne, måske har VKO løst problemet med kriminalitet for altid, det virker heller ikke som om, der er så mange sager mere i DK:
Her er pladsen:
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/03/0...

Her er der noget der burde gøres noget ved:
http://ekstrabladet.dk/112/article986629.ece
Og jeg kunne forsætte:
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/...
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/...

Her er nogle gode løsninger, men vil Lars Løkke give ressourcerne til kommunerne?????
http://www.information.dk/156739

De tre kommuner som er nævnt sidst i indlægget, har en sund økonomi: http://www.information.dk/156150
De tre du nævner har alle dumpet, ja virkeligt dumpet!!!!!
Og du ved det!!!!!
10% færre sager i en tid med mere kriminalitet, nej - gå du over til venstrefløjen min ven, så bevilger vi pengene og får løst problemerne!!!!!"-citat slut.

Dette er blot et citat med løsningsforslag. Ikke nødvendigvis udtryk for min egen holdning.

#72 Tak. Jeg vil drikke en skål med min familie og sende både dig og Lassen en venlig tanke. :)

Linket er her: http://blog.tv2.dk/lassen24/entry214896.html
74. js_hvidovre 22-03-2008 15:06Rapportér/anmeld
#73

Mange af dine links virker ikke og kan af gode grunde derfor ikke svare...

Indvandrerbander der bruger vold, våben og rå magt er kommet længere frem i hierakiet fordi de ikke er blevet overvåget på samme måde som rockerne er blevet.

Nu er rockerne så slået sammen og blevet venner, og derfor er man også begyndt at overvåge indvandrer bander meget mere end før.

Men hvordan er de bander startet?... Af indvandring naturligvis, og forældre som igen ikke har udvist et passende ansvar overfor deres børn...

Og vi har ikke og har alsrig haft så store ressourcer til at overvåge bestemte miljøer...
Og det kan du ikke klantre en politireform for....

Det er i langt højere grad indvandrers kultur og opdragelse i hjemmet og ikke noget med regeringen at gøre, men det har det for dig, da du tydeligt er imod den siddende regering, og i de smukkeste blomstervendinger prøver at fortælle os om at religioner skam ikke er skylden i noget....men desværre er du gået helt helt helt forkert i banken...

Kbh´s kommune bruger uffateligt mange penge på ligegyldige ting fordi de har et ræverødt beskidt usselt flertal i borgerrepræsentationen....

Økogader, grønne ting mig her og der og sikkert lidt mere lejrbål...siger nej tak til gratis glæder af store firmaer...vil lukke for handel i Kbh via forbud mod kørsel af transport og jeg kunne blive ved med at nævne sandal sygekasse fuldskægs politik lavet i en *koger* over et bål og en SF`er på guitar....

http://www.information.dk/156739

Ja læs selv den artikel.... Mikkel Warming udtaler selv at de ikke har gjort det godt nok, altså kan du ikke selvom du gerne vil give Lars *den gode* Lykke skylden....

Nej kig på den politiske sammensætning på rådhuset....

Og helt ærligt...vi er nummer 1 i verden over skattetryk....se dog for helvede at lette det lidt.... pengene er der...kommuner og det offentlige har aldrig...aldrig fået så mange penge som de har de sidste 7 år....

Det fandt selv hende den dumme kælling der stod bag de omfattende demonstrationer ud af...

De demonstrede mod nedskæring af institutioner og vuggestuer sidste år...pludselig fik de tallene på bordet....der var sgu ikke sparet...hov...og væk var kællingen som havde startet det hele...

Og igen må jeg minde om at Wammen vatp.. (S)...selvfølgelig...Århus vil bruge sin 1 mia. på renovering af noget der allerede er tabt på forhånd....

Nyder min frokost og nyder at jeg er blå.........
75. snowtiger 22-03-2008 15:10Rapportér/anmeld
#74 Svarer du mig, eller svarer du Jan?
76. snowtiger 22-03-2008 15:13Rapportér/anmeld
Vi har verdens højeste skattetryk... Men hvad bliver skattekronerne brugt på af den nuværende regering? Ligegyldigheder og kontrol, kontrol, kontrol og bureaukrati. Nedskæringerne på institutionsområdet er jo netop, at man har brugt alle pengene på vanvittige kontroller af alting. Hvis du tjekker, hvor mange penge der reelt er gået til det aktive arbejde med børn og unge, så er der blevet sparet. Det er problemet med den regering, som vi har.
77. snowtiger 22-03-2008 15:13Rapportér/anmeld
Og det gælder også på sundhedsområdet.
78. snowtiger 22-03-2008 15:14Rapportér/anmeld
Og skolerne.
79. js_hvidovre 22-03-2008 15:17Rapportér/anmeld
#74

Svarer dig...og enig med Lassen...

Men igen viser det sig jo desværre at kontrol er nødvendigt...de offentligt ansatte har langt flere sygedage end private...

http://64.233.183.104/search?q=cache:cvg8n...

http://www.apn.dk/index.php/news/show/id=1...

De skal bare rup neglene skal de....
80. snowtiger 22-03-2008 15:18Rapportér/anmeld
#74 Jeg prøver ikke at glorificere indvandrerne. Jeg opfordrer til at se mere nuanceret på problemstillingerne. Min holdning kan du læse her: http://blog.tv2.dk/snowtiger/entry201689.html

http://blog-dyn.tv2.dk/snowtiger/entry1712...
http://blog-dyn.tv2.dk/snowtiger/entry1857...
http://blog-dyn.tv2.dk/snowtiger/entry1875...
http://blog-dyn.tv2.dk/snowtiger/entry1708...
81. snowtiger 22-03-2008 15:19Rapportér/anmeld
#79 Hvordan kan du svare mig, når jeg eksplicit har givet udtryk for, at det citerede ikke er udtryk for min holdning?
82. js_hvidovre 22-03-2008 15:20Rapportér/anmeld
Her er Wammens selvmål...Danmarks næststørste kommune

http://jp.dk/indland/aar/politik/article12...

og han vil stadigvæk bruge sin 1mia. på renovering.

Kbh vil stadigvæk bruge enorme ressoucer på ligegyldige økologiske tiltag og tiltag som kun hæmmer udviklingen i byen...

Kbh er verdens 2. dyreste by... hvor gør de af alle pengene?

Jo...sosserne spiser højt belagt og sidder i 7´er stole fordi deres kommunale røv er for fin til at sidde i andet...
83. js_hvidovre 22-03-2008 15:22Rapportér/anmeld
#81

Hvorfor linker du et citat fra jjjan, som du åbenbart er enig i...

VKO har pludselig skyld for invandrerbander....

Hvis du ikke linkede det, er det vel fordi du ikke var enig så?
84. snowtiger 22-03-2008 15:23Rapportér/anmeld
#82 Jamen hvad er der med dig og Warming? Jeg har svaret på det for længe siden. Hvorfor bliver du ved med at hive det frem?????

Læs #30: "#27 Jeg er ikke så meget inde i lokalpolitik i Århus. Men jeg mener ikke, at det er vejen frem at beholde Ghettoerne. Indvandrerne skal spredes ud i befolkningen."

Hvad er det, som du ikke forstår??
85. snowtiger 22-03-2008 15:23Rapportér/anmeld
#83 Har jeg sagt, at jeg er enig?
86. js_hvidovre 22-03-2008 15:23Rapportér/anmeld
#73

Du linker og hoverende går du til frokost og alt er nu VKO´s skyld...Pind, Pittelkow osv....

Så et eller andet sted må du være enig....
87. snowtiger 22-03-2008 15:24Rapportér/anmeld
#83 Du er sgi' da svær at debattere med, når du ikke læser hvad der står..... Citat #73: "Dette er blot et citat med løsningsforslag. Ikke nødvendigvis udtryk for min egen holdning."
88. js_hvidovre 22-03-2008 15:25Rapportér/anmeld
#85

72 Tak. Jeg vil drikke en skål med min familie og sende både dig og Lassen en venlig tanke. :)
Citat Snowtiger....

Ved ikke hvad du så vil kalde den sidste sætning... hele linket er jo fra en øko-sf´er eller noget....
89. snowtiger 22-03-2008 15:25Rapportér/anmeld
#82 "Jo...sosserne spiser højt belagt og sidder i 7´er stole fordi deres kommunale røv er for fin til at sidde i andet..."

Snup en kiks? http://www.combox.dk/fun/tudekiks.jpeg
90. js_hvidovre 22-03-2008 15:27Rapportér/anmeld
#87

Så skal man passe på med at skrive sådan til sidst :

72 Tak. Jeg vil drikke en skål med min familie og sende både dig og Lassen en venlig tanke. :)

Så synes jeg nemlig det er svært at debattere....for hvem er enig med?

Er det din holdning?

Enig med at placere en skyld hos VKO osv?

Ja...undskyld mig.... enten tager jeg den bare bogstaveligt, eller også er du ikke enig....svært at finde ud af...
91. snowtiger 22-03-2008 15:27Rapportér/anmeld
#88 Igen har du svært ved at læse..... Læs #87....
92. snowtiger 22-03-2008 15:28Rapportér/anmeld
#90 Det er ihvertfald tydeligvis svært for dig, at blive enig med dig selv om du vil forsøge at læse på latin, oldgræsk, engelsk, russisk, tysk eller fransk.
93. snowtiger 22-03-2008 15:30Rapportér/anmeld
Læs med her: http://blog.tv2.dk/v_for_vogter/entry21500...
94. js_hvidovre 22-03-2008 15:35Rapportér/anmeld
#92

Er dansk...foretrækker dansk....

77. snowtiger 22-03-2008 15:13Rapportér/anmeld Og det gælder også på sundhedsområdet.

Sass Larsen er da virkelig også ude med en *and* må man da håbe...

Fjerne fradrag for privat sygesikring...probelemet for ham er bare at det jo er forsikringen som betaler hele forløbet på et privat hospital.

Andre som ikke har mulighed for behandling privat, kan jo via vores offentlige system få gratis behandling på et andet hospital.

Og om det er for at gøre sundshedssektoren stærkere i det offentlige fremfor det private ved jeg ikke.... men alt i alt vil han fjerne 400mill....

Igen ser man et skud i tågen fra en sosse....

400 mill batter ingen steder...de private hospitaler er i stadig vækst og hvorfor blande sig i private firmaers forskellige bonus ordninger til ansatte....

Så vil jeg også blande mig i deres smørrebrød...
95. snowtiger 22-03-2008 16:01Rapportér/anmeld
#94 Du stiller det op som om, at jeg er for venstrefløjen og imod højrefløjen. Sådan er det ikke. Jeg har ingen politisk agenda. Jeg ville kritisere en venstreorienteret regering, ligesom jeg kritiserer Fogh.
96. snowtiger 22-03-2008 16:03Rapportér/anmeld
#94 Min agenda er, at beskrive hvad der psykologisk set ville være bedst for samfundet. Jeg er som sådan ligeglad med, om det er højrefløjen eller venstrefløjen, som begår kardinalbrølere. Lige nu er det højrefløjen, som har magten, og derfor er det deres kardinalbrølere, som har mest indflydelse på samfundsudviklingen.
97. snowtiger 22-03-2008 16:05Rapportér/anmeld
Derfor har jeg også svært ved at forstå, hvorfor jeg skal blandes ind i dit blå-stue «-» røde-stue - fnidder fnadder...
98. snowtiger 22-03-2008 16:14Rapportér/anmeld
Citat: "61. believer 18-03-2008 21:54Rapportér/anmeld
Det er simpelthen et udtryk for ringe selvværd, der får sådan nogle inferiøre klaphatte til at smøre deres snot af på hæderlige menneskers blog!"
99. js_hvidovre 22-03-2008 16:25Rapportér/anmeld
#98

ser ingen steder mit snot, ej heller mit ringe selvværd....
100. snowtiger 22-03-2008 23:21Rapportér/anmeld
#99 Føler du dig truffet?
101. snowtiger 22-03-2008 23:22Rapportér/anmeld
Læs evt. #33 her: http://blog-dyn.tv2.dk/lassen24/entry21447...